Ik heb mijn hele jeugd dat soort rijst gegeten. Maar ik word er nog steeds niet warm van. Ach, smaken verschillenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
Je moet ook geen snelkookzilvervliesrommel eten, dat is net stukjes touw.
Ga eens naar je lokale reformhuis en haal daar rondkorrel rijst, moet wel 30-45 minuten koken (op zeer laag pitje) maar dan heb je ook wat! Zoooo lekker! Dan pas proef je alles wat je in rijst hoort te proeven.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
alle soepen die geen tomatensoep zijn
schaap/lam/geit en alle andere uitheemse diersoorten
alles met smaken als ananas, banaan, perzik, pruimen enzo
Heb je wel eens een koe van dichtbij gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:56 schreef Frollo het volgende:
O ja, ik weet er nog een! Schapenkaas!
Ik was dat ooit eens aan het eten en zomaar ineens verscheen een beeld voor mijn geestesoog van een schaap met een lange, onverzorgde vacht, vol aangekoekte korsten van modder, stront en pis. Sindsdien lust ik het niet zo erg meer.
Die zijn ook niet heel schoon, dat klopt, maar dat beeld kan ik nog uit mijn hoofd zetten. Het gaat me vooral om die lange klittende haren van zo'n schaap...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:58 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Heb je wel eens een koe van dichtbij gezien?
Ja maar het ging toch om de kaas... die maken ze niet van de vachtquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die zijn ook niet heel schoon, dat klopt, maar dat beeld kan ik nog uit mijn hoofd zetten. Het gaat me vooral om die lange klittende haren van zo'n schaap...
Het gaat om het idee-hee!quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:17 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja maar het ging toch om de kaas... die maken ze niet van de vacht
Trouwplannenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:
Ik proef altijd alles wat me wordt voorgezet/aangeboden/bij mij uit de pan komt, maar er zijn echt wel een aantal dingen die ik echt niet zo lekker vindt:
- orgaanvlees in alle vormen (roompate kan nog net, maar daar houdt het dan wel mee op)
- mosselen
- Gember (een klein schepje of bolletje is al genoeg om me te doen gruwelen)
- nasi kruiden. Heel gek is dat. Ik lust alle ingredienten die in een nasigoreng gaan (rijst, groenten, vlees, soja etc. etc.), maar zodra er zo'n zakje/pakje/boemboe kruiden door heen gaat: ril ril superril. Ik ben er nog niet achter waar dat dan precies aan ligt.
- koriander. Maar ik ben het aan het 'leren eten' zoals dat zo mooi heet.
- vlees met vetrandjes, knoepertjes of flubbertjes er in. Daar gruwel ik echt van. Vooral van dat gemalen goedkoop vlees (cordonblue en sateschnitzel enzo). Brrrrrr.
Kippenbootquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Geen kip? Ok, kippenboot met botjes enzo kan ik me voorstellen, maar geen kipfilet? Dat lust toch iedereen? Tenzij je vega bent natuurlijk.
Klopt, uit eten gaan in een goed restaurant is niet aan mij besteedquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vertel inderdaad maar wat je wel lust, want veel blijft er niet over haha.. Zonde, lijkt me erg moeilijk met eten.
Colaquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele jeugd dat soort rijst gegeten. Maar ik word er nog steeds niet warm van. Ach, smaken verschillenen ik krijg het wel weg hoor, als het me wordt voorgezet.
Ik heb trouwens iets bedacht dat ik echt niet door m'n strot krijg: red bull. Ik word al misselijk bij de gedachteDat is een van de weinige dingen die ik echt zou weigeren, als ze me werden voorgezet.
Hier moet ik ook altijd ingrijpen omdat er anders boemboe ingaat, gewoon zelf je vlees marineren/kruidenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:
- nasi kruiden. Heel gek is dat. Ik lust alle ingredienten die in een nasigoreng gaan (rijst, groenten, vlees, soja etc. etc.), maar zodra er zo'n zakje/pakje/boemboe kruiden door heen gaat: ril ril superril. Ik ben er nog niet achter waar dat dan precies aan ligt.
Nouja het is wel handig, gezien dikmakend enzo, maar het inmiddels ontelbare aantal keren dat ik 'Wát? Je lust geen chócólá????' heb gehoord, beginnen me onderhand ook de keel uit te hangenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:01 schreef Innocence het volgende:
Dat lijkt me echt een uitkomst, geen chocolade lusten..
Ik vraag me dan af wat je eet als avondeten ofzoquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef kissa het volgende:
Ik kan beter vertellen wat ik wel lust dan nietMijn moeder was ook al zo kieskeurig. Van haar hoefde ik niets te eten wat ik niet lekker vond/ waar ik mijn neus voor ophaalde. Veelal werd er appelmoes over mijn eten gestort
Persé niet: orgaanvlees, vet vlees, spek, worst, kip, paard, geit, schaap en 'zeevruchten'.
Persé niet groente: zuurkool, lof, andijvie, koolsoorten (behalve boerenkool), broccoli, snijbonen, peultjes, taaie oude tuinbonen, spruitjes...
Fruit wel: aardbeien, bananen, peren, meloenen en perziken.
Wel: melkproducten behalve karnemelk.
Wel: brood, rijst en macaroni en aardappelen.
*ril* ik vind dat ook echt heel vies.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:52 schreef Tezz het volgende:
- koriander. Maar ik ben het aan het 'leren eten' zoals dat zo mooi heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |