Ja ok, maar Micky (MS, niet MM dus) is ook het langste, Dario meest opgewonden standje (meer dan Luis) en Luis vind altijd overal een oplossing, net als Mickeyquote:
Suarez is langer dan Sulejmani hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 13:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja ok, maar Micky (MS, niet MM dus) is ook het langste, Dario meest opgewonden standje (meer dan Luis) en Luis vind altijd overal een oplossing, net als Mickey
Serieus?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Suarez is langer dan Sulejmani hoor
Herkenbaar :quote:Op maandag 19 januari 2009 13:33 schreef MaxC het volgende:
Op maandag lees ik altijd erg veel kranten als Ajax een knappe overwinning boekt
Het zou een Toma tekening kunnen zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 13:44 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Verbeterd.
Paint held.
@Silaz: Laatste VI staan ze op de voorkant.
En niemand die er ook maar íets over zegt verder. Niet dat het mij verder veel uitmaakt, maar apart is het wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:12 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Pothuizen.
Die van Beukering vond ik nog veel ergerquote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
En niemand die er ook maar íets over zegt verder. Niet dat het mij verder veel uitmaakt, maar apart is het wel.
Overigens vind ik alle rare trekjes van Suarez tien keer minder erg dan bijv. die doodschop van Bouaouzan op Suarez. Dat is gewoon keihard iemand van achteren naar de tyfus schoppen...
Wel mooi dat uit die overtreding dan een vrije trap komt waaruit de 2-3 valt. Net goed voor dat schop-ploegje.
Ach ja, minder erg per overtreding maar per saldo ook rood, die Davids heeft me een zooi overtredingen gemaakt, de hele wedstrijd door... Blom floot vaak niet eens...quote:Op maandag 19 januari 2009 14:30 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die van Beukering vond ik nog veel erger
Er is gewoon een sfeer gecreëerd rond Luis Suárez. Wordt er een echt overtreding op hem gemaakt, maar alles van (bijvoorbeeld) NEC protesteert daartegen en het publiek reageert daar op. Je zag het bij De Graafschap, je zag het nu ook weer. Gelukkig is Suárez een ijskonijn en wil hij er alleen maar beter van gaan voetballen, maar ik vind het wel opmerkelijk. Patrick Pothuizen wordt nu juist vereerd door zijn uitspraken.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
En niemand die er ook maar íets over zegt verder. Niet dat het mij verder veel uitmaakt, maar apart is het wel.
Overigens vind ik alle rare trekjes van Suarez tien keer minder erg dan bijv. die doodschop van Bouaouzan op Suarez. Dat is gewoon keihard iemand van achteren naar de tyfus schoppen...
Wel mooi dat uit die overtreding dan een vrije trap komt waaruit de 2-3 valt. Net goed voor dat schop-ploegje.
quote:Pothuizen smeerde Cvitanich kaart aan
maandag 19 januari, door SpaceAce, Amsterdam, 06:29u, Telegraaf
NEC-verdediger Patrick Pothuizen (36) gaf na afloop van NEC-Ajax (2-4) schaamteloos toe dat hij Dario Cvitanich een rode kaart had aangesmeerd. 'Ik wist dat hij al een gele kaart op zak had en zag hem in mijn rug aankomen. Omdat jagende spitsen dan vaak doorlopen, wachtte ik met passen. Ik kreeg een licht duwtje, begon à la Suarez een beetje te rollebollen en de scheidsrechter trapte erin.' Dat Kevin Blom door Pothuizen werd gefopt, verdiende de arbiter niet. Mede doordat hij bepaald niet kinderachtig floot, schoot de amusementswaarde omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |