Brood ook. Eigenlijk alles behalve water wel..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ah, naja ik wist alleen van appels en komkommers dat het zeker zou werken! Weet ik dat voor de volgende peperblunder
Vanillevla lust ik sinds mn 12e ofzo ook niet meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Lips het volgende:
vanillevla krijg ik niet meer weg door die flessen van vroeger waar zo'n vel op zat
Ben ik niet met je eens! Vooral bij kaas is het vaak: hoe harder het stinkt, hoe lekkerder het smaakt. Rauwmelkse gruyère: geurquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Smaak is vooral geur. Iets wat stinkt, smaakt vies.
Dat was ook eens en nooit meer, waterquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Brood ook. Eigenlijk alles behalve water wel..
Hoe wéét je dat nou?quote:
Dan nog is geur erg bepalend voor smaakquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens! Vooral bij kaas is het vaak: hoe harder het stinkt, hoe lekkerder het smaakt. Rauwmelkse gruyère: geur, smaak
Andersom kunnen ook dingen die heerllijk ruiken, echt waardeloos smaken.
OT: ik eet ongeveer alles, mits niet al te extreem. Over kwal zou ik bijv wel even moeten nadenkenOok probeer ik zo min mogelijk orgaanvlees te eten.
Er zijn wel dingen die ik niet zo lekker vind, zuurkool bijvoorbeeld. Thuis zou ik dat nooit klaarmaken, maar als ik het voorgezet krijg, eet ik het wel gewoon op.
Nouja, de "gewone" andere soepen zoals tomatensoep, kippensoep, champignonssoep, aspergesoep enzo lust ik iig niet. Maakt niet uit door wie het is klaar gemaakt of van welk merk.quote:
Ahaargh. Ik weet heus wel dat je met een verstopte neus minder goed kunt proeven, yadada. Maar dat zegt niet dat vieze geur automatisch gelijkstaat aan vieze smaak, wat jij wel beweert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan nog is geur erg bepalend voor smaakEet maar eens met je neus dicht
Ja maar dat is rudequote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
Lein: en dan ook niet vertellen dat je geen rucola lust terwijl ik aan het koken ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |