abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65316380
Oh, inderdaad, nog vergeten in mijn lijstje:

Witte rijst, van die droge smakeloze keutels, verschrikkelijk. Doe mij ook maar zilvervliesrijst
pi_65316703
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
Je moet ook geen snelkookzilvervliesrommel eten, dat is net stukjes touw.
Ga eens naar je lokale reformhuis en haal daar rondkorrel rijst, moet wel 30-45 minuten koken (op zeer laag pitje) maar dan heb je ook wat! Zoooo lekker! Dan pas proef je alles wat je in rijst hoort te proeven.
Ik heb mijn hele jeugd dat soort rijst gegeten. Maar ik word er nog steeds niet warm van. Ach, smaken verschillen en ik krijg het wel weg hoor, als het me wordt voorgezet.

Ik heb trouwens iets bedacht dat ik echt niet door m'n strot krijg: red bull. Ik word al misselijk bij de gedachte Dat is een van de weinige dingen die ik echt zou weigeren, als ze me werden voorgezet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:09:41 #153
202014 JJH
Knetter. O+
pi_65316797
Ik eet bijna alles, kort lijstje dus

Sprutjes
Tuinbonen.

Zo.
pi_65318179
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
alle soepen die geen tomatensoep zijn

schaap/lam/geit en alle andere uitheemse diersoorten

alles met smaken als ananas, banaan, perzik, pruimen enzo
Dat zijn echt dingen die je niet onder een noemer kunt doen en waarschijnlijk niet durft te proberen. Hoe kun je nou alle uitheemse diersoorten niet lusten?
Sweet and innocent...
pi_65320153
Erwtensoep
Witlof, aubergine, champignons.
Alle soorten paté en lever.
Alles met kokossmaak, zo ranzig
Ham. (Behalve parmaham) Lever. Tonijn.
Geitenkaas.

Valt nog wel mee als ik het vergelijk met andere mensen in dit topic
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:56:26 #156
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_65320457
O ja, ik weet er nog een! Schapenkaas!
Ik was dat ooit eens aan het eten en zomaar ineens verscheen een beeld voor mijn geestesoog van een schaap met een lange, onverzorgde vacht, vol aangekoekte korsten van modder, stront en pis. Sindsdien lust ik het niet zo erg meer.
pi_65324658
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik weet er nog een! Schapenkaas!
Ik was dat ooit eens aan het eten en zomaar ineens verscheen een beeld voor mijn geestesoog van een schaap met een lange, onverzorgde vacht, vol aangekoekte korsten van modder, stront en pis. Sindsdien lust ik het niet zo erg meer.
Heb je wel eens een koe van dichtbij gezien?
pi_65324743
Alle zachte/blauwe/witte kazen.

Verder lust ik eigenlijk alles wel.
Life is too short not to have fun
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:13:58 #159
15967 Frollo
pi_65327187
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef kingjotte het volgende:

[..]

Heb je wel eens een koe van dichtbij gezien?
Die zijn ook niet heel schoon, dat klopt, maar dat beeld kan ik nog uit mijn hoofd zetten. Het gaat me vooral om die lange klittende haren van zo'n schaap...
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:17:03 #160
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_65327307
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef Frollo het volgende:

[..]

Die zijn ook niet heel schoon, dat klopt, maar dat beeld kan ik nog uit mijn hoofd zetten. Het gaat me vooral om die lange klittende haren van zo'n schaap...
Ja maar het ging toch om de kaas... die maken ze niet van de vacht
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:01:48 #161
15967 Frollo
pi_65328410
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:17 schreef Lips het volgende:

[..]

Ja maar het ging toch om de kaas... die maken ze niet van de vacht
Het gaat om het idee-hee!

Ik voel me zo onbegrepen...
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:38:05 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65329207
  • Alle kazen sterker dan jonge kaas
  • Chili con carne
  • Spruitjes
  • Rood vlees, dus d.w.z. al het vlees dat niet "well done" is. Biefstuk Filet Americain
  • Olijven
  • Hutspot / Peen & ui
  • Vis, maakt niet uit wat voor vis. Vis is ieks.

Ja, ik ben lastig.
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_65329343
    kaas
    boter
    karnemelk
    mokka
    bier
    witte chocolade
    creme/brie/paturain what ever

Dat is het wel
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
    pi_65331514
    Ik proef altijd alles wat me wordt voorgezet/aangeboden/bij mij uit de pan komt, maar er zijn echt wel een aantal dingen die ik echt niet zo lekker vindt:

- orgaanvlees in alle vormen (roompate kan nog net, maar daar houdt het dan wel mee op)
    - mosselen
    - Gember (een klein schepje of bolletje is al genoeg om me te doen gruwelen)
    - nasi kruiden. Heel gek is dat. Ik lust alle ingredienten die in een nasigoreng gaan (rijst, groenten, vlees, soja etc. etc.), maar zodra er zo'n zakje/pakje/boemboe kruiden door heen gaat: ril ril superril. Ik ben er nog niet achter waar dat dan precies aan ligt.
    - koriander. Maar ik ben het aan het 'leren eten' zoals dat zo mooi heet.
    - vlees met vetrandjes, knoepertjes of flubbertjes er in. Daar gruwel ik echt van. Vooral van dat gemalen goedkoop vlees (cordonblue en sateschnitzel enzo). Brrrrrr.
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_65333667
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:
    Ik proef altijd alles wat me wordt voorgezet/aangeboden/bij mij uit de pan komt, maar er zijn echt wel een aantal dingen die ik echt niet zo lekker vindt:

- orgaanvlees in alle vormen (roompate kan nog net, maar daar houdt het dan wel mee op)
    - mosselen
    - Gember (een klein schepje of bolletje is al genoeg om me te doen gruwelen)
    - nasi kruiden. Heel gek is dat. Ik lust alle ingredienten die in een nasigoreng gaan (rijst, groenten, vlees, soja etc. etc.), maar zodra er zo'n zakje/pakje/boemboe kruiden door heen gaat: ril ril superril. Ik ben er nog niet achter waar dat dan precies aan ligt.
    - vlees met vetrandjes, knoepertjes of flubbertjes er in. Daar gruwel ik echt van. Vooral van dat gemalen goedkoop vlees (cordonblue en sateschnitzel enzo). Brrrrrr.
    Trouwplannen
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
    pi_65335145
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 01:08 schreef egeltje1985 het volgende:
    Geen kip? Ok, kippenboot met botjes enzo kan ik me voorstellen, maar geen kipfilet? Dat lust toch iedereen? Tenzij je vega bent natuurlijk.
    Kippenboot

Nee, ik ben geen vega maar vreselijk kieskeurig en dat is idd soms best lastig
    pi_65335165
    hete bliksem
    welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
    pi_65335275
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Vertel inderdaad maar wat je wel lust, want veel blijft er niet over haha.. Zonde, lijkt me erg moeilijk met eten.
    Klopt, uit eten gaan in een goed restaurant is niet aan mij besteed
    pi_65335320
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele jeugd dat soort rijst gegeten. Maar ik word er nog steeds niet warm van. Ach, smaken verschillen en ik krijg het wel weg hoor, als het me wordt voorgezet.

Ik heb trouwens iets bedacht dat ik echt niet door m'n strot krijg: red bull. Ik word al misselijk bij de gedachte Dat is een van de weinige dingen die ik echt zou weigeren, als ze me werden voorgezet.
    Cola
    pi_65339067
    quote:
    Hier moet ik ook altijd ingrijpen omdat er anders boemboe ingaat, gewoon zelf je vlees marineren/kruiden .
    pi_65339161
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef EricT het volgende:

[..]

Trouwplannen
    ik snap je post niet
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_65339184
    quote:
    Op donderdag 22 januari 2009 12:01 schreef Innocence het volgende:
    Dat lijkt me echt een uitkomst, geen chocolade lusten..
    Nouja het is wel handig, gezien dikmakend enzo, maar het inmiddels ontelbare aantal keren dat ik 'Wát? Je lust geen chócólá????' heb gehoord, beginnen me onderhand ook de keel uit te hangen .

En ach, ik eet het wel hoor als het zoiets is als stracciatella of gewoon een stukje op een taart - maar het is niet iets wat ik echt lekker vind, ik zou het ook nooit kopen ofzo.
    pi_65339338
    quote:
    Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef kissa het volgende:
    Ik kan beter vertellen wat ik wel lust dan niet Mijn moeder was ook al zo kieskeurig. Van haar hoefde ik niets te eten wat ik niet lekker vond/ waar ik mijn neus voor ophaalde. Veelal werd er appelmoes over mijn eten gestort

Persé niet: orgaanvlees, vet vlees, spek, worst, kip, paard, geit, schaap en 'zeevruchten'.

Persé niet groente: zuurkool, lof, andijvie, koolsoorten (behalve boerenkool), broccoli, snijbonen, peultjes, taaie oude tuinbonen, spruitjes...

Fruit wel: aardbeien, bananen, peren, meloenen en perziken.

Wel: melkproducten behalve karnemelk.

Wel: brood, rijst en macaroni en aardappelen.
    Ik vraag me dan af wat je eet als avondeten ofzo ? Ik bedoel, hoe ziet je 'weekmenu' er zeg maar uit.. eet je dan elke avond macaroni zonder saus ofzo?

Ik eet dus wel alles, het komt hier ook bijv. bijna nooit voor dat ik een groente twee keer eet in één maand - ik ben erg van het varieren. (behalve overigens sperziebonen, maar daar ben ik gewoon echt gek op , die kan ik elke dag wel eten).
      vrijdag 23 januari 2009 @ 11:58:22 #174
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_65339588
    quote:

*ril* ik vind dat ook echt heel vies.
    pi_65354174
    Huzarensalade, jek! En blauwe kaas.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')