Zoals God het bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Burdie het volgende:
Nee, ik ben de keukenvloer aan het soppen.
Die wil vast niet dat ze onderhand gaat lanterfanten op FOK!quote:
Ik ben blij dat jouw lijntje met Hem dusdanig kort is, dat je dit soort boodschappen kan doorgeven aan anderen. Halleluja!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die wil vast niet dat ze onderhand gaat lanterfanten op FOK!
Het is beter voor iedereen als dat lijntje zo kort mogelijk gehouden wordt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw lijntje met Hem dusdanig kort is
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:22 schreef Burdie het volgende:
Ik ben blij dat jouw lijntje met Hem dusdanig kort is, dat je dit soort boodschappen kan doorgeven aan anderen. Halleluja!
Dan geloven wij in een andere Godquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.
Ja en nee. En die dialoog wil ik best met je voeren, maar niet hier.quote:
Spaar je de moeite, ik heb er zelf weinig zin inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. En die dialoog wil ik best met je voeren, maar niet hier.
lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Spaar je de moeite, ik heb er zelf weinig zin in![]()
.
Zeg zal ik je even recht op je neus swaffelen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof niet in God in de vorm van een mannelijke hoedanigheid en dus ook niet in een bijbehorend lijntje naar uitverkorenen.
Neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef bigbird het volgende:
[..]
Alleen vanwege Utrecht (was het geloof ik?) of?
Vertel, je mag je toch buiten de stadsgenzen gaan begeven voor je werk?quote:
Rigoreus? meet wie niet wil horen.........quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rigoreus, als je een Q'tje gaat doen zeg maar...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |