Dat hij hem hier maar inhangt.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beaderde penis en zure sloot vallen onder jouw opvatting van lief?
Inderdaad ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat hij hem hier maar inhangt.
[ afbeelding ]
Dat is juist super lekker!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt vies. En jij wilde mijn ei-kaas-ham tosti ook nooit proberen!
quote:verveel me dood dus d8 krabbel mijn allerbeste ex natuurkunde maatje (waarschijnlijk ook eenigste tot nu toe) is even hoe is het met u mij heel goed doe vwo he woeste nerd uithangen neej gaat iig erg goed ..... Maar wat doe je nou ook al weer precies weet het heb je wel is verteld maar ben nog steeds niet genezen van korsakoff maar vind krabbel nu wel weer lang genoeg dikke kus xx
minideltawerkje dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beaderde penis, a la.. Maar mijn poesje beledigen gaat te furrrr
Ja, zeker weten!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat is juist super lekker!
En een tosti met ei? Ik eet niet zo vaak tosti's maar lijkt me anders niet vies, weet je zeker dat ik dat was?
Faal.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[img]http://members.home.nl/perea/images/Maikuuul.jpg/img]
BT heeft een hamkaas-tostie die naar ei ruikt ?quote:
Daar heb je een punt. Want jouw poesje is te vergelijken met heerlijk ruikende bloemenvelden vol dahlia's en chrysanten!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Poesjequote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat lopen we mooi synchroon.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk plaatje!BT en Ik:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hoe krijg je dat ei dan gebakken, of bakt het in de tostie-ijzer ?quote:
Op marktdagquote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Want jouw poesje is te vergelijken met heerlijk ruikende bloemenvelden vol dahlia's en chrysanten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timmmmm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan moeilijk ontkennen dat het een hoge zuurgraad heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat een prachtige verwoording.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Want jouw poesje is te vergelijken met heerlijk ruikende bloemenvelden vol dahlia's en chrysanten!
Staaaayyyyyyyyy witthhhh mee eeeee eeeeeeee.quote:
Bt en jij in sexy cheerleaderoutfits?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk plaatje!BT en Ik:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |