The Cook did it!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:01 schreef Vandaag... het volgende:
rode kool
spruitjes
mosselen
rauwe oesters
processed vlees (hamburgers, frikandellen, nuggets etc.)
waterkipfilets van de supermarkt (krijg het niet weg)
magnetronmaaltijden
Ponyvlees
Suiker werkt ook er goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oh daar had ik een leuke blunder mee!
Alleen waren de madame jeanette's die ik gehaald hadden net kleine paprikaatjes en ik was er ook heilig van overtuigd dat het paprikaatjes warendus ik schuif zo'n heel ding in mijn mond en de rest kan je wel raden
! Ben naar de buren gerend om een appel te halen
Ah, naja ik wist alleen van appels en komkommers dat het zeker zou werken! Weet ik dat voor de volgende peperblunderquote:
gelukkig lust je het nog welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ah, naja ik wist alleen van appels en komkommers dat het zeker zou werken! Weet ik dat voor de volgende peperblunder
Lekker. Brood met pindakaas is dus eigenlijk het enige wat je eetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Lips het volgende:
Pff, geloof dat ik best wat dingen niet lust
Witlof, amandelen, asperges, bietjes, rode kool, chinese kool, kokos en peultjes eet ik echt niet.
Ik hou niet van prei (tenzij geroerbakt), witte bonen in tomatensaus eet ik niet meer sinds ik er ooit heel ziek van geworden ben, vanillevla krijg ik niet meer weg door die flessen van vroeger waar zo'n vel op zat
En dan eet ik geen rijstepap, griesmeelpudding of andere semi vloeibare substanties met klontjes erin
Warm fruit (zoals hierboven vermeld) maakt mij trouwens ook niet blij
Nee joh, ik eet heel veel en probeer eigenlijk alles ook uit! Eet trouwens niks wat ooit uit zichzelf gewiebeld heeft, maar dat heeft niks met 'niet lusten' te makenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lekker. Brood met pindakaas is dus eigenlijk het enige wat je eet
Haha, nee, die haat ik! Dat is wat anders. Ik lust ze natuurlijk wel.quote:
Natuurlijk, bij jou is dat andersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Haha, nee, die haat ik! Dat is wat anders. Ik lust ze natuurlijk wel.
Probeer eens witlof met ham en kaas in bladerdeegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Qwea het volgende:
Spruiten
Witlof
Maar kan ik even niet verzinnen.
Vertel inderdaad maar wat je wel lust, want veel blijft er niet over haha.. Zonde, lijkt me erg moeilijk met eten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:02 schreef kissa het volgende:
Ik kan beter vertellen wat ik wel lust dan nietMijn moeder was ook al zo kieskeurig. Van haar hoefde ik niets te eten wat ik niet lekker vond/ waar ik mijn neus voor ophaalde. Veelal werd er appelmoes over mijn eten gestort
Persé niet: orgaanvlees, vet vlees, spek, worst, kip, paard, geit, schaap en 'zeevruchten'.
Persé niet groente: zuurkool, lof, andijvie, koolsoorten (behalve boerenkool), broccoli, snijbonen, peultjes, taaie oude tuinbonen, spruitjes...
Fruit wel: aardbeien, bananen, peren, meloenen en perziken.
Wel: melkproducten behalve karnemelk.
Wel: brood, rijst en macaroni en aardappelen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
Inderdaad. Beschimmelde melk eten en dan nog lekker vinden ook![]()
Verder is koud/rauw vlees en vis niet te kanen.
En van die "lekkere" vers belegde broodjes met veel te veel troep erin, maar daarbij ook een nog een krentebol met boter
Doe mij maar gewoon een boterham met hagelslag of pindakaas
Smaak is vooral geur. Iets wat stinkt, smaakt vies.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:54 schreef Beregd het volgende:
[..]
nee, dat niet.
En dat het stinkt hoeft geen argument te zijn, schapenvlees stinkt ook vreselijk, maar daar heerst minder taboe rond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |