Jawel joh.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo slim hier neer te zetten
quote:
Niet waar, want ik ben een klokkeluider en link het zo door hoorquote:
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Dit heb ik ook nog in de aanbieding:
Stuk voor stuk mooi.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet waar, want ik ben een klokkeluider en link het zo door hoor
Heb vroeger met haar geknikkerd dus wij hebben een hele goede band. Zo'n haat/liefde vriendschap.quote:
Ik denk dat het helpt als ik mn kamer op ga ruimen, tot over een halfuurtje ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stuk voor stuk mooi.Maar niet echt depri-genezend.
Noemden ze dat vroeger zo?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Heb vroeger met haar geknikkerd dus wij hebben een hele goede band. Zo'n haat/liefde vriendschap.
Ja en dat weet zei ook wel dat ik weer eens als een zatlap en alles rondliepquote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Noemden ze dat vroeger zo?
Maar ik zou haar de link van dit topic geven, hij geeft genoeg hints om door te laten schemeren dat ie wat heeft uitgespookt
Zou niet durven, dan kan ik me huis niet meer uit. Ben veel te bang voor dat kampertuig waar rv vandaan komt.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ik zou haar de link van dit topic geven, hij geeft genoeg hints om door te laten schemeren dat ie wat heeft uitgespookt
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een schone kamer is een schone ziel.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat het helpt als ik mn kamer op ga ruimen, tot over een halfuurtje ofzo.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
whehehequote:Op maandag 19 januari 2009 20:25 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zou niet durven, dan kan ik me huis niet meer uit. Ben veel te bang voor dat kampertuig waar rv vandaan komt.
Álle muziek gaat tegenwoordig over liefdesverdriet, wat moet ik anders luisteren.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:24 schreef IQM het volgende:
Met al die muziek lijkt het wel alsof Bt liefdesverdriet heeft ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |