Jezelf overtuigen, heerlijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:23 schreef Athmozz het volgende:
de gewone wel, de M3 cabrio is duurder. Als ik mijzelf dus wijsmaak dat een E30 cabrio 15k kost, dan is dat kleine beetje opleg naar de M3 cabrio niet zo duur meer.
Dat geluidquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Catch22- het volgende:
ik ga je maar 1 ding zeggen; neem een 6 cilinder
Absoluut doen!! De 318iS mist gewoon het geluid en de power t.o.v. een 325i!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jezelf overtuigen, heerlijk
Ik moet bekennen dat ik dat nu ook aan het doen ben....Ik probeer mezelf te overtuigen dat ik een 325 6cyl ipv een 318is 4cyl moet nemen. Op 't moment overheerst emotie, dus dat is goed.
Ah, die naam herken ik ook van een forum!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Absoluut doen!! De 318iS mist gewoon het geluid en de power t.o.v. een 325i!
Ga die testrit in die 325i maar eens doen, dan wil je niks anders meer
Welk forumquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, die naam herken ik ook van een forum!
Eerst maar inderdaad een testrit.
Je hebt stiekem mijn voorsteltopic overgeslagen he
2.5 (of dan nog 2.3) wel. als het een 2.0 is zou ik niet weten waarvoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Catch22- het volgende:
ik ga je maar 1 ding zeggen; neem een 6 cilinder
het geluidquote:Op maandag 7 september 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
2.5 (of dan nog 2.3) wel. als het een 2.0 is zou ik niet weten waarvoor
kommop, oke het geluid is natuurlijk mooier! (al denken ze van mijn IS ook dat het een 6 cilinder is, ze durven er op te zwerenquote:
soepeler in wat voor opzicht?quote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef Catch22- het volgende:
mijn 2.0 is toch een stuk soepeler dan een 1.8 hoor
juist daarom welquote:Op maandag 7 september 2009 13:04 schreef Catch22- het volgende:
nee maar dan neemt hij wel een M3
een 6 cilinder loopt gewoon soepeler, trekt soepeler, pikt soepeler op na het schakelen
je hebt 3 e30's dus ik hoef je dat niet uit te leggen toch
Als je als jongere een 6 cilinder wil, is de 320i nog een mogleijkheid, want veel kunnen geen 325i op de eigen naam zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
2.5 (of dan nog 2.3) wel. als het een 2.0 is zou ik niet weten waarvoor
Sja, ik heb nog nooit een 318iS gereden dus of het beter rijdt of niet weet ik niet, is wel sneller idd. Wel lastiger te vinden toch?quote:Op maandag 7 september 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
juist daarom wel
heb nu namelijk een 318is. 4 cilinder 16v... ik zou normaal gesproken ook geen 4 cilinder aanraden....
maar dit rijdt beter dan een 2 liter 6 cilinder, is zuiniger. is sneller. heeft een distributieketting......
genoeg voordelen
ik ben er zeer over te spreken! als E36 zie je er best veel.. als e30 niet zoveel....quote:Op maandag 7 september 2009 15:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sja, ik heb nog nooit een 318iS gereden dus of het beter rijdt of niet weet ik niet, is wel sneller idd. Wel lastiger te vinden toch?
Tja ik ben daar dus lid van en heb daar een advertentie geplaatst. Vandaar.quote:
Ik heb er ook nog een accountquote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Tja ik ben daar dus lid van en heb daar een advertentie geplaatst. Vandaar.
Mooi wagentje toch? Het is ook helemaal niet duur eigenlijk. Ik heb rete mijn best gedaan die auto op niveau te houden.
Ik heb nog nooit iemand gehoord die spijt heeft van welke BMW dan ookquote:Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef Catch22- het volgende:
318iS is hoe dan ook vetheb echter geen spijt van mijn 320i
Dit wetende ga ik toch liever naar de halfords voor gewone Bosch kwaliteitquote:Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef metallicattim het volgende:
voor ruitenwissers moet je echt eens op http://www.wisserbladen.nl/ kijken! Die dingen zijn echt helemaal geweldig en kosten nog geen tientje per stuk! Zijn muisjesstil en vegen echt goed het water weg.
Let wel goed op bij bestellen, want ik heb er nu 3 keer besteld en er is al 4x iets mis gegaan, jah zelfs bij een nazending van een foute levering ging het mis en kreeg ik de foute...
Yep, die dingen zijn ook aardig schaars. En dan moet je het al helemaal niet over een 325i hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef Catch22- het volgende:
ik keek nog ff op marktplaats, maar een fatsoenlijke e30 318is moet al gauw 2000 euro kosten
E30quote:Op woensdag 9 september 2009 18:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, die dingen zijn ook aardig schaars. En dan moet je het al helemaal niet over een 325i hebben.
Ik had het er laatst met iemand over, maar een E30 325i (en in mindere mate een 318is) koop je over het algemeen niet met je verstand, maar met emotie! En als je alles zo bekijkt, dan klopt het inderdaad.
Toch blijft hetom naar te kijken en in te rijden. Can't wait voordat ik aan die van mij kan klussen (morgen met de auto-ambu ophalen!)
M20 inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
E30![]()
Je ziet die nog best veel rijden, die oude E30jes, in verschillende uitvoeringen.
Als ik mij niet vergis heeft de 325i toch een M20 blok (met riem), of heeft deze een M30 blok (ketting)?
Ik weet wel zeker dat de 525i (E28) een M30 blok heeft.
/verkapt, ik heb een e28 comment
Weinig? Ik zie er best veel rijden nogquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
M20 inderdaad.
Over het algemeen zie ik vrij weinig E30's hier in het noorden, laat staan de 325i of de 318is-jes. Schaars zijn ze dus wel. Des te leuker
Hier in 't zuiden zie ik ze nog regelmatig rijden (zuidwest-NL). De e28jes zijn schaarser. Overigens rijdt er in Breda nog ergens een e12 rondquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
M20 inderdaad.
Over het algemeen zie ik vrij weinig E30's hier in het noorden, laat staan de 325i of de 318is-jes. Schaars zijn ze dus wel. Des te leuker
Dat kan ik beamen... VEEL E30's in zuid-limburg, maar de meeste zijn niet je van het...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik woon dan in het zuiden des lands.. en hier rijden echt heel veel E30's, maar bijna geen in een echt goede staat.. Meeste afgetrapt, helaas..
mijn is zelfs op 3000 getaxeerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef Catch22- het volgende:
ik keek nog ff op marktplaats, maar een fatsoenlijke e30 318is moet al gauw 2000 euro kosten
die zwarte?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
mijn is zelfs op 3000 getaxeerd.![]()
heb er een bod op gehad van 2350....
maar ik hoef hem niet kwijt![]()
Wil wel nog van mijn automaat af, een e30 325 automaat.....
Was wel een mooiequote:
Als ie voorbij komt rijden is ie bijzonder mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef invine het volgende:
[..]
Was wel een mooiezeker op de foto, maar is te zwaar/onderhouds gevoelig voor he moment helaas
hoeveel heeft ie em gegeven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb gister mn taxatierapport gekregen, ben ZEEEER tevredenHeb ik toch niet voor niks zoveel geld, tijd en moeite erin gestoken hehe
Enig nadeel, hij is zo hoog getaxeerd dat ik eerst een alarm moet inbouwen voordat ik hem all-risk kan verzekeren, maargoed dat was toch al de bedoeling, dan maar iets eerder dan gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |