Omdat Hyves duidelijk populairder is dan sugababes etc. En ik me niet bezig hou met kansloze profielen sites.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wat let je om dat nu al te doen in de vorm van een weblog/homepage/sugababesprofiel/etc? Het is niet zo dat Hyves nu opeens mogelijkheden biedt om mensen te pesten, die zijn er al jaren.
Ik hoop dat deze mensen een aangifte doen, en dat je hard genaaid wordt.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
Ow das lache.
Ik ga nu allemaal profieltjes aanmaken met mensen waar ik een tering hekel aan hebt.
link of voorbeeldquote:Op maandag 19 januari 2009 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Zo ik heb even een mooie persoonlijk tekst erbij gezet.
Niet heel het internet.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Het hele internet is terug te vinden op Google, dat weet je best als je niet jaren onder een steen hebt geleefd. Ik was eerder juist verbaasd dat mijn hyve niet gegoogled kon worden! Bovendien heb ik mijn bankgegevens niet op mijn hyve gezet hoor, jij wel?
Zo is het.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mensen moeten niet zeiken. Dit soort sites zijn net hoeren. Voor de juiste prijs verkopen ze alles.
Als je niet gevonden wil worden op internet moet je er geen gegevens opzetten.
Dan doet niemand het.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:09 schreef D-Flying het volgende:
Waarom niet standaard gedeactiveerd. En als je wel wilt activeer je het zelf wel.
Stom van Google.
hehe, daar zeg je wat .. was er niet laatst een juf ontslagen voor de pittige foto's die op haar hyves stonden, oid ?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik voorspel een enorme golf mislukte sollicitaties aangezien de doorsnee Hyver geen flauw idee heeft wat hij/zij allemaal schrijft of plaatst op het Internet.
Ik ben ook geen schoolvoorbeeld, maar ik houd mijn tweede leven low-profile.
Nooit op gekomen, maar een aantal jaren geleden verloor een juf uit Harkema haar baan vanwege dezelfde redenen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:25 schreef moussie het volgende:
[..]
hehe, daar zeg je wat .. was er niet laatst een juf ontslagen voor de pittige foto's die op haar hyves stonden, oid ?
en er is ook ooit een juffrouw ontslagen omdat ze had geposeerd in de Foxy/Passie. Zelfs offline gaan ze je gangen na, wat een politiestaat is de wereld zegquote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Nooit op gekomen, maar een aantal jaren geleden verloor een juf uit Harkema haar baan vanwege dezelfde redenen.
Herald de Spartaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef Herald het volgende:
[..]
en er is ook ooit een juffrouw ontslagen omdat ze had geposeerd in de Foxy/Passie. Zelfs offline gaan ze je gangen na, wat een politiestaat is de wereld zeg
Dat komt omdat ouders hun kinderen willen laten opvoeden door enge wereldvreemde gedrochten.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:19 schreef Herald het volgende:
[..]
en er is ook ooit een juffrouw ontslagen omdat ze had geposeerd in de Foxy/Passie. Zelfs offline gaan ze je gangen na, wat een politiestaat is de wereld zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |