Stop daar is meequote:
quote:
Is dat niet de hele oorzaak van het gebeuren daar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:05 schreef tong80 het volgende:
Het journaal opent met het bericht dat er minstens 400 kinderen zijn overleden in de Gazastrook.
En dan zeggen sommigen dat God bestaat.
Scherpquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat niet de hele oorzaak van het gebeuren daar?
Beter dan slechtquote:
Hé, das goed om te weten Paul.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef golfer het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Ja, we kunnen gewoon weer doorgaan.
Alles goed gegaan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef golfer het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Voorlopig wel. nader onderzoek volgt nog.quote:
da's in iedergeval prettigquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:55 schreef golfer het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Naar de VS bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef popolon het volgende:
Maar sch, waarom durf je niet meer? Zie vorige hools.
Dat zou ik ook niet meer durven hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef popolon het volgende:
Maar sch, waarom durf je niet meer? Zie vorige hools.
Nee reageren op posts van Tongquote:
Moet je ineens naar een zwarte luisteren, is niks voor ons white power mensenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet meer durven hoor. Ze kunnen daar ineens keiveel veranderen!
Rijkaard en Gullit zijn ook misluktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je ineens naar een zwarte luisteren, is niks voor ons white power mensen
Ja over serieus nemen hoef ik jou niks te leren schatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben de enige die nog doet alsof hij je serieus neemt lieverd
Ik wist niet dat jij een rechtsdragende rakker wasquote:
Oh, omdat ik nu overwerkt ben en die trip niet zo zag zitten. Waarschijnlijk ga ik in plaats daarvan een vriendin in Chili bezoeken, die heeft een mooi huis met een gastenverblijfquote:
Heyhallo, GeenStijl begint een omroep, dan is de paniek groot hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef popolon het volgende:
Overwerkt? Bij de publieke omroep?
Nou breekt m'n klomp.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef popolon het volgende:
Overwerkt? Bij de publieke omroep?
Nou breekt m'n klomp.
Begint dr. Phil zo vroeg vandaag?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:52 schreef tong80 het volgende:
Nog een half uur mensen en dan gaan we geschiedenis zien
Dat jouw username niet adrem isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |