Leuke bimmer. Zitten er ook nog opties op zoals schuifdakje oid ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:28 schreef Catch22- het volgende:
Mijn oom tipte me dit weekend over een E30 320i. 1989,170dkm, 600 eu... Van een oudere vrouw geweest. Inruiler op een jong gebruikte BMW bij Oolbekkink Hoogeveen
Vandaag gingen we kijken. Hij stond achter de loods zodat je hem niet eens zag. Met 1 flank strak tegen de loods aan, heel ongalant. Stoffig, vies, gewoon niet superaantrekkelijk. Maar daar was de prijs niet naar.
Toen maar even een stukje gaan rijden. Dan komt de inline6 tot zijn recht, had er nog nooit echt 1 gereden, maar hoe lekker is dat zeg. De auto schakelt, koppelt en rijdt als nieuw. Hij heeft 2 eigenaren gehad totnogtoe en is _altijd_ dealeronderhouden. Dit jaar zelfs nog een carroseriecheck gehad.
Na een wasboxbeurtje zag hij er al beter uit. Binnenkort met mijn neefje en oom eens een dag echt poetsen (zie het verhaal met mijn 306je, die was dan niet perfect, maar mijn neefje haalt er het maximale uit). De lak is an sich best goed, paar kleine roestplekken in de wielkasten (hoort bij een e30, niet heel erg) maar voor de rest ziet alles er gewoon bijna nieuw uit.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heerlijk wagentje. Kreeg 250 terug voor mijn 306 (druklager gaar, achterruitenwisser+verwarming kapot, deuk in de deur, snelheidsmeter kapot) dus betaalde uiteindelijk 350 voor deze wagen!
Leuke extraatjes zijn dat, netjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef Catch22- het volgende:
Electrische spiegels, centrale vergrendeling, checkpaneeltje boven de achteruitkijkspiegel, in hoogte verstelbare stoelen.
dat is het wel zon beetje, misschien dat de audioinstallatie (4 boxen) een optie is geweest.
Honingraat BBS zijn erg mooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb daar al voor rondgekeken, die zijn best zeldzaam en aan de prijs.
Eerst maar eens een nieuwe dynamo want anders wordt het nooit wat. Dan gaan we wel verder kijken. Kreeg al een setje honingraatvelgen aangeboden, die zijn wel sexy voor dit model.
Ik heb een liever een goed onderhouden auto dan een `vette bak` zegmaar.
Honingraat is mooi. Check foto voor mijn velgen. Vette shit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:21 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb daar al voor rondgekeken, die zijn best zeldzaam en aan de prijs.
Eerst maar eens een nieuwe dynamo want anders wordt het nooit wat. Dan gaan we wel verder kijken. Kreeg al een setje honingraatvelgen aangeboden, die zijn wel sexy voor dit model.
Ik heb een liever een goed onderhouden auto dan een `vette bak` zegmaar.
Als jij een M-Tech II set vind voor 300 euro, doe er dan maar 10quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:33 schreef Catch22- het volgende:
ja oke, maar een vind maar eens een mtechset.. Je bent tweedehands denk ik zo 300 euro verder
ik zag wat losse onderdelen, voorbumpertje 55 euro, achterbumpertje die prijs, sideskirts moeten ook wel te regelen zijn. 2e hands dan he, op ebay duitslandquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als jij een M-Tech II set vind voor 300 euro, doe er dan maar 10
Tegenwoordig kosten ze al tussen de 500-1000 euro
Zoals ik al zei, als je er meerdere voor die prijs vind, mag je mij meteen mailen/bellen/smsen/roepen etc etc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zag wat losse onderdelen, voorbumpertje 55 euro, achterbumpertje die prijs, sideskirts moeten ook wel te regelen zijn. 2e hands dan he, op ebay duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |