abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65550512
Euri
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:29:00 #152
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65550862
Haha idd vaag MrJinks

Wat dacht je van "ik ga nog even langs de Appie"
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:38:16 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_65553028
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ja, inderdaad!
SMART

En "reflectieverslag", "reflecteren" en "competenties" moeten ook dood.
Eigenlijk al die marketingtermen uit de bullshitbingo mogen van mij betreft verboden worden.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 00:58:26 #154
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_65553406
Kansenwijk.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_65553726
pwnd
ownd
geenstijl
rita verdonk
geert wilders
hersi ali
pim fortuin

en andere varianten erop

[ Bericht 63% gewijzigd door RijstNatie op 30-01-2009 01:28:52 ]
Nothing to see here, carry on
pi_65554103
transploft
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_65575548
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef Ad_rem het volgende:
Haha idd vaag MrJinks

Wat dacht je van "ik ga nog even langs de Appie"
Dat is zo mogelijk nóg erger.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:07:56 #158
193910 Obituary
Freelance idiot
pi_65583398
Op m'n werk:
Radio Veronica, Bart van Leeuwen, 'Maat in de Middag', 'het dagelijkse dingetje', "80's en 90's hits"
Manco
'Bie klaar?'
'Doorgaan!'
'Nie ouwehoere!'
'Ja chef'
Loze termen als 'Warehouse Operations Manager'; 'Time-management'; 'Warehouse Safety Meeting'; 'Efficiency'; 'Cost Reduction Planning'

Verder natuurlijk;
Lotto
Rookverbod

Obama
Peter R. de Vries

godslastering
Crisis
Financiële bijsluiter
Krabbelen
'Tasbak' (Verbastering van Asbak)
Euri
Pleuro
Life & Cooking
Ouwe
Jonko
'Jonguh'
friet
Gestofzogen
Zwoven
pi_65583434
Kredietcrisis.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:44:03 #160
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_65603923
Damnnnn wat is er mis met friet?! Frietjes zijn toch hartstikke lekker!

= KuT :
Frisia Financieringen
Becam
"red de nertsen"
< Voer een persoonlijk bericht in >
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:45:10 #161
165237 Leef
Sunny side up!
pi_65738554
O ja, "Lokaal" zeggen als ze gewoon "Plaatselijk" bedoelen. Dat is afgelopen jaar ook mode geworden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:20:50 #162
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65764217
"Het komt te voet en het gaat te paard"

(Opeens te pas en te onpas te lezen tegenwoordig en dan niet alleen in verband met de vertrouwenscrisis.)
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_65764690
is liefde al genoemd?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:08:56 #164
165237 Leef
Sunny side up!
pi_65765864
Kan er van mij wel wezen hoor, liefde. Hoe meer hoe beter.
pi_65765957
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:08 schreef Leef het volgende:
Kan er van mij wel wezen hoor, liefde. Hoe meer hoe beter.
ieder z'n meug
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_65773101
goeiemoggel
You're a slave to yourself and you don't even know
Want to live the fast life but your brain moves slow
pi_65773145
Absoluut!
no time to waste
pi_65773585
cońo
pi_65773650
"Kapot" in slang. Zoals: "Ik ben kapot moe" , "Hij is kapot lekker", "Ik ging kapot los".

WTF!
In uw gelaat!
pi_65776292
Liberaal
Rechts
Overheidsbemoeienis
Ontslagrecht
Pintransactie's
Consument in jubelstemming.
Albert heijn
Unilever
Idols
Jan Smit
Peter R de vries
Jeroen van de Boom
Volksprogramma's
Balkenende
Pechthold is geweldig.
Huichelachtige PVDA-ers
De toon van Agnes kant
Femke Halsema en Mariko Peters in VVD kledij en parelsnoertjes.
Mark Rutte, de spreekbuis van het bedrijfsleven.
Hans van Balen
Bart Jan Spruyt
Boris van der ham
Obama
Yes we Can.
Oppervlakkige Amerikanen zonder zelfreflectie.
Het publiek bij Oprah Winfrey {openhangende monden van huisvrouwen en gillen naar sterren. En de cadeautjes onder de stoelen, en dan vervolgens weer dat gegil}
Irak-onderzoek
Millieu, en je dan druk maken om het energieverbuik van de deurbel.
Ledverlichting, Xenon en al het andere koude steriele licht.
Blauwe leds in apparatuur.
OV-jaarkaart.
Het huidige gezinsleven met alleen maar werken en kind in de creche.
Consumeren als religie en levensdoel.
Het psychopatische hoofd van Jeroen Pauw
Mathijs van Nieuwkerk, die het liefst zichzelf in de Autoceu ziet.
Overal de kop van Gerard Joling en Gordon
Het pulp op tv, zelfs met 150 zenders. {waarom nog HDTV? Om de pukkels van Gordon te zien, of de campingzender nog scherper te zien?
Geen vernieuwing in de muziek.
Geen nieuwe talenten meer op TV
Films met telkens hetzelfde verhaal in een nieuw jasje.
Negers in komedie's
Agressieve Marokkanen.
Hennie Huisman in EO programma's
Andries Knevel.
BNN
Programma Busness Class met al die dikke onderkinigge VVD-ers, zonder humor. Vooral aan het eind als ze aanschuiven om die nek nog dikker te vreten.


Eigenlijk is het meer een combinatie van personen of dingen waar ik een hekel aan heb, en woorden die ik niet meer kan horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poldermodel op 05-02-2009 19:38:50 ]
pi_65780389
quote:
Op maandag 19 januari 2009 11:32 schreef luciferist het volgende:
mag een naam ook "boxxy"
boxxy
Life is Music
pi_65782224
Los Als in deur los, tot hoelaat is de winkel los?
pi_65784407
"bier"
pi_65784758
World of Warcraft. Een baas doen, een kerkertje doen... Zucht.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:59:13 #175
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_65784867
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:56 schreef pussydeluxe het volgende:
World of Warcraft. Een baas doen, een kerkertje doen... Zucht.
Kippie gaat hét woord van 2009 worden
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:10:15 #176
189777 zagevent
what's in a name
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:14:09 #177
165237 Leef
Sunny side up!
pi_65785383
idd kids zijn jonge geiten
pi_65785690
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Kippie gaat hét woord van 2009 worden
Dat denk ik ook neucken?
pi_65785720
Hobbyhoer...
Powered by Janetje®
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:53:49 #180
165237 Leef
Sunny side up!
pi_65945684
"Normen en waarden" hoeft ook al een paar jaar niet meer

en trouwens, "intifada intifada" door dat zielige mannetje naast die lelijke heks heb ik ook niet meer nodig
  woensdag 11 februari 2009 @ 12:55:02 #181
165237 Leef
Sunny side up!
pi_65945733
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hobbyhoer...
Wat is een hobbyhoer nou weer, hoer doe je toch voor je werk?
pi_65946026
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:55 schreef Leef het volgende:

[..]

Wat is een hobbyhoer nou weer, hoer doe je toch voor je werk?
Dat hoor ik 's avonds nog wel eens op TV langskomen, als ik er geen erg in heb dat de sexreclames begonnen zijn.
Powered by Janetje®
pi_65948966
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Los Als in deur los, tot hoelaat is de winkel los?
Dat krijg je als je in Twente woont .
pi_65957347
passie
pi_65965085
"schiet maar een meeting in"
gelukkig alleen veel gehoord op m'n oude stageplek

Zinnen die foutief met "doen" gevormd. Leer's Nederland.
vb: "doe jij dat even buiten zetten"
pi_65968843
De
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_65970988
ik ben mij gelukkig niet eens meer bewust van de nederlandse taalcliches van de afgelopen jaren

afgezien wellicht van
twee dingen, ten eerste, en vervolgens komt er geen tweede punt want de spreker lulde slechts wat bedenktijd vol
  donderdag 12 februari 2009 @ 23:04:45 #188
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_66005287
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Tommzzz het volgende:
"bier"
OMFG pils wel goed?!

whiner...
< Voer een persoonlijk bericht in >
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')