quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gedaan vandaag
Straks nog ff gesprek voor morgen voorbereiden
jahquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Piles het volgende:
Maar dan ga jij zo lunchen, en dan ben ik hier helemaal alleen?
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
Een naamtopic
[..]
Tja, hihi
En uh Puala en Cali. Hoe lang zijn jullie en wat is jullie gewicht..? Dan ga ik gokken welke maat...
ik was gewoon ff druk hoor en was allang terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:31 schreef Californium het volgende:
[..]
jahhoewel ik het niet sna...normaal gaan de mensen om half 1 lunchen ofzo en zijn ze allang terug nu
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan ik mijn Hyves profiel eigenlijk opzeggen?
Zal wel weer niet kunnen, net als Fok!quote:Kan het natuurlijk nergens vinden.
Geen flauw idee, terwijl het wel verplicht moet zijn..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef The_Dean het volgende:
Waar kan ik mijn Hyves profiel eigenlijk opzeggen? Kan het natuurlijk nergens vinden.
Rutger is van GeenStijlquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
kun je geen mailtje sturen naar die rutger ofzo
Gok je gewicht eens. En milou, jij ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
1.73 en geen ideelang niet meer op de weegschaal gestaan.. heb er hier geen jeweetz...
1,68 en 70 kgquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gok je gewicht eens. En milou, jij ook
Dat is trouwens niet netjes om te vragen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gok je gewicht eens. En milou, jij ook
Nouwja, ik schaam me er niet zo voor.. What you see is what you getquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is trouwens niet netjes om te vragen..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nouwja, ik schaam me er niet zo voor.. What you see is what you get
lijkt ook weinig mis mee toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm, bepaalde rondingen mogen wel wat minderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt ook weinig mis mee toch?
Dan zit jij op een 75Cquote:
Een stuk gezonder dan 1.90 en 62kg iigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt ook weinig mis mee toch?
okquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
rondingen zijn over het algemeen wel fijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hmm, bepaalde rondingen mogen wel wat minder![]()
iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Een stuk gezonder dan 1.90 en 62kg iig
Zag laatst foto's, en er mogen wel wat kilo's bij
Luxeprobleem
Ik ken hetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Luxeprobleem
Zullen we delenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Luxeprobleem
Lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Puala het volgende:hoi
Gezellig, weer terug, word straks gebeld door jeugdzorg
Dag Hyves vriendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef The_Dean het volgende:
Bevestigingsmail verstuurd!
Flitsen er beelden voorbij van je krabbels, flarden van hyves, schimmen van vrienden?
Het is nog niet te laat! Pas als je klikt op de link in de email die we je net stuurden onderweg is is je verwijdering definitief!
Ik drink geen bier, dat is het grootste verschil denk ikquote:
Als dat eens zou kunnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef Milou__ het volgende:
Zullen we delen![]()
Geef je wat lengte aan mij, geef ik wat gewicht aan jou
Dan houdt het opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen![]()
Al wil ik liever niks van mn lengte kwijtVind dat wel makkelijk
Je moet wel veel bier drinken om een bierbuik te krijgen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik drink geen bier, dat is het grootste verschil denk ik
En gewoon heel weinig eten![]()
[..]
Als dat eens zou kunnen![]()
Al wil ik liever niks van mn lengte kwijtVind dat wel makkelijk
quote:
Ik zal het maar niet proberen, levert vast weer andere problemen opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef PieterBas het volgende:
Je moet wel veel bier drinken om een bierbuik te krijgen...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nice toch? Ik hou van kleine meisjes
Vaarwel wrede wereldquote:
Je kan ook gezond aankomen hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zal het maar niet proberen, levert vast weer andere problemen op
Daarom was ik ook blij dat ik geen Internet op mijn werkplek hadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef Milou__ het volgende:
Sinds ik weer op fok zit, gaat mn werktempo zwaar achteruit![]()
Jah, ik weet het. Zou sowieso al meer moeten eten op een dag, maar vind het wel bestquote:
Eens kijken hoe ik dat ga doen komende periodequote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef PieterBas het volgende:
Daarom was ik ook blij dat ik geen Internet op mijn werkplek had
Moet ik omlaag/omhoog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |