Is dat geen privé-aangelegenheid?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie elkaars nummer eigenlijk?
Zo'n beest kun je toch niet serieus nemenquote:
Hmm lekkere suikerspinquote:
Uitwisbaar is goed, dan kun je het altijd weghalen als het je niet meer bevaltquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
mja, tot nu toe heb je nog geen onuitwisbare indruk achtergelaten
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mmmm..
Ik hou van je, zoveel dat ik je met eelt bedekte voeten wil likken.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef IQM het volgende:
Mocht ik later verlamd raken, mag Bt mijn tekstschrijver worden.
Inderdaad, pardonquote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je wil haar een baan geven als typiste?
Neee gekkie, gewoon van die suikerstroopquote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Toch geen appelstroop op de pannenkoek hè?
Nohh!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:05 schreef Breathtaking het volgende:
Daar kun je nog wat van leren IQM
HAHAHAquote:
Nee. Wij zijn je beste denkbeeldige vrienden hier in de SC. Je hoort alles met ons te delen.quote:
Ja, maar het is niet alleen iets wat mij aangaat.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHAHA.
[..]
Nee. Wij zijn je beste denkbeeldige vrienden hier in de SC. Je hoort alles met ons te delen.
Beaderde penis en zure sloot vallen onder jouw opvatting van lief?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Nohh!Ik doe vet vaak vet lief tegen jou.
Probeer ook eens een boterham met pindakaas en suikerstroop!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Neee gekkie, gewoon van die suikerstroop!
Klinkt vies. En jij wilde mijn ei-kaas-ham tosti ook nooit proberenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Probeer ook eens een boterham met pindakaas en suikerstroop!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beaderde penis en zure sloot vallen onder jouw opvatting van lief?
Ik vind het wel romantisch.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beaderde penis en zure sloot vallen onder jouw opvatting van lief?
eikaashamtostiquote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Klinkt vies. En jij wilde mijn ei-kaas-ham tosti ook nooit proberen!
Waarom steeds dat plaatje?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Probeer ook eens een boterham met pindakaas en suikerstroop!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |