quote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen doen! Vooral naar Spanje, kun je leuk je vakantie in de gevangenis doorbrengen.
/ignorequote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Magistic het volgende:
Ik hoop dat je opgepakt wordt en 20 jaar mag wegrotten in de cel, junk.
Niet in je handbagage, maar wel in de koffer. Ik ben benieuwd of zo'n drugshond daar gewoon keihard doorheen ruiktquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef DABAMaster het volgende:
en je mag geen vloeistoffen meenemen in het vliegtuigMaar vooral naar spanje gaan idd!
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruikenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Niet in je handbagage, maar wel in de koffer. Ik ben benieuwd of zo'n drugshond daar gewoon keihard doorheen ruikt
Daar heb je wel een goed punt. En aangezien ik niet een hasj-hond in de buurt heb om het te testen...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruiken
Je moet je wiet ook niet in een waterpijp verstoppen hequote:Op maandag 19 januari 2009 20:08 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Die zullen de geur niet van de wiet in het flesje, maar wel de wiet aan het flesje ruiken
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef Magistic het volgende:
Ik hoop dat je opgepakt wordt en 20 jaar mag wegrotten in de cel, junk.
Jij denkt dat een drugshond niet ruikt dat jij met je drugshandjes aan het flesje hebt gezeten? En daarnaast, dat je hele kleding naar wiet ruikt omdat je het niet kon laten nog ff voor het vliegveld te gaan roken?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:10 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Je moet je wiet ook niet in een waterpijp verstoppen he
Wat denk je nou zelf flapdrol..? Ga ff lekker met je lompe harses drugs meenemen naar het buitenland. Je doet zeker VMBO techniek ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:00 schreef Drenthe het volgende:
Voordat ik begin, wil ik graag meededelen dat dit topic serieus bedoeld is. Ik weet niet of dit de beste plek is, maar dit subforum leek me het meest geschikt.
Het zit zo: ik en een paar vrienden zitten op een middelbare school, en binnenkort gaan we met het hele jaar naar een land in Europa. Ons plan is om dan wiet oid mee te nemen (reacties als 'joh ga van de cultuur genieten' gelieve weg te blijven) maar we weten niet of dit wel een strak plan is in verband met controle op de vliegvelden. We gaan eerst met de bus naar Duitsland, wat geen problemen op moet leveren. Maar hoe streng wordt er op de vliegvelden gecontroleerd?
Hasj- en wiethonden ruiken het sowieso, dus we dachten eraan om het in een flesje water te doen (geen geurverspreiding).
Betere oplossingen zijn natuurlijk welkom en ook (onderbouwde!) argumenten waarom we het maar beter kunnen laten horen we graag.
Lachgaspatronen zijn gewoon onderdeel van een keukentool; de slagroomspuit. Mijn moeder heeft zich jarenlang afgevraagd wat ik met een slagroomspuit met een doos met patronen in mijn la deedquote:Op maandag 19 januari 2009 20:07 schreef Drenthe het volgende:
[..]
[..]
/ignore
Geldt dat voor het hele vliegtuig of alleen handbagage?
Heeft iemand trouwens wel eens van lachgaspatronen gehoord en hoe de wet daar tegenover staat?
En bij die undercover-agenten is het nog spotgoedkoop ook!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef WooZ het volgende:
waar je ook op vakantie gaat ter wereld, je kunt overal weed kopen, dus ik zou me er niet te druk over maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |