quote:De GPD-kranten, waaronder Het Parool en het Noordhollands Dagblad schonken de Drie Musketiers de hoofdrol. 'Met Cvitanich, Sulejmani en Suarez heeft Ajax drie onvervalste 'boefjes' in de ploeg', vindt de journalist, 'Raspaardjes, met wie de trainer heel wat heeft te stellen'. Maar dat de overwinning er uiteindelijk kwam, dankte Ajax volgens deze kranten vooral aan het duo Gabri/Enoh 'dat zich schrap zette op het middenveld van de kolkende Goffert'.
quote:Wielaert waande zich nog Twentenaar tegen NEC
Geschreven op maandag, 19 januari om 12:30
Voor Robbie Wielaert was het afgelopen weekeinde nog allemaal even wennen. De kersverse aankoop van Ajax droeg zondagmiddag in Nijmegen tegen NEC (2-4 winst) voor het eerst het Amsterdamse tenue om de schouders. "Wanneer er een bal over de zijlijn rolde, riep ik soms: Twentebal", geeft de verdediger in Het Parool toe. Wielaert was gematigd tevreden over zijn debuut. "We hadden het veldoverwicht in de eerste helft moeten uitdrukken in één of meer doelpunten. Verder was het niet goed dat we twee keer een voorsprong uit handen hebben gegeven. Als je 2-1 voorkomt, moet je de grip op het duel verstevigen. Maar goed, met z’n tienen vechten we ons naar de overwinning in een moeilijke uitwedstrijd. En dat is positief."
De oud-speler van onder meer PSV en FC Twente had een aanpassingsperiode voorzien. ''Het kost tijd om ingespeeld te raken. Ik moet aan mijn medespelers wennen en zij aan mij. Kan ook niet anders. Ik train pas een paar dagen mee. Deze week kunnen we er verder aan werken op de training. Wat dat betreft komt het wel goed uit dat Ajax de komende dagen geen bekerprogramma heeft.''
Dan kunnen we net zo goed die penalty bij Roda - PSV aanvechten. Dan had PSV verloren met 1-0.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:58 schreef Chadi het volgende:
Kan e rgeen nieuwe regel komen die het mogelijk maakt om gele kaarten aan te vechten. Zoals in Spanje met die 2 duidelijke strafschoppen die men bestrafte als schwalbe
Dan was er nog een 2e helft hoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:01 schreef toma het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed die penalty bij Roda - PSV aanvechten. Dan had PSV verloren met 1-0.
Zeker, zou zeker een goede start bij 2 lastige uitwedstrijden zijn! Geeft een Ajacied vertrouwen om kampioen te worden!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag winnen zou absoluut de bekroning zijn op deze twee weken.
Lijkt me wel, en NEC is natuurlijk ook gewoon een goede ploeg.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, Oleguer eruit en meteen twee tegendoelpunten. Toeval?
Werk jij ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Bah, moet wachten met kaartjes voor februari totdat ik m'n salaris heb ontvangen begin februari. Beter is m'n vakkie niet uitverkocht voor Fiorentina. En Vitesse hoef ik ook al niet te proberen.
Tot zover mijn TVP.
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:15 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, Vermeer eruit en meteen twee tegendoelpunten. Toeval?
Volgens mij heeft Jan pas in een interview ook gezegd dat hij Vermaelen verdedigend sterker vind en meer naar dat niveau toe wilt. Hij zal het zelf ook wel beseffen denk ik.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:25 schreef Nashje het volgende:
Van Basten mag Vertonghen trouwens wel even apart nemen. Die eerste tegengoal is echt té knullig. Eigenlijk gewoon slecht. Zoiets zie ik helaas niet voor het eerst bij Jan. Als ie daar beter en sterker in wordt hebben we een ijzeren duo achterin.
Het is idd een echte verdedigingsfout van hem!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:25 schreef Nashje het volgende:
Van Basten mag Vertonghen trouwens wel even apart nemen. Die eerste tegengoal is echt té knullig. Eigenlijk gewoon slecht. Zoiets zie ik helaas niet voor het eerst bij Jan. Als ie daar beter en sterker in wordt hebben we een ijzeren duo achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |