Misschien dat de redneck die 'm neerknalt met terugwerkende kracht alsnog een dag vrij krijgt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
Biblebelties in de US zullen echt geen vrij hebben voor een Democraat die president wordt. Het helpt ook niet dat het een neger is.
Die wordt verheven tot held vermoed ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat de redneck die 'm neerknalt met terugwerkende kracht alsnog een dag vrij krijgt.
Ah, vooroordelen hebben over een stad, is dus een criterium om krankjorum te worden verklaard. Nice one, ik zal 'm onthouden. Wat vond jij ook alweer van Almere en Lelystad?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al 5 jaar beste winkelstad van nederland
Dat er voor de rest al bijna niks klopt in je hoofd is dit alleen maar een extra bevestiging van.
Goed dat je het zegt, ik was de tijd bijkans vergeten! Nu ben ik gelukkig nog net op tijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef Pheno het volgende:
Ik zie alleen nog geen witte puntmutsen in het publiek. Evil Bert ook nog niet.
Daar heb ik geen vooroordelen over aangezien ik er daadwerkelijk ben geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, vooroordelen hebben over een stad, is dus een criterium om krankjorum te worden verklaard. Nice one, ik zal 'm onthouden. Wat vond jij ook alweer van Almere en Lelystad?.
Kloptquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Anthraxx het volgende:
Haarlem heeft wel het mooiste treinstation van Nederland.
In het echt of in de film?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me het hele station van Haarlem niet herinneren...
Jij keek dan ook meer naar de acteurs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij ben ik er wel een keertje overgestapt. Is Haarlem een overstapplaats als je met de trein van Den Haag HS naar Amsterdam Sloterdijk gaat? Ja toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:19 schreef CherryLips het volgende:
In het echt, ben er weleens geweest en het schiet me nu weer te binnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het echt of in de film?
In de film doen ze ook net of het Amsterdam is.
Ongeduld.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
echt te erg van me maar ik ben al wel klaar met die speech
Dat was ik gisteren al.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
Eh geen idee, klinkt een beetje vaag. Ik ben er weleens overgestapt van A'dam CS naar Zandvoort, al is er nu een rechtstreekse trein geloof ik. En ik ben weleens in Haarlem geweest, vroegah, in m'n OV-periodequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel een keertje overgestapt. Is Haarlem een overstapplaats als je met de trein van Den Haag HS naar Amsterdam Sloterdijk gaat? Ja toch?
Ik luisterde na vijf zinnen al niet meer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ow, maar dat is Haarlem wel gewend toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het echt of in de film?
In de film doen ze ook net of het Amsterdam is.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er wel een keertje overgestapt. Is Haarlem een overstapplaats als je met de trein van Den Haag HS naar Amsterdam Sloterdijk gaat? Ja toch?
Volgens mij gaat er vanaf Haarlem ook zo'n lelijk boemeltreintje richting de duinen. Dat treintje boemelt wel érg lekker trouwensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh geen idee, klinkt een beetje vaag. Ik ben er weleens overgestapt van A'dam CS naar Zandvoort, al is er nu een rechtstreekse trein geloof ik. En ik ben weleens in Haarlem geweest, vroegah, in m'n OV-periode.
Ja die reed er alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er vanaf Haarlem ook zo'n lelijk boemeltreintje richting de duinen. Dat treintje boemelt wel érg lekker trouwens.
Is volgens mij ook een oud kaartje, maar het ging om het ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze weten niet eens zeker of het station Haarlem heet of Spaarnwoude.
Ik vond de samenvatting al te langquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik luisterde na vijf zinnen al niet meer.
Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vond de samenvatting al te lang.
Ja, al een tijdje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Burdie het volgende:
Sorry dat ik tijdens het bidden op fok post, maar is de daadwerkelijke inauguratie 'so help me God' al geweest?
Ah, vlak voor die speech zeker? Ik schakelde in toen hij aan z'n speech begon.quote:
Misschien staat het al op youtubequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, vlak voor die speech zeker? Ik schakelde in toen hij aan z'n speech begon.
Nouja, het zal nog wel honderdduizendkeer worden uitgezonden, overal en nergens.
Heb ik ook gedaan vandaag, het ruikt nu weer heerlijk schoon in huisquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:41 schreef nectarientje het volgende:
Het zal ook nog wel bij elke nieuwsuitzending herhaald worden.
Van een pizza en een glas wijn knap ik toch wel aardig op! Nu nog bedenken of ik vandaag de woonkamer zal gaan dweilen
De discipline is ver te zoekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nieuwe slechte verslaving. De chocolate chip cookies van de AH To Go. En ze waren vandaag ¤1.
Ik heb er 3.
Omdat ik me anders zou schamen als ik er meer meenam.
mja, dat klinkt wel aanlokkelijk! Punt is dat als ik het nu niet doe, ik het donderdag op mijn vrije dag moet doen. En dat wil ik natuurlijk ook nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:45 schreef Burdie het volgende:
Heb ik ook gedaan vandaag, het ruikt nu weer heerlijk schoon in huis!
Maar je weet het gelukkig wel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Die heb ik dan ook niet.
Ow, ik gebruik juist mijn vrije dagen voor het huishouden, dan hoef ik 's avonds niets te doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, dat klinkt wel aanlokkelijk! Punt is dat als ik het nu niet doe, ik het donderdag op mijn vrije dag moet doen. En dat wil ik natuurlijk ook niet
Alleen in de zomer als het druk is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh geen idee, klinkt een beetje vaag. Ik ben er weleens overgestapt van A'dam CS naar Zandvoort, al is er nu een rechtstreekse trein geloof ik. En ik ben weleens in Haarlem geweest, vroegah, in m'n OV-periode.
Zaandam of Spaarnwoudequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze weten niet eens zeker of het station Haarlem heet of Spaarnwoude.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow, maar dat is Haarlem wel gewend toch?.
Ik wil niet het gevoel hebben dat ik iets 'moet' doen op mijn vrije dag. Bovendien heb ik vanavond toch ook niet echt iets te doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef Burdie het volgende:
Ow, ik gebruik juist mijn vrije dagen voor het huishouden, dan hoef ik 's avonds niets te doen.
Heb jij überhaupt wel eens schoongemaakt?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:56 schreef dawg het volgende:
's Avonds schoonmaken. Dat heb ik nou nog nooit gedaan.
Wat is dat ding in de woonkamer dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef MissMSX het volgende:
Jeeeeee, ik ben zo blij dat ik geen TV heb
Nah ja, TV-aansluiting dan...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is dat ding in de woonkamer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |