E30quote:Op woensdag 9 september 2009 18:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yep, die dingen zijn ook aardig schaars. En dan moet je het al helemaal niet over een 325i hebben.
Ik had het er laatst met iemand over, maar een E30 325i (en in mindere mate een 318is) koop je over het algemeen niet met je verstand, maar met emotie! En als je alles zo bekijkt, dan klopt het inderdaad.
Toch blijft hetom naar te kijken en in te rijden. Can't wait voordat ik aan die van mij kan klussen (morgen met de auto-ambu ophalen!)
M20 inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
E30![]()
Je ziet die nog best veel rijden, die oude E30jes, in verschillende uitvoeringen.
Als ik mij niet vergis heeft de 325i toch een M20 blok (met riem), of heeft deze een M30 blok (ketting)?
Ik weet wel zeker dat de 525i (E28) een M30 blok heeft.
/verkapt, ik heb een e28 comment
Weinig? Ik zie er best veel rijden nogquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
M20 inderdaad.
Over het algemeen zie ik vrij weinig E30's hier in het noorden, laat staan de 325i of de 318is-jes. Schaars zijn ze dus wel. Des te leuker
Hier in 't zuiden zie ik ze nog regelmatig rijden (zuidwest-NL). De e28jes zijn schaarser. Overigens rijdt er in Breda nog ergens een e12 rondquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
M20 inderdaad.
Over het algemeen zie ik vrij weinig E30's hier in het noorden, laat staan de 325i of de 318is-jes. Schaars zijn ze dus wel. Des te leuker
Dat kan ik beamen... VEEL E30's in zuid-limburg, maar de meeste zijn niet je van het...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik woon dan in het zuiden des lands.. en hier rijden echt heel veel E30's, maar bijna geen in een echt goede staat.. Meeste afgetrapt, helaas..
mijn is zelfs op 3000 getaxeerd.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:03 schreef Catch22- het volgende:
ik keek nog ff op marktplaats, maar een fatsoenlijke e30 318is moet al gauw 2000 euro kosten
die zwarte?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
mijn is zelfs op 3000 getaxeerd.![]()
heb er een bod op gehad van 2350....
maar ik hoef hem niet kwijt![]()
Wil wel nog van mijn automaat af, een e30 325 automaat.....
Was wel een mooiequote:
Als ie voorbij komt rijden is ie bijzonder mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef invine het volgende:
[..]
Was wel een mooiezeker op de foto, maar is te zwaar/onderhouds gevoelig voor he moment helaas
hoeveel heeft ie em gegeven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:12 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb gister mn taxatierapport gekregen, ben ZEEEER tevredenHeb ik toch niet voor niks zoveel geld, tijd en moeite erin gestoken hehe
Enig nadeel, hij is zo hoog getaxeerd dat ik eerst een alarm moet inbouwen voordat ik hem all-risk kan verzekeren, maargoed dat was toch al de bedoeling, dan maar iets eerder dan gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |