Dit vind ik een goede opsommingquote:Op maandag 19 januari 2009 11:04 schreef MrManiak het volgende:
Baas
Goeiemoggel
Conjo
VIIIIEEEES
Swaffelen
Famfare
GerardJoling
Geer
Goor
En daar voeg ik het woord mentalist(e)(n) aan toe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef ee-04 het volgende:
Uri Geller, Char en al die andere oplichters
Goed, dan bij deze de tegenhanger:quote:Op zondag 25 januari 2009 01:08 schreef Ludootje het volgende:
Ouwe als in "Hey ouwe!"
Zweer als in "Ik zweer jonge!"
Gast als in "Die gast..."
Eigenlijk elke vorm van semi-stoere (sic) straattaal die de suggereert dat de gebruiker ervan het IQ en sociaal vermogen van een randdebiel heeft.
Dat dus, net zoals altijd alles betitelen als "super"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:17 schreef geppie het volgende:
Top, toppie, toppertje en de rest van alle mogelijke varianten
Idd, wat een ongelofelijk smerige term is dat.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:00 schreef TwyLight het volgende:
het gebruik van "een stukje"
Voorbeeld: Daar komt dan een stukje management bij kijken, maar ook een stukje PR
Friet owned hem... zeeuws vlaanderen owned hemquote:Op maandag 19 januari 2009 20:21 schreef Kaasstengel het volgende:
friet
Godver ik wil alle docenten die naar het SMART gedoe wijzen afknallen XDquote:
Ja, inderdaad!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:19 schreef Blommaert het volgende:
[..]
Godver ik wil alle docenten die naar het SMART gedoe wijzen afknallen XD
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!
SMART
En "reflectieverslag", "reflecteren" en "competenties" moeten ook dood.
Dat is zo mogelijk nóg erger.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef Ad_rem het volgende:
Haha idd vaag MrJinks![]()
Wat dacht je van "ik ga nog even langs de Appie"![]()
ieder z'n meugquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:08 schreef Leef het volgende:
Kan er van mij wel wezen hoor, liefde. Hoe meer hoe beter.
Kippie gaat hét woord van 2009 wordenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
World of Warcraft. Een baas doen, een kerkertje doen... Zucht.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kippie gaat hét woord van 2009 worden
Dat hoor ik 's avonds nog wel eens op TV langskomen, als ik er geen erg in heb dat de sexreclames begonnen zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:55 schreef Leef het volgende:
[..]
Wat is een hobbyhoer nou weer, hoer doe je toch voor je werk?
Dat krijg je als je in Twente woontquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
LosAls in deur los, tot hoelaat is de winkel los?
![]()
OMFG pils wel goed?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Tommzzz het volgende:
"bier"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |