En niemand die er ook maar íets over zegt verder. Niet dat het mij verder veel uitmaakt, maar apart is het wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Pothuizen.
Die van Beukering vond ik nog veel ergerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
En niemand die er ook maar íets over zegt verder. Niet dat het mij verder veel uitmaakt, maar apart is het wel.
Overigens vind ik alle rare trekjes van Suarez tien keer minder erg dan bijv. die doodschop van Bouaouzan op Suarez. Dat is gewoon keihard iemand van achteren naar de tyfus schoppen...
Wel mooi dat uit die overtreding dan een vrije trap komt waaruit de 2-3 valt. Net goed voor dat schop-ploegje.
Ach ja, minder erg per overtreding maar per saldo ook rood, die Davids heeft me een zooi overtredingen gemaakt, de hele wedstrijd door... Blom floot vaak niet eens...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die van Beukering vond ik nog veel erger
Er is gewoon een sfeer gecreëerd rond Luis Suárez. Wordt er een echt overtreding op hem gemaakt, maar alles van (bijvoorbeeld) NEC protesteert daartegen en het publiek reageert daar op. Je zag het bij De Graafschap, je zag het nu ook weer. Gelukkig is Suárez een ijskonijn en wil hij er alleen maar beter van gaan voetballen, maar ik vind het wel opmerkelijk. Patrick Pothuizen wordt nu juist vereerd door zijn uitspraken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
En niemand die er ook maar íets over zegt verder. Niet dat het mij verder veel uitmaakt, maar apart is het wel.
Overigens vind ik alle rare trekjes van Suarez tien keer minder erg dan bijv. die doodschop van Bouaouzan op Suarez. Dat is gewoon keihard iemand van achteren naar de tyfus schoppen...
Wel mooi dat uit die overtreding dan een vrije trap komt waaruit de 2-3 valt. Net goed voor dat schop-ploegje.
quote:Pothuizen smeerde Cvitanich kaart aan
maandag 19 januari, door SpaceAce, Amsterdam, 06:29u, Telegraaf
NEC-verdediger Patrick Pothuizen (36) gaf na afloop van NEC-Ajax (2-4) schaamteloos toe dat hij Dario Cvitanich een rode kaart had aangesmeerd. 'Ik wist dat hij al een gele kaart op zak had en zag hem in mijn rug aankomen. Omdat jagende spitsen dan vaak doorlopen, wachtte ik met passen. Ik kreeg een licht duwtje, begon à la Suarez een beetje te rollebollen en de scheidsrechter trapte erin.' Dat Kevin Blom door Pothuizen werd gefopt, verdiende de arbiter niet. Mede doordat hij bepaald niet kinderachtig floot, schoot de amusementswaarde omhoog.
Tja, hij maakte de overtreding wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef MaxC het volgende:
Kan Cvitanich nog vrijgesproken worden door deze verklaring?
Ik welquote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BB-boy het volgende:
En van die actie van Zomer op Stekelenburg ben ik ook niet overtuigd dat het een ongeluk was.
En hier is het precies andersomquote:Op maandag 19 januari 2009 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, als een speler iets tegen Ajax doet is het geslepen, is het een echte sportman die altijd wil winnen, Suarez is natuurlijk alleen maar een irritant mannetje.
Mweh je kon zien dat Zomer naar de bal keek, die dingen kunnen gebeuren.. maar er hadden zeker meer gele kaarten getrokken mogen worden voor NEC.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BB-boy het volgende:
En van die actie van Zomer op Stekelenburg ben ik ook niet overtuigd dat het een ongeluk was.
Typisch een fout van iemand die iets voetballend op wil lossen. Die komt namelijk bijna nooit op het idee om gewoon ervoor te zorgen dat de tegenstander niet aan de bal komt door een fysieke blok in verdedigend opzicht.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:25 schreef Nashje het volgende:
Van Basten mag Vertonghen trouwens wel even apart nemen. Die eerste tegengoal is echt té knullig. Eigenlijk gewoon slecht. Zoiets zie ik helaas niet voor het eerst bij Jan. Als ie daar beter en sterker in wordt hebben we een ijzeren duo achterin.
Oprotten uit dit topic, verveel....quote:
Precies, gele kaart voor gevaarlijk spel had gewoon oké geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mweh je kon zien dat Zomer naar de bal keek, die dingen kunnen gebeuren.. maar er hadden zeker meer gele kaarten getrokken mogen worden voor NEC.
Ook graag vermaelen terug, die linkerkant gister lag hele tijd open voor NEC..
En iedere keer maar verontwaardigd reageren.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, minder erg per overtreding maar per saldo ook rood, die Davids heeft me een zooi overtredingen gemaakt, de hele wedstrijd door... Blom floot vaak niet eens...
Mwah, volgens mij was het ook buiten het 5 meter gebied? dus kan gebeuren.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, gele kaart voor gevaarlijk spel had gewoon oké geweest.
Rugblessure ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:00 schreef S-Two het volgende:
Is Oleguer trouwens geblesseerd? Daar hadden ze het over bij Studio Sport.
Onbesuisd, maar ik denk niet met opzet. Dat gebeurt wel vaker, maar dan mist de aanvaller de keeper. Nu niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:34 schreef BB-boy het volgende:
Gozer, ga lekker je energie in je op sterven na dooie club stoppen. Morgen tegen Heerenveen voor de beken, is toch veel belangrijker.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij was het ook buiten het 5 meter gebied? dus kan gebeuren.
Nee joh, jorien interesseert dat niet. Morgen is ie voor feyenoord, woensdag voor az en zaterdag voor psv. 0,0 clubgevoel die jongen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Gozer, ga lekker je energie in je op sterven na dooie club stoppen. Morgen tegen Heerenveen voor de beken, is toch veel belangrijker.
In welke van z'n clubs?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:12 schreef navigator het volgende:
[..]
Gozer, ga lekker je energie in je op sterven na dooie club stoppen. Morgen tegen Heerenveen voor de beken, is toch veel belangrijker.
Dat is Cvitanich juist...quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Cvitanich heeft me weer niet kunnen bekoren. Twee grote kansen gemist op belangrijke momenten en domme kaarten. Ik zie daar nog steeds liever een ander type speler, meer een aanspeelpunt.
Snoquote:Op maandag 19 januari 2009 15:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Met aanspeelpunt bedoel ik meer een lange, sterke spits
Geen voetbalverstandquote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Cvitanich heeft me weer niet kunnen bekoren. Twee grote kansen gemist op belangrijke momenten en domme kaarten. Ik zie daar nog steeds liever een ander type speler, meer een aanspeelpunt.
dus cvitanich miste niet twee kansen en hij kreeg geen rood? dan heb ik een andere wedstrijd gezien...quote:
2 onterechte kaarten als je het mij vraagt, en ik heb hem 1 kans zien missen in de 2e helft een kopbal.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dus cvitanich miste niet twee kansen en hij kreeg geen rood? dan heb ik een andere wedstrijd gezien...
Heb je uberhaupt de wedstrijd gezien?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Gast, welke wedstrijd heb je gekeken?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:44 schreef Cavalier1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |