GMTA.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:54 schreef Het_hupt het volgende:
Baas, en alle varianten van dit woord
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
alle varianten waar het woord kanker niet in voorkomt.
Pauperquote:Op maandag 19 januari 2009 11:04 schreef MrManiak het volgende:
Baas
Goeiemoggel
Conjo
VIIIIEEEES
Swaffelen
Famfare
GerardJoling
Geer
Goor
Je hoeft het niet te zeggen. Typen wordt meer gewaardeerd hier.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik dat zou zeggen, hoor ik het en dat wil ik dus niet.
Dus zeg ik het niet.
Ok, doen wel wel ploffen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:36 schreef Thomasumo het volgende:
"omvallen" als in: "Lehmann brothers is omgevallen." of "Veel Nederlandse bedrijven staan op omvallen."
Wat een kut term. Een bedrijf kan failliet gaan, ter zielle gaan zelfs als het moet. Maar omvallen,...
Het ging over wat ie zocht in een vrouwquote:Op maandag 19 januari 2009 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Kameraad hoor je hier in het oosten best vaak. Volgens mij zijn ze bang dat mensen denken dat ze homo zijn als ze het over vriend hebben ofoz.
effe knuffelenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
Brabant.
Ow, en ouwe als je het tegen een veertienjarige hebt.
En "een stukje". En "kameraadje". Ik zag laatst een man in een datingprogramma die het constant over een "kameraadje" had.
HIP - Highly Individual Peoplequote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef -Trinity- het volgende:
YUP. Wat voor een afkorting/term is dát echt.
Verkleinwoordenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
Brabant.
Ow, en ouwe als je het tegen een veertienjarige hebt.
En "een stukje". En "kameraadje". Ik zag laatst een man in een datingprogramma die het constant over een "kameraadje" had.
Het betekent Young Urban Professional volgens mij hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 15:53 schreef dieenebart het volgende:
HIP - Highly Individual People
YUP - Young Urban People
DINKY - Double Income No Kids
PIN - Personal identification Number
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |