Vlaamsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet altijd lachen om een belgisch accent
Belle Perez en haar toermanager kwamen net binnen haha
belle perezquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:31 schreef Milou__ het volgende:
Ik moet altijd lachen om een belgisch accent
Belle Perez en haar toermanager kwamen net binnen haha
kan ook niet andersquote:
Tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Ik zie net dat 3 van mijn vragen beantwoord
De antwoorden van ...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef Californium het volgende:
[..]
kan ook niet anders![]()
want dan ziet het er niet uit
dus 3 knoopjes dicht... en dan 3 knoopjes open
quote failquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 20 januari 2009 12:41 schreef Californium het volgende:
[..]
kan ook niet anders![]()
want dan ziet het er niet uit
dus 3 knoopjes dicht... en dan 3 knoopjes open
[/quote![]()
![]()
Nu ben ik zelf ook een baanatleet.. dus ik kon ook wat inhoudelijk vragen stellenquote:
Weet ik, je hebt hier ooit wel eens foto's geplaatstquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu ben ik zelf ook een baanatleet.. dus ik kon ook wat inhoudelijk vragen stellen
Veel plezierquote:
echt welquote:
Een paar jaar geleden was er zelfs een heel topic aan besteed... soort van.. maak de leukste ondertitel..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Weet ik, je hebt hier ooit wel eens foto's geplaatst
dat is er toch nog steeds?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden was er zelfs een heel topic aan besteed... soort van.. maak de leukste ondertitel..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kut ja.. I'm Quoted For Thruth
quote:
Ik heb ook geen flauw idee in welke topic dat was.quote:
hoe ging hetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:58 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ja, hoi
En nee, niet net wakkerNet terug van tentamen
quote:
Kutquote:
volgens mij ergens in de sportfora is zo'n onderschrift-competitie. Daar ging het toch over?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee in welke topic dat was.
Het moet ergens tussen topic 120-130 zitten.quote:
Nee.. in Stage SCquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij ergens in de sportfora is zo'n onderschrift-competitie. Daar ging het toch over?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Kut
Marketing en strategisch managementAllemaal moeilijk termen verzinnen voor gewoon simpele, logische, gezond verstand dingen
In VBL wel iigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
volgens mij ergens in de sportfora is zo'n onderschrift-competitie. Daar ging het toch over?
quote:
Ach ja, zoals verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
ik ken het probleem
jammer dat het kut ging
Tja, hihiquote:
Milou hebben we ook nogquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
Een naamtopic
[..]
Tja, hihi
En uh Puala en Cali. Hoe lang zijn jullie en wat is jullie gewicht..? Dan ga ik gokken welke maat...
Ik pak de uitleg er vast bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
En uh Puala en Cali. Hoe lang zijn jullie en wat is jullie gewicht..? Dan ga ik gokken welke maat...
1.73 en geen ideequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
Een naamtopic
[..]
Tja, hihi
Ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:28 schreef Californium het volgende:
en iedereen is hard aan het werk opeens
heel druk aan het werk dusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:28 schreef Piles het volgende:
Net live een panpan-call van een American Airlines
Druk-probleem in de vleugel ofzo
Jammer dat ie naar Frankfurt teruggaat en niet naar Schiphol, nu kan ik niet meer luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |