quote:
quote:
Dag ambtenaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef OA het volgende:
Gisteren was ik 6 minuten te laat, dus vandaag ga ik weer exact op tijd weg!
1700, naar huis dus!
hihiquote:
Zie je er trouwens nog steeds hetzelfde uit, 3 maanden later?quote:
me haar is iets gegroeid...moet echt naar de kapper... verder alleen geen minnie mouse pakje aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je er trouwens nog steeds hetzelfde uit, 3 maanden later?
Lang haar!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:02 schreef Californium het volgende:
[..]
me haar is iets gegroeid...moet echt naar de kapper... verder alleen geen minnie mouse pakje aan
1 minuut te laat. P0wned.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zie je er trouwens nog steeds hetzelfde uit, 3 maanden later?
Drie zelfsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef OA het volgende:
1700, naar huis dus!
Maar ik heb het werk officieel naast me neergelegd...quote:
Maar niet naar huis. Dus p0wned.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar ik heb het werk officieel naast me neergelegd...
wel hequote:
de wattes?quote:
ooooooooohwquote:
Nee, die heb ik net opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
ooooooooohwik dacht iets met drilpudding
hihi was het lekker?quote:
Hier nu ookquote:
Ik hou er niet zo van, het smaakt zo naar niks. Maar ik vind het er wel vrolijk uit zien altijdquote:
Het is toch geschiedenisquote:
Ja inderdaadquote:
Ja, dat is zo, ik zie het ook maar als een president die het ook lastig gaat krijgen. Maar he, het is geschiedenis dat er een zwarte president is. Wij moeten nog een zwarte premier krijgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja inderdaadHoewel ik ergens ook wel vind dat het feit dat Obama een zwarte man is iets te veel wordt uitvergroot
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, ik zie het ook maar als een president die het ook lastig gaat krijgen. Maar he, het is geschiedenis dat er een zwarte president is. Wij moeten nog een zwarte premier krijgen
Erg irritant inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
Die fouten bij de ondertiteling, tenenkrommend
Geen ondertiteling hierquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:00 schreef Pheno het volgende:
Die fouten bij de ondertiteling, tenenkrommend
Wij vinden ons toch altijd al zo tolerant (zogenaamd). Maar wij hebben zoiets nog niet gedaanquote:
Ik heb nu ook maar even een andere stream opgezocht, het werd toch wel heel irritantquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen ondertiteling hier
door de fouten die ik op de nos zag
Ach, ik zie ons ook nog geen vrouwelijke premier hebben hoor!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij vinden ons toch altijd al zo tolerant (zogenaamd). Maar wij hebben zoiets nog niet gedaan
Of vrouwelijk. Of moslim.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook maar even een andere stream opgezocht, het werd toch wel heel irritant
[..]
Ach, ik zie ons ook nog geen vrouwelijke premier hebben hoor!
Om een goede afspiegeling te hebben van de nederlandse bevolkingquote:
Ja, ik maak zo even wat afquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Van de week wel inhalen dan, die uren.
Minnie Mouse!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef Californium het volgende:
waren er nog liefhebbers van foto's van mij... een aantal mensen in ses hebben ze even naar boven getrokken
je staat op +12 al he!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef OA het volgende:
1700, naar huis dus!
quote:
Begrijpelijk.quote:
Jaquote:
Mja, vertel dat maar aan die Amerikanen die denken dat hij alles gaat oplossenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaik vind het leuk om te zien
ook gewoon een mens
Mjah nouja dat is hun probleem hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, vertel dat maar aan die Amerikanen die denken dat hij alles gaat oplossen
Ach, hoe kan 1 man alles oplossen? Laat ze eerst maar eens inzien dat dat niet kanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, vertel dat maar aan die Amerikanen die denken dat hij alles gaat oplossen
Ik denk dat dat nog minstens 44 presidenten gaat durenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, hoe kan 1 man alles oplossen? Laat ze eerst maar eens inzien dat dat niet kan
Mja, nou ja, er is iig een president die charisma heeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, hoe kan 1 man alles oplossen? Laat ze eerst maar eens inzien dat dat niet kan
Absoluutquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, nou ja, er is iig een president die charisma heeft.
mijn vlees ook! maar het is wel lekkerquote:
Ik ook. Maar een laptop heeft voordelenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Pien85 het volgende:
Topic dood? Iedereen zit te kijken naar Obama?
eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Maar een laptop heeft voordelen
Ik kijk ook op laptop, maar wilde speech even helemaal zien, en ben onderhand ook nog een pizza in de oven aan het gooien enzoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Maar een laptop heeft voordelen
geen ervaring meequote:
Over twe emaanden ga ik er weer aan. Tokyo vismarkt, de grootste markt in de wereld en alles wordt meteen in de sushi gegooid daar in de stalletjes. Volgens mij weet ik iig waar ik ga ontbijten elke dagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
geen ervaring meemaar ik ben ook niet zo vissig.
dat klinkt best lekker inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twe emaanden ga ik er weer aan. Tokyo vismarkt, de grootste markt in de wereld en alles wordt meteen in de sushi gegooid daar in de stalletjes. Volgens mij weet ik iig waar ik ga ontbijten elke dag
Ik zit net te kijken op googlemaps, met de metro is 27 minuten.
Oh lekkerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twe emaanden ga ik er weer aan. Tokyo vismarkt, de grootste markt in de wereld en alles wordt meteen in de sushi gegooid daar in de stalletjes. Volgens mij weet ik iig waar ik ga ontbijten elke dag
Ik zit net te kijken op googlemaps, met de metro is 27 minuten.
Ik ken alleen de eerste coupletten die altijd gezongen worden en daar stopt het voor mij ook wel. laat staan dat ik zo vreselijk enthousiast mee zing..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ken ons volkslied niet eens. Als je dan dit ziet maken ze er toch wat meer van. Maar goed, die mensen zijn ook trots op hun land, of dat nu terecht is of niet
quote:
Nee, naar Jack Bauerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:29 schreef Pien85 het volgende:
Topic dood? Iedereen zit te kijken naar Obama?
Mijn mama liet mij altijd de afwas doenquote:
Vroeger wel, nu niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama liet mij altijd de afwas doen
Dat moest ik ook doen jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu niet meerNu doet zij de afwas enzo
Ik maak de kattenbakken schoon
Hier ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn mama liet mij altijd de afwas doen
rotjeugd! daarom doe ik altijd heel lang wachten voor ik mn eigen afwas doe natuurlijkquote:
Cookie dough!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:34 schreef Fha het volgende:
Nu eet ik mijn verdriet maar weg met Ben & Jerrys
Geil jij op Jack Bauer?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, naar Jack Bauer.
Nu even afwassen.
Nee, eentje met browniesquote:
Ik denk eerder op die blonde chick in die serie. Als ze er tenminste nog in zitquote:
Hmm, cookie dough is lekkerderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee, eentje met browniesMaar mijn vriezer is aan het sterven dus het is gewoon zacht..
op je hoofd
Zijn dochter?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk eerder op die blonde chick in die serie. Als ze er tenminste nog in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn dochter?Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of die na seizoen 1 nog meedoet
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Ik heb na het eerste seizoen nooit meer gekeken
Voor Mart, want die was zondag jarigquote:
eentje maarquote:
Oeh krijg ik dan ook nog kadootjes?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor Mart, want die was zondag jarig.
Oh leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eentje maar
De jongste mag morgen naar een kinderfeestje
Die is vast niet blij met deze popquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor Mart, want die was zondag jarig.
Elisha Cuthbertquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk eerder op die blonde chick in die serie. Als ze er tenminste nog in zit.
Of juist wel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die is vast niet blij met deze pop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |