abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65220593
Voordat ik begin, wil ik graag meededelen dat dit topic serieus bedoeld is. Ik weet niet of dit de beste plek is, maar dit subforum leek me het meest geschikt.

Het zit zo: ik en een paar vrienden zitten op een middelbare school, en binnenkort gaan we met het hele jaar naar een land in Europa. Ons plan is om dan wiet oid mee te nemen (reacties als 'joh ga van de cultuur genieten' gelieve weg te blijven ) maar we weten niet of dit wel een strak plan is in verband met controle op de vliegvelden. We gaan eerst met de bus naar Duitsland, wat geen problemen op moet leveren. Maar hoe streng wordt er op de vliegvelden gecontroleerd?

Hasj- en wiethonden ruiken het sowieso, dus we dachten eraan om het in een flesje water te doen (geen geurverspreiding).

Betere oplossingen zijn natuurlijk welkom en ook (onderbouwde!) argumenten waarom we het maar beter kunnen laten horen we graag.
  Moderator maandag 19 januari 2009 @ 20:05:05 #2
9859 crew  Karina
Woman
pi_65220807
Ik zou zeggen doen! Vooral naar Spanje, kun je leuk je vakantie in de gevangenis doorbrengen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 19 januari 2009 @ 20:05:43 #3
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_65220833
Ik hoop dat je opgepakt wordt en 20 jaar mag wegrotten in de cel, junk.
Narcist
pi_65220846
en je mag geen vloeistoffen meenemen in het vliegtuig Maar vooral naar spanje gaan idd!
pi_65220902
mijn goed onderbouwde reactie: FAIL
Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_65220920
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen doen! Vooral naar Spanje, kun je leuk je vakantie in de gevangenis doorbrengen.
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Magistic het volgende:
/ignore

Geldt dat voor het hele vliegtuig of alleen handbagage?

Heeft iemand trouwens wel eens van lachgaspatronen gehoord en hoe de wet daar tegenover staat?
pi_65220933
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef DABAMaster het volgende:
en je mag geen vloeistoffen meenemen in het vliegtuig Maar vooral naar spanje gaan idd!
Niet in je handbagage, maar wel in de koffer. Ik ben benieuwd of zo'n drugshond daar gewoon keihard doorheen ruikt
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
pi_65220971
Tip: niet doen.
pi_65220973
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Bert.Wasbeer het volgende:

[..]

Niet in je handbagage, maar wel in de koffer. Ik ben benieuwd of zo'n drugshond daar gewoon keihard doorheen ruikt
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruiken
pi_65221059
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruiken
Daar heb je wel een goed punt. En aangezien ik niet een hasj-hond in de buurt heb om het te testen...
pi_65221064
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Je moet je wiet ook niet in een waterpijp verstoppen he
  maandag 19 januari 2009 @ 20:11:32 #12
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65221122
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Magistic het volgende:
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:13:06 #13
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_65221204
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:10 schreef Bert.Wasbeer het volgende:

[..]

Je moet je wiet ook niet in een waterpijp verstoppen he
Jij denkt dat een drugshond niet ruikt dat jij met je drugshandjes aan het flesje hebt gezeten? En daarnaast, dat je hele kleding naar wiet ruikt omdat je het niet kon laten nog ff voor het vliegveld te gaan roken?
  maandag 19 januari 2009 @ 20:15:45 #14
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_65221304
Zo vrij en blij als we in NL zijn, zo gesloten is het in de rest van de wereld. Maar goed, als je dat wilt proberen, ga vooral je gang.

Tip: haal lokaal wat, zo werkt het in het centrum van Parijs iig prima!
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_65221526
Ik zou de illegale softdrugs thuislaten, en op vakantie gewoon genieten van je legale harddrugs (alcohol)... net als ik...

Mocht je toch Down Syndroom hebben en een paar toeten skunk mee willen nemen, verstop het dan in een potje pindakaas. Dat schijnt drugshonden om de tuin te leiden.

Groetjes,
een recreatieve blower
pi_65221571
Riskeer niet zoveel jaar voor wat wiet man komop:) Het is het sowieso niet waard.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:23:24 #17
139330 TNA
For the stars that shine
  maandag 19 januari 2009 @ 20:25:42 #18
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_65221723
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:00 schreef Drenthe het volgende:
Voordat ik begin, wil ik graag meededelen dat dit topic serieus bedoeld is. Ik weet niet of dit de beste plek is, maar dit subforum leek me het meest geschikt.

Het zit zo: ik en een paar vrienden zitten op een middelbare school, en binnenkort gaan we met het hele jaar naar een land in Europa. Ons plan is om dan wiet oid mee te nemen (reacties als 'joh ga van de cultuur genieten' gelieve weg te blijven ) maar we weten niet of dit wel een strak plan is in verband met controle op de vliegvelden. We gaan eerst met de bus naar Duitsland, wat geen problemen op moet leveren. Maar hoe streng wordt er op de vliegvelden gecontroleerd?

Hasj- en wiethonden ruiken het sowieso, dus we dachten eraan om het in een flesje water te doen (geen geurverspreiding).

Betere oplossingen zijn natuurlijk welkom en ook (onderbouwde!) argumenten waarom we het maar beter kunnen laten horen we graag.
Wat denk je nou zelf flapdrol..? Ga ff lekker met je lompe harses drugs meenemen naar het buitenland. Je doet zeker VMBO techniek ofzo?

Het is net wat mensen zeggen. Doe het gewoon niet en als je dan alsnog stronteigenwijs ben, wordt dan vooral opgepakt. Stomme kutjunk
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  maandag 19 januari 2009 @ 20:27:23 #19
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_65221780
Heb ooit op de boot naar Engeland wiet meegesmokkeld, dat was geen probleem.
Ook eens op een studiereis naar Oost Duitsland, dat was iets spannender.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 19 januari 2009 @ 20:27:43 #20
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_65221797
Sorry hoor, maar t is nou weer nie zo belangrijk toch? Het is niet zo dat je
t een paar jaar nie kan doen ofzo...

Als ik op vakantie ga dan heb k vaak niet eens de behoefte om te blowen
(tenzij we met een groep een huisje afhuren in een buurland)...

Vaak is t dan ook weer een veel lekkerder gevoel als je na een paar weken
weer s een jointje rookt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 19 januari 2009 @ 20:28:28 #21
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_65221828
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Drenthe het volgende:

[..]

[..]

/ignore

Geldt dat voor het hele vliegtuig of alleen handbagage?

Heeft iemand trouwens wel eens van lachgaspatronen gehoord en hoe de wet daar tegenover staat?
Lachgaspatronen zijn gewoon onderdeel van een keukentool; de slagroomspuit. Mijn moeder heeft zich jarenlang afgevraagd wat ik met een slagroomspuit met een doos met patronen in mijn la deed

Die kan je in elk geval zo meenemen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_65222040
waar je ook op vakantie gaat ter wereld, je kunt overal weed kopen, dus ik zou me er niet te druk over maken
  maandag 19 januari 2009 @ 20:39:24 #23
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_65222231
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef WooZ het volgende:
waar je ook op vakantie gaat ter wereld, je kunt overal weed kopen, dus ik zou me er niet te druk over maken
En bij die undercover-agenten is het nog spotgoedkoop ook!
Narcist
  maandag 19 januari 2009 @ 20:46:44 #24
185631 Guncta
En un momento dado
pi_65222525
In de omringende landen geen probleem, al rook ik al een tijdje niet meer.

Maar bij controle ruiken die honden het echt wel. Ze sloegen gewoon aan op de plek waar 2 weken terug alleen maar een jointje had gelegen
1 keer wiet meegenomen naar Spanje, maar dat was met de bus.

De laatste keer was Algarve, jaar of 5 geleden.
Dat was echt dom. Ik had mijn wiet al opgerookt, maar het vliegtuig had 16 uren vertraging, dus toch maar even Amsterdam in. Mijn vrienden hadden nog niet alles op, maar op het laatste moment alles toch maar weggegooid.

In Portugal hasj kopen. Echt een groot brok, vooral voor een vakantie van 11 dagen.
We hadden het verstopt voor de schoonmakers in een radio.

Paar weken nadat we terug waren deden we batterijen in de cd-speler.
Bleek dat we per ongeluk die hasj mee hadden genomen. Ook niet meer van gerookt, zo goedkoop was die troep.

Misschien wiet flink in elkaar drukken tot een klein brokje, zakje binnenste buiten doen en zoveel mogelijk spullen er mee 'insmeren'?

Als die hond overal aanslaat dan zijn ze het misschien na een paar keer controleren wel zat en denken ze dat jullie net voor de vakantie nog even in de shop hebben gezeten.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:48:07 #25
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_65222586
Hasj & Wiet: Vragen en Antwoorden Deel: LVI
Misschien weten ze er daar meer vanaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')