Nu blijft het nog bij scheldkanonnades, maar als het zo doorgaat ja...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:36 schreef iamredleader het volgende:
@Ofyles: herkenbaar, de frustratie van mensen die niet meewerken in het OV
Nederland 1.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke kanaal is de speech? Nederland 2?
Gewoon je recorder op kanaal 2 zetten en op record drukken. Dat zou het moeten doen
Dan heb ik het met mijn Settop Box stukken makkelijker.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe de dvd recorder werktheb het nu maar aangezet en kijk wel hoe lang ik het volhoud
Zelfde verhaal natuurlijk.quote:
Ja maar in de US is het vele malen erger. Hier kun je nog kiezen toch of je aan God wilt beloven of niet?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef wyccie het volgende:
Tsja, is dat in Nederland niet zo, dat God erbij gehaald wordt? Op onze twee-euromuntjes staat toch ook nog steeds 'God zij met ons'?
no shitquote:
Dunnoquote:en volgens mij is de hele Koninklijke familie gelovig.
Maar als Balkenende een preek houdt, heeft 'ie het dan over over veel over God?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:03 schreef wyccie het volgende:
Tsja, is dat in Nederland niet zo, dat God erbij gehaald wordt? Op onze twee-euromuntjes staat toch ook nog steeds 'God zij met ons'?
Dat bedoelde ikquote:In Nederland wordt de eed afgelegd met de woorden: "Ik zweer dat ik..." of "Zweert u dat u...". De beėdigde bekrachtigt ten slotte de eed door het opsteken van de twee voorste vingers van de rechterhand waarbij hij zegt: "Zo waarlijk helpe mij God almachtig".
Als men in plaats van de eed kiest voor de belofte of voor de verklaring, begint men met: "Ik beloof/verklaar dat ik..." en bekrachtigt men met "Dat beloof ik" of "Dat verklaar ik". In dat geval is het niet nodig de twee voorste vingers van de rechterhand op te steken. Dit is zo geregeld in de Wet vorm van de eed van 17 juli 1911.
zo waarlijk helpe mij god. En volgens mij mag je tegenwoordig overal kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
Moest Balkenende een eed afleggen toen hij MP werd? Ik weet het niet meer.
Als wij de Eed van Hippocrates aflgeen mag je kiezen of je dat afsluit met 'Dat beloof ik' of iets met '...God'. Da's dan wel weer aardig van de Katholieke universiteit.
Wat jij zegt dus, Etcie.![]()
Dat halve lijk nuquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een megasaai en suf "gedicht"
Het lijkt wel alsof het uit Malcolm in the Middle komt
Ah, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef Soempie het volgende:
Etcie, in Amerika kunnen ze ook kiezen. Tenminste, ik las vanmorgen dat er 2 presidenten zijn geweest die hun hand niet op de bijbel hebben gelegd.
Ja irritant he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zo waarlijk helpe mij god. En volgens mij mag je tegenwoordig overal kiezen.
Balkenende heeft ook moeten zweren. Volgens mij ook op god.
Ik vond de ondertiteling irritant. die klopte maar half, maar daardoor kon ik ook niet goed op het Engels letten, ik was afgeleid..
Same herequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat halve lijk nuKan 'm nauwelijks verstaan
Vertraagde uitzending. Dus 5 minuten vertraagd en dan hebben ze tijd om die ondertiteling te maken. Maar omdat daar toch wel haast bij is, krijg je wat typefouten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik vroeg me af hoe die ondertiteling nou zit. Ze hebben vaak al een deel goed dat nog moet komen, dus dan denk je dat ze de tekst al eerder hadden. Maar er zitten ook telkens vage tekens bij.
Hierbij hebben ze echt de tekst niet hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik vroeg me af hoe die ondertiteling nou zit. Ze hebben vaak al een deel goed dat nog moet komen, dus dan denk je dat ze de tekst al eerder hadden. Maar er zitten ook telkens vage tekens bij.
30 sec vertragingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
30 sec.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:38 schreef Etcetera het volgende:
The Anthem
Vertraging is een minuut ofzo las ik ergens?
Ik zag gisteren een item over Obama-maskers die mateloos populair waren in Azie/quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Obama T-shirts te koop!
Obama caps te koop!!
Obama stickers te koop!!
volgens mijn moeder was het volgens de krant 30 sec.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..we gaan van 5 naar 1 minuut en vervolgens een halve
Ik geloof het graagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
volgens mijn moeder was het volgens de krant 30 sec.
Mooie zin he
Ik wist niet eens dat ze zouden vertragen maar toen zag ik opeens de ondertiteling die toch redelijk klopt. Toen wist ik het wel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik wist niet dat er een vertraging was, heb het begin niet echt meegemaakt. Vond het ook al apart dat ze soms zelfs even voorliepen met de vertaling.
Volgens mij mag je in die positie ook gewoon kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zo waarlijk helpe mij god. En volgens mij mag je tegenwoordig overal kiezen.
Balkenende heeft ook moeten zweren. Volgens mij ook op god.
Ik bedoelde dat hij die eed heeft afgelegd met God. Niet dat dat moet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij mag je in die positie ook gewoon kiezen.
Hij heeft inderdaad de ambtseed afgelegd.
Zonder God is het de ambtsbelofte. Dan gewoon "dat beloof (en verklaar ?) ik".
Doen ze sinds 2/3 jaar zo bij de NOS. Eerder werd er nog wel eens met maar 10/15 sec vertraagd maar dan werden er wat teveel fouten gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik wist niet dat er een vertraging was, heb het begin niet echt meegemaakt. Vond het ook al apart dat ze soms zelfs even voorliepen met de vertaling.
Ik ook en die dingen zagen er niet uit...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een item over Obama-maskers die mateloos populair waren in Azie/
Ja, en je kent mijn moeder, dan kan ik alles gaan vertalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Op BBC News of Sky News was het vast ook wel.
Erg he? Vooral die uit Mexico nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook en die dingen zagen er niet uit...
Dankzij de ondertiteling denk ikquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, en je kent mijn moeder, dan kan ik alles gaan vertalen
Alhoewel ze net zei dat ze het best aardig kan volgen
Sta je altijd met een té goed humeur op?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
't Is wel duidelijk dat ik zelden tv kijk. En įls ik kijk is het Nederland in Beweging en CSI.
Die waren vrij kwaadaardig vond ik.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg he? Vooral die uit Mexico niet
Ik weet in elk geval 1 gezin op deze planeet die (dat?) niet kijktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Zit iedereen nu Obama te kijken?
Ben ik de enige die niet kijkt?
Aan de andere kant, waarvoor zou je met zo'n ding op gaan lopen...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg he? Vooral die uit Mexico niet
Ik ben slechts alleen, mw. MM werkt nog...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet in elk geval 1 gezin op deze planeet die (dat?) niet kijkt
Ik heb net even gekeken maar ben er nu klaar meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde zeggen iemand, maar toen bedacht ik me dat Obama vrouw en kinderen bij zich heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben slechts alleen, mw. MM werkt nog...
Ik kijk niet, het staat op de achtergrond op als ik me klaarmaak voor school.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:51 schreef Supersheep het volgende:
Sta je altijd met een té goed humeur op?
wat denk je van die overige 1.999.996 mensen die daar aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen iemand, maar toen bedacht ik me dat Obama vrouw en kinderen bij zich heeft
Maar daar ken ik de naam niet vanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat denk je van die overige 1.999.996 mensen die daar aanwezig zijn?
Ik kijk en keek ook niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Kleine vertraging en waarschijnlijk een Veyboard. Die krengen zijn duur!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef wyccie het volgende:
¤250quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kleine vertraging en waarschijnlijk een Veyboard. Die krengen zijn duur!
quote:De methode “Met Veyboard aan de slag” bestaat uit een cursusboek, een kleurenkaart met de vingerzetting en uitgebreide oefensoftware op de Velotrainer.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat die prijzen zo rond de 2000 euro ex. BTW begonnenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
¤250
-edit- oh wacht..dat is de handleiding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |