quote:Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier wordt de inhoud kleiner van hoor
[ afbeelding ]
Zelfde plannen, alleen is het minstens een jaartje uitgesteld voor de tweede pogingquote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde plannen als een tijd terug via de mail? Of komt er binnenkort een nieuwe mail![]()
History repeatsquote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
WB heeft vanavond de TLR uit de garage gereden.![]()
Drie kwartier rijden is alleen drie kwartier poetsen.![]()
EN ketting smeren is bij deze motor een bijna onmogelijke klus.
Daarvoor niet bedankt Suzuki.
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Wifebeater het volgende:
Fipo!![]()
History repeatsVolgens mij kennen we dit verhaal al van je vorige TLR
Oplossing is dus ergens in ikookhier's logs te vinden
Die ik nog steeds niet ontvangen heb overigens
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat allemaal in je mapje "niet relevante info" op je bureau blad![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mogguh
Het staat allemaal in je mapje "niet relevante info" op je bureau blad
Studerenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zelfde plannen, alleen is het minstens een jaartje uitgesteld voor de tweede pogingWat doe jij eik momenteel
Studeren, werken, koekebakken, straten vegen, thuis hangen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mogguh
Het staat allemaal in je mapje "niet relevante info" op je bureau blad
Olie verversen, dus dan moet je even opwarmen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef bvvt het volgende:
Dat ziet er uit als een draaiend achterwiel.......
295
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
Het zijn niet de saaiste rijders. En de auto's zijn toch wat anders dan standaardEen auto moet wel aardig scheuren daar wil het een beetje opschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zal idd vast wel leuk zijn met je maten.![]()
WB, kun je een keertje helpen met oliewissel en oliefilter?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie verversen, dus dan moet je even opwarmen.
[..]
Een auto moet wel aardig scheuren daar wil het een beetje opschieten.
Maar zal idd vast wel leuk zijn met je maten.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
WB, kun je een keertje helpen met oliewissel en oliefilter?
Als ik het kan moet jij dat ook probleemloos kunnen.quote:
Veel mensen zetten alleen de carterplug veel te strak aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef stinkie het volgende:
Warm draaien, bout er af en laten uitdruipen. Oliefilter zit meestal iets achter die bout, glad rond geval, losdraaien, nieuwe erop en klaar. Bout terug, olie erin, klaar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef stinkie het volgende:
morguh. bij kaakchirurg gehad. vandaag even zwelgen in zelfmedelijden
Wat heeft ie gedaan - en ook belangrijk - heeft hij het ook gevoeld?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef stinkie het volgende:
Dat is idd een lekker bochtje met de motor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
Krijg trouwens steeds meer respect voor de afslag naar Barendrecht op de A29. Neem die bijna dagelijks voor mijn werk. Vandaag zag ik auto nummer 4 in 2 maanden die eruit was gevlogen. en als je de vangrails bekijkt en de berm gebeurd er nog een stuk meer.
als je supermoto rijdt wel. glad genoeg om goed te driftenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is idd een lekker bochtje met de motor.
Ik weet wel van een motor die daar ook de bocht is uitgevlogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
als je supermoto rijdt wel. glad genoeg om goed te driften
Afslag naar de Ikea?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet wel van een motor die daar ook de bocht is uitgevlogen.
Mijn vader heeft wel eens gewaarschuwd voor dat stukje.
Maar dat is beide al jaren geleden, hoor het nu pas weer, en ik ga er altijd lekker doorheen.
Blijkbaar rij ik nog niet hard genoeg.
Die ook, maar ik bedoelde een rechtse doordraaier vanaf een stuk na de Brienenoord.quote:
Heb het over de bochten de snelweg af. Erg glad geworden de laatste maanden. eerst ging ik er ook met 140 door maar nu bij 110 begint het al te glijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ook, maar ik bedoelde een rechtse doordraaier vanaf een stuk na de Brienenoord.![]()
Oilchange is ok. Off course.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
zo, afstudeerstage geregeld
* Cageon gaat werken aan software voor een robot
Nurd-alert!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
En wat voor robot moet dat worden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
Nerddddddddddddddddddquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:02 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nurd-alert! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit weekend 1e ritje met vriendin achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al beantwoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
wat moet ik eigenlijk allemaal halen voor oil change? filter en 4l olie? Bij louise of elder.
Helemaal naar Hardinxveld Giessendam.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit weekend 1e ritje met vriendin achterop![]()
Ik draai mijn hand niet om voor een 80 km hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik al beantwoord.![]()
10W50 volsyntheet van Castrol is 39,95 bij Polo-Morrad.de
Oliefilter en carterring eventueel bij de dealer halen.![]()
[..]
Helemaal naar Hardinxveld Giessendam.![]()
Zoek toch een ander MSN chickie. Zijn er vast wel meer die er intrappen.
Als je nou ff zondag gaat rijden kunnen we meeten en keuren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik draai mijn hand niet om voor een 80 km hoorMaaruhm, ze is leuk
enz....
Ik moet karten in Oldenzaal...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Fok!Fleeschkeuringlang geleden
![]()
Poserquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet karten in Oldenzaal...(2 uurs raceje
)
ga er niet bij zijn
op dat baby-baantje???quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet karten in Oldenzaal...(2 uurs raceje
)
ga er niet bij zijn
Dat bij die vriend duurt maar 1 minuut dusssz.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het weer schijnt nogal kut te worden heen ik moet haar ook smiddags al laten keuren door een vriend van mij
heb waarschijnlijk niet eens tijd dus
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Fok!Fleeschkeuringlang geleden
![]()
Hm, schijnt dat die karts 70 of 80 zouden rijden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op dat baby-baantje???elke bocht kan volgas
Ik word hier toch echt een beetje triest van.quote:Er zijn nogal wat vragen gesteld hier over starten met racen met een c-licentie, en hoe het zit als je een B-licentie hebt.
je moet er met een B licentie van uit gaan dat je niet mee kan doen helaas.
Zelfs als je een C licentie hebt of van plan bent om te halen en/of nieuw of relatief nieuw bent bij de ZAC moet je je hart vasthouden als je ZAC wedstrijden wilt rijden.
De KNMV heeft voor zover we hebben begrepen 4 organisaties toestemming gegeven om op te mogen leiden tot een C Licentie, en met de C Licentie zou je ZAC moeten kunnen rijden. Maar de ZAC kan maar 200 mensen op een racedag toelaten, terwijl er een veelvoud aan C-licenties worden aangevraagd door cursisten die een C-licentie opleiding hebben gevolgd. Dit gaat naar verwachting tot grote teleurstellingen leiden,oa omdat de circuits geen extra racedagen beschikbaar kunnen maken voor al die nieuwe (aspirant) racers, domweg omdat ze vol zitten.
Er komt binnenkort meer informatie hieromtrent op de website van DNRT motoren.
geen eigen karts? dan gaan ze 30 a 40 en kan alles vol gas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hm, schijnt dat die karts 70 of 80 zouden rijden?
Maargoed, zal het zien en met dit weer (regenachtig/nat) is het toch een hele andere sport
toch maar weer op de weg gaan racenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik word hier toch echt een beetje triest van.
Wat moet ik dan met mijn magere budget kon ik de ZAC al amper rond krijgen.
Sponsors zoeken voor de CUP dan maar?
Ik had al shirtjes en petjes gedruktquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
nopequote:Op donderdag 22 januari 2009 07:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
toch maar weer op de weg gaan racen
Vrij rijden / circuit dagen kan wel gewoon, maar ik wil ervaring op doen in het rijden in competitie verband.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had al shirtjes en petjes gedrukt![]()
Mag je nog wel 'trainen' enzo dan
Is dat incl. gratis banden service + banden naar keuzequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Cageon het volgende:
KNMV c-cup (voor c-licentie houders) houd in:
2 x 15 mins trainen en 1x 7 rondjes racen voor het luttele bedrag van! 195 euro, ja dacht het dus ff niet he!(daarnaast kom ik ook niet in aanmerking met mijn <1000cc, maar het had een mogelijk alternatief kunnen zijn)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat incl. gratis banden service + banden naar keuze
Het is heerlijk weer iddquote:
idd, schaars geklede dames...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef -XX- het volgende:
Heerlijk!
Het verlangen naar de zomer wordt met de dag meer.
shh das mooi #$%^*quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
Helaas zijn momenteel dagen van 9 uur op de uni meer regel dan uitzonderingquote:
quote:
Mwah, valt wel meequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Cageon het volgende:
dooie boel hier </postcount-opkrik-post>
Gôh toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:47 schreef bvvt het volgende:
Maare - Waar is Rib?
Hele topic nog niet gezien
Gôh toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:47 schreef bvvt het volgende:
Maare - Waar is Rib?
Hele topic nog niet gezien
Dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:11 schreef rib-2 het volgende:
Hola
[..]
Gôh toevallig![]()
* rib-2 is er weer weg van![]()
/tvp
mjeh ik ga gewoon inschrijven voor de ZAC (als mogelijk) en zie wel hoevaak ik kan rijden, alle keren dat ik niet kan racen zoek ik wel een circuitdag voor dan ofzo...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
shh das mooi #$%^*wat moet je dan idd wil je aan een competitie meedoen
2,5 uur in de file om een monitor onder garantie aan te bieden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:24 schreef bvvt het volgende:
Mwah, valt wel mee
iedereen is gewoon druk........
Holaquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:58 schreef rib-1 het volgende:
Hola
[..]
Gôh toevallig
* rib-1 is er weer weg van
/tvp
Goed man, ik dacht dat ik per ongeluk twee keer had gepostquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:11 schreef rib-2 het volgende:
Hola
[..]
Gôh toevallig![]()
* rib-2 is er weer weg van![]()
/tvp
Computers kunnen feilloos gemaakt worden maar dan was 1/3 deel van de Westerse wereld werkeloosquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2,5 uur in de file om een monitor onder garantie aan te bieden.
Zit ik er gewoon een heel jaar naast.![]()
Is dus al langer dan 36 maanden geleden gekocht.Time flies.
![]()
Nieuwe gekocht, wil ik er net van gaan genieten![]()
, is het LDTR bestand beschadigd, en alle tips (LDTR terugcopieren, fixboot, fixmbr) resulteren in alleen maar slechter werken.
![]()
Nu dus maar ff formateren dat ding boven.
Kut compjuters.
En moet eigenlijk slapen.![]()
Gewoon kei-goed presteren en zorgen dat je gevraagd wordt om ZAC te rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Lidl oliequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10W50 volsyntheet van Castrol is 39,95 bij Polo-Morrad.de
Oliefilter en carterring eventueel bij de dealer halen.![]()
Het is wel vreemd hoe "foutloos" een gebouw gemaakt kan worden. (alhoewel, de marges die in een gebouw zitten zijn slechts berekent en toegestaan dat het niet perfect is)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Computers kunnen feilloos gemaakt worden maar dan was 1/3 deel van de Westerse wereld werkeloos
al heette ik Rossi zou dat nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Gewoon kei-goed presteren en zorgen dat je gevraagd wordt om ZAC te rijden![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:08 schreef stinkie het volgende:
jehova-achtigen aan de deur.
De enige afspraak die ik niet ben nagekomenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef stinkie het volgende:
Je bent in omgekeerd chronologische volgorde aan het bijlezen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:52 schreef rib-1 het volgende:
[..]
De enige afspraak die ik niet ben nagekomenEn ik heb er geen spijt van
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:54 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je bent in omgekeerd chronologische volgorde aan het bijlezen?
Zoietsquote:// open Keyboard Control window which allows user to use keyboard to
// control robot.
// returns 1 if foreskin is pulled back and fully stretched, 0 if foreskin is loose and covers the oak.
int KeybdControl()
{
UpArrow = 1
DownArrow = 0
Releasekey = Spacebar ;
RobotArmState = On = RobotArmActive;
SendMessage(hMasterBear, BM_SETCHECK,
(RobotArmActive)?
De afsluitdop van de toiletafvoer bij de TGVquote:Op maandag 19 januari 2009 20:30 schreef Geerd het volgende:
Ff op de knietjes, grote bout zoeken los draaien als je de goeie hebt merk je het meteen.
Wanneer is het ook alweerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:19 schreef Cageon het volgende:
Zijn er al data bekend wanneer FOK!MC naar de beurs gaat?
Ben benieuwd naar je ervaringen van vorig jaarquote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Wifebeater het volgende:
Fipo!![]()
[..]
[..]
Zelfde plannen, alleen is het minstens een jaartje uitgesteld voor de tweede pogingWat doe jij eik momenteel
Studeren, werken, koekebakken, straten vegen, thuis hangen?
[..]
History repeatsVolgens mij kennen we dit verhaal al van je vorige TLR
Oplossing is dus ergens in ikookhier's logs te vinden
Die ik nog steeds niet ontvangen heb overigens
![]()
Waarschijnlijk bedoel je de NTLDRquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2,5 uur in de file om een monitor onder garantie aan te bieden.
Zit ik er gewoon een heel jaar naast.![]()
Is dus al langer dan 36 maanden geleden gekocht.Time flies.
![]()
Nieuwe gekocht, wil ik er net van gaan genieten![]()
, is het LDTR bestand beschadigd, en alle tips (LDTR terugcopieren, fixboot, fixmbr) resulteren in alleen maar slechter werken.
![]()
Nu dus maar ff formateren dat ding boven.
Kut compjuters.
En moet eigenlijk slapen.![]()
Praat me er niet van. Format c helpt ook. Alleen niet tegen de nachtrust.quote:
Volsyntheet is tegenwoordig voor iedereen bereikbaar.quote:
quote:
Het wordt lastig om me in te houden, maar bij de volgende verversing zal ik dat zeker aanhouden.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het wordt lastig om me in te houden, maar bij de volgende verversing zal ik dat zeker aanhouden.
3,5 liter voor nodig.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
spoel dan door met de castrol die ik nog heb staan
Daar is Stinkie een meester in.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:59 schreef Den_Haag het volgende:
Balhoofdlagers moet ik trouwens ook nog eens vervangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die mottige mormels met een goedkoop uitziend blaadje in hun knuisten "Wat prettig dat we uU thuis treffen ".quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:49 schreef rib-1 het volgende:
[..]Jehova-achtigen, omschrijf ze eens, hoe zien ze eruit
Niks mis mee. Staat hier nog een litertje of wat. Ik mik steeds in de leasebak en koop dan met de tankpas dure olie voor eigen gebruikquote:
Ik ontwijk dat meesterlijk. Walvis verkocht toen het echt niet meer kon, de Alp was totall loss (beide overigens) en de FZR was niet nodig volgens mijn persoonlijke monteur. Heb nog wel lagers liggen trouwens van de 1000....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
3,5 liter voor nodig.![]()
Doorspoelen is overigens met een extra flesje reiniger (ca. 250 ml) toegevoegd.![]()
[..]
Daar is Stinkie een meester in.
Het wordt steeeds beter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
zondag 30% kans op neerslag & 6 graden![]()
Misschien kunnen we Rietvaerder weer aannemen als toermaster.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:02 schreef stinkie het volgende:
Topics gaan tegenwoordig overigens bedroevend lang mee. Meelezen is echter goed te doen
Dacht dat WP hem groen wou houdenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
ZX12-R invalidemobiel.
[ afbeelding ]
heb vandaag een kleine 100km erop gezetquote:
Anders hou je even bij hoe lang Fok eruit ligtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Anders ligt Fok! vandaag even 16 uur plat.![]()
180 in een Focus.![]()
OPM nieuwe uitlaat.![]()
![]()
WB nieuwe olie.![]()
[ afbeelding ]
In de Kawasjaak.![]()
[ afbeelding ]
Alleen 4.5 liter er uit.![]()
In het boekje staat [2.4 liter zonder] en [2.8 liter incl. filter] en [3.6 liter bij revisie]
pimp! nog plannen om te rijden morgen? spijtig genoeg moet ik eerst de ketting/tandwielen vervangen van de tlr om te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
heb vandaag een kleine 100km erop gezet![]()
viel me niks tegen na de vrieskou, startte prima
![]()
enne yhammie![]()
[ afbeelding ]
Hmm, FOK plat gelegen dan??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:43 schreef Worldbeater het volgende:
Anders ligt Fok! vandaag even 16 uur plat.![]()
[.....]
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:10 schreef Cageon het volgende:
pimp! nog plannen om te rijden morgen? spijtig genoeg moet ik eerst de ketting/tandwielen vervangen van de tlr om te kunnen rijden.
tis maar klein dinkie he zonder die dikke kappenquote:WB nieuwe olie.![]()
Da's dan mooi klotequote:Op zondag 25 januari 2009 08:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
volgens mij verwachtten ze gladheid gisteren, leek wel een zoutfabriek zoveel hadden ze gestrooiden de wegen zijn nu ook goed nat..
Morgenquote:Op zondag 25 januari 2009 08:19 schreef TataK het volgende:
[..]
Mogguh OPM![]()
Waarom zo vroeg op. Of moet ik zeggen, waarom nog niet naar bed?
leek wel of er een laagje sneeuw lag gisterquote:Op zondag 25 januari 2009 08:23 schreef TataK het volgende:
[..]
Da's dan mooi klote, want ik wou vanmorgen eindelijk de FJR weer eens van de druppellader afhalen om een stukje te gaan rijden
(en misschien vanmiddag ook nog een stukje met BazzieK die pas om 04.00 uur z'n nest indook
).
Zoek ze op en maak de naam OPM eens waar zou ik zeggenquote:Op zondag 25 januari 2009 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
leek wel of er een laagje sneeuw lag gisterdie gasten kunnen ook overdrijven met die zooi
het bewijs ligt op straat maar de daders zijn nooit te vinden ehhquote:Op zondag 25 januari 2009 08:54 schreef TataK het volgende:
Zoek ze op en maak de naam OPM eens waar zou ik zeggen
glad dusquote:Het is nevelig en er komt vooral ten noorden van de grote rivieren laaghangende bewolking voor. In het noorden is het lokaal eerst ook mistig. De temperatuur ligt eerst dicht bij het vriespunt, waardoor het lokaal glad kan zijn.
quote:Op zondag 25 januari 2009 04:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
k&t overleven het wel één of twee rondjes dijk![]()
210 kilo.quote:tis maar klein dinkie he zonder die dikke kappen
Nog even een uurtje wachten dus tot de temperatuur verder oploopt. Hier in Den Bosch is het trouwesns wel lekker zonnig nu, dus dat helpt ook wel meequote:Op zondag 25 januari 2009 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
glad duszon komt wel door nu
temp zit rond het vriespunt nu
krijg je he met zulke enorm teruggroeiende schaamrandenquote:Op zondag 25 januari 2009 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt als Martie, van de ene op de andere dag zondag thuis blijven want de banden zijn toch wel bijna aan vervanging toe, en hij moest nog naar Sabra rijden. In de zomer.
Trophy duidelijk lomberquote:210 kilo.En ze stond vlak voor de drempel in de schuur, en toch kon ik'r er overheen duwen.
De Trophy moest ik altijd starten om er uit te komen.
haph phunquote:Op zondag 25 januari 2009 09:34 schreef TataK het volgende:
Wassen, aankleden (inpakken), motor de schuur uitrijden en wegwezen.![]()
![]()
Veel plezier vandaag iedereen![]()
Drukke bol die verliefd is op een CBR1000R.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand Gawaine nog gezien de laatste tijd![]()
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Trophy duidelijk lomberbenieuwd hoe dat op de weg is
ah nicequote:Op zondag 25 januari 2009 11:07 schreef Worldbeater het volgende:
Drukke bol die verliefd is op een CBR1000R.
Motortje gaat er vast komen.
zirkwie-dagenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd.![]()
Hopelijk ga ik dit keer weer zo rond als twee jaar geleden voor het laatst op de Trident 900.
Vlak voor de total down that is.
Strakke protoshopquote:Op zondag 25 januari 2009 04:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
en dacht dat je ging karten
k&t overleven het wel één of twee rondjes dijk
heb gister nog een bakkie
gedaan met Cageon Sr. bij RR
![]()
[ afbeelding ]
Hij is hier niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ah nicevaak is hij niet meer hier ofwel
ik kan zijn alu-kunsten wel gebruiken
Neem maar iemand anders voor je tweede keus.quote:zirkwie-dagen![]()
komend seizoen CPZ/Ring-meeten
nu mijn vaste zirkwie-buddy comps gaat rijden.
quote:Op zondag 25 januari 2009 11:21 schreef Wifebeater het volgende:
Strakke protoshopVette bike ook eromheen
![]()
Wat was er mis met de vorige demper of wat is er zo goed aan deze
Eeeeehzz mattiequote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:27 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je ervaringen van vorig jaar
OK thxquote:Op zondag 25 januari 2009 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Hij is hier niet meer.MF aardig druk.
PMen dus.
![]()
uwes was altijd eerste tweede derde keusquote:Neem maar iemand anders voor je tweede keus.![]()
![]()
hij had wel veel interesse in wat als eerste de grond zou raken als je gaat KD-enquote:Zou Hicham nog gaan? Afgedroogd worden door een 98 pk Beemer. ZX-12 that is.![]()
wat voor groepjequote:Met Hemelvaat zit ik in de Eiffel met een groepje.
Kan dan ook wel ff als enige de ring op.![]()
Regiogroepje. Gaan in ieder geval niet de ring op.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat voor groepjeRinghen is altijd goed
Sinds 2004 heb ik niet zoveel tijd meer.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uwes was altijd eerste tweede derde keus![]()
![]()
Denk er wel eens over, maar voorlopig is de motor te belangrijk om 'm onderuit te rijdenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou Hicham nog gaan? Afgedroogd worden door een 98 pk Beemer. ZX-12 that is.![]()
Oh, ben te lang uit de running geweest om meteen te zien dat het een high-mount isquote:Op zondag 25 januari 2009 11:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]een smilert bij de tuut valt ook zo op he
dergelijke demper zie je toch niet heel vaak op een B12
geknetter bij gas los
![]()
[ afbeelding ]
vorige dember reed ik wel eens aan de grond, bijna een keer mezelf omver gelepeldmet een high mount is dit prob verholpen
alleen is de ganz geile Gixxer dempersteun nu overbodig geworden, demper kan alleen achter duo-step geplaatst. drom zoek ik iemand met alu-skillz
meeten @ domequote:Op zondag 25 januari 2009 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga in ieder geval snel de olie bijvullen, kuipdeel terugplaatsen, dinnetje met drie foto's voor d'r cursus helpen, lunchen, en dan een stukkie rijden.![]()
all-risk ehhquote:Op zondag 25 januari 2009 11:50 schreef Wifebeater het volgende:
Denk er wel eens over, maar voorlopig is de motor te belangrijk om 'm onderuit te rijden[/fag
]
het is uw vergevenquote:Oh, ben te lang uit de running geweest om meteen te zien dat het een high-mount is
CPZ deed je niet meer aan tochquote:Op zondag 25 januari 2009 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
meeten @ dome
plan is iig om komend seizoen zoveel mogelijk op CPZ te rijden, zirkwie-meet zou dan in theorie mogelijk zijn
Keine all-riskquote:Op zondag 25 januari 2009 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
all-risk ehhbij schuiver is moto om de hoek onderuit gegaan
laatste apdeet nog niet gelezenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:14 schreef Wifebeater het volgende:
CPZ deed je niet meer aan tochOf doe je omdat je niet beter weet
oopsquote:Keine all-risk
Jawohl, maar ene oog in, andere oog uitquote:Op zondag 25 januari 2009 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laatste apdeet nog niet gelezen
Ach soquote:CPZ ga ik sowieso doen, daar kom ik altijd wel Arnhemmers tegenZolder, Ringh en nwe circuit in FR geen zin om remy te gaan
maar staan zeker op het verlanglijstje
Living on the edgequote:[..]
oopsmaar afhankelijk en aanschafprijs enzo
poepoogquote:Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef Wifebeater het volgende:
Jawohl, maar ene oog in, andere oog uit [ afbeelding ] Echt lezen altijd pas bij schrijven van reactie, daarna kwam dat andere ertussen dus nooit meer volledig gelezenFf bijlezen dan maar
dat heb je natuurlijk ook gemist..BBIL is vorig jaar gecrasht op CPZ, B12 is totalquote:Ach soKnal je ook nog wel eens met BBIL?
hehe als een tru UGer ehhquote:Living on the edge [ afbeelding ] All-risk prijs is mij te hoog, dus daar doe ik niet aan meeIk ga er van uit dat ik 'm ofwel overeind houd of dat iemand mij besluit om te kegelen zonder schuld aan mijn zijde
Jammer genoeg past het circuit daar dus niet bij
quote:Maar vraag over een paar maanden nog maar een keer![]()
OPM wil vast wel een aanrijding in scene zettenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Jawohl, maar ene oog in, andere oog uit [ afbeelding ] Echt lezen altijd pas bij schrijven van reactie, daarna kwam dat andere ertussen dus nooit meer volledig gelezenFf bijlezen dan maar
[..]
Ach soKnal je ook nog. wel eens met BBIL?
[..]
Living on the edge [ afbeelding ] All-risk prijs is mij te hoog, dus daar doe ik niet aan meeIk ga er van uit dat ik 'm ofwel overeind houd of dat iemand mij besluit om te kegelen zonder schuld aan mijn zijde
Jammer genoeg past het circuit daar dus niet bij
Maar vraag over een paar maanden nog maar een keer![]()
Inderdaad beter om nu niet te rijden. De mijn ziet er nu zo uit:quote:Op zondag 25 januari 2009 13:14 schreef Cageon het volgende:
ah pekel, dan gaat de TLR helemaal niet naar buiten
Ik wil ook meetenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
OPM, meeten om half drie bij Mac IJsselstein?![]()
Ben bang dat rijden er verder een beetje bij inschiet vandaag.![]()
Kan daarna nog wel koffie doen met een donut en een uurtje rijden.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef TataK het volgende:
[..]
Inderdaad beter om nu niet te rijden. De mijn ziet er nu zo uit:
http://s166.photobucket.com/albums/u94/TataK01/?action=view¤t=PekelFJR1Klein.jpg
daar ben ik allergisch voorquote:Op zondag 25 januari 2009 13:32 schreef TataK het volgende:
Was hier en daar nog glad vanmorgen, dus ik heb nu witte bandjes met schaamrandjes
[ afbeelding ]
Hé, wat doe ik fout? Ben waarschijnlijk gewoon veel te oud voor dit soort dingen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:32 schreef TataK het volgende:
Was hier en daar nog glad vanmorgen, dus ik heb nu witte bandjes met schaamrandjes
[ afbeelding ]
quote:
Bummahquote:[..]
dat heb je natuurlijk ook gemist..BBIL is vorig jaar gecrasht op CPZ, B12 is totalhij is nu nog aan het herstellen..
Hmz, Bazziek leest mee tochquote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
OPM wil vast wel een aanrijding in scene zetten
Peke pokkelquote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef TataK het volgende:
Ben er weer. Net een paar honderd km achter de rugPokke pekel
FJR logger te rijden. Logger dan wat (ik weet ff niet waar jij op rijdt)?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
BummahB12 ook helemaal naar de knoppen
Misschien wat accessoires overnemen?De één z'n dood...
[..]
Hmz, Bazziek leest mee toch
[..]
Peke pokkel
Heb nog overwogen een FJR te nemen btwMaar was volgens mij iets te log, hooligan-gevoeliger en saaier te rijden ondanks het grotere vermogen
Kwa gewicht ontlopen ze elkaar niet zo veel
Heb ik nu een fout begaan of zijn mijn observaties correct
[ afbeelding ]
Nick, wat doe je
Oude photobucket bekijken is ook wel leuk trouwens![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x 20+ pagina's
wel aardig hequote:Op zondag 25 januari 2009 13:24 schreef Cageon het volgende:
vette pijp ouwe, misschien kunnen we met wat beter weer weer is rijden als ik de ketting/tandwielen eindelijk eens vervangen heb.
had maar eerder gepostquote:Op zondag 25 januari 2009 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
OPM, meeten om half drie bij Mac IJsselstein?![]()
Ben bang dat rijden er verder een beetje bij inschiet vandaag.![]()
Kan daarna nog wel koffie doen met een donut en een uurtje rijden.![]()
Logger dan een Goldwing?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:45 schreef TataK het volgende:
[..]
FJR logger te rijden. Logger dan wat (ik weet ff niet waar jij op rijdt)?
Bazziek leest nu trouwens niet mee, want die ligt nog te pitten![]()
Wie is die witte Zwarte Piet?
Met trotse sticker.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:33 schreef TataK het volgende:
Hé, wat doe ik fout? Ben waarschijnlijk gewoon veel te oud voor dit soort dingen.
Poging 2 (waarschijnlijk niet zoals het hoort):
Just do it.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had maar eerder gepostwel verleidelijk maar nu al andere dingen in de planning vanmiddag
uiteraarbdquote:
frame was krom geloof ikquote:BummahB12 ook helemaal naar de knoppen
Misschien wat accessoires overnemen?De één z'n dood...
Moet hier ook nodig gebeuren al die pekelquote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef TataK het volgende:
Ik ga poetsen
neuh die was al gaar en heb de nieuwe K&T al liggen. Moet er alleen ff onder.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wel aardig he
scoolwel leib dat k&t zo ver heen zijn, geen aandacht meer aan geschonken sinds de CBR aankoop
![]()
past precies zoquote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met trotse sticker.![]()
Wifebeater.Update GSMpiccie van twee maanden geleden.
![]()
[ afbeelding ]
Alleen de eerste knee down lukt nog niet zo.
Ik heb vorig jaar nog een complete (SV650) Carbon Leo Vince gekocht.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
past precies zowel een diike pijp voor zo'n kleine moto
idd dat wist ikquote:Op zondag 25 januari 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar nog een complete (SV650) Carbon Leo Vince gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar tijd, ruimte, (sleutel)temperatuur en zin ontbraken nog even.
Op een B12 is neiser dan op een SZR.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd dat wist ikblijft neis zonne carbon demper
2Bro's zat ook mijn 7Rquote:Op zondag 25 januari 2009 14:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Op een B12 is neiser dan op een SZR.
Alhoewel de SZR meer als een B12 klinkt.
TLR heeft Laser Duotone, de ZX12-R een Two Brothers.
Geluid van de laatste nog onbekend.
Ja hallo, de eerste keer weer, op een gare zware mountainbike, met fucking dik loop oppervlak op t asfaltquote:
nope was ik niet, rijd er nog een Naakte met dezelde helm&pakquote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geen tijd om terug te lezen... maar volgens mij heb ik gister OPM gespot op de millingerdijk? ik kwam je tegemoet... richting nijmegen.
hehequote:Op zondag 25 januari 2009 17:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja hallo, de eerste keer weer, op een gare zware mountainbike, met fucking dik loop oppervlak op t asfalt
en een zadel die je ballen tortured
conditie is wel OKAY had niet echt ergens last van, mijn benen werden wat vermoeid maar ook dat viel wel mee.
Had het erger verwacht. Vooral mijn zadel anders zetten gaat helpen.
En de achterveer wat strakker zetten, dat sucked ook best.![]()
1.5uquote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hehehoe lang doe je er over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dat is topsport.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:16 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, 1 zuiger van de remklauw zit best wel vast - krijg em niet meer goed op zń plek.
De 2e zuiger ging toch heel wat soepeler.......
![]()
Remolie eruit.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb 1.5 week geleden bijna 60 kilometer gedaan.
Wat heeft remolie daarmee te maken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ook dat is topsport.![]()
Remolie eruit.![]()
Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:04 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb 1.5 week geleden bijna 60 kilometer gedaan.
Op jouw leeftijd is die heup tovh een risicofactor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ook dat is topsport.![]()
Remolie eruit.![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Even de druk er af halen.quote:
Heb jij er ook last van dan?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:26 schreef stinkie het volgende:
Op jouw leeftijd is die heup tovh een risicofactor....
euh niet echtpauze pauze wel paar momenten om ff wat te drinkenquote:
Geeen idee, maatje wilde niet afspreken. En verder was het te laat en ik te moe om op te stappen.quote:
Whehehe, heeft ie er ook al zelfstandig op mogen rijden?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wifebeater.Update GSMpiccie van twee maanden geleden.
![]()
[ afbeelding ]
Alleen de eerste knee down lukt nog niet zo.
Het ligt aan de motor.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef Wifebeater het volgende:
Ik ben het rijden verleerd [ afbeelding ]
Nu weet ik hoe het voelt om Martie te zijn[/herintreder
]
Moet er weer wat avonden tegenaan gooien voordat ik me publiekelijk vertoon
Kan nog niet bij het stuur.quote:Whehehe, heeft ie er ook al zelfstandig op mogen rijden?
Nooit gedaan. En zij heeft met niemand meer contact.quote:Mag je zeker niet zeggen, want 'zij' leest misschien nog mee?![]()
quote:
quequote:Op zondag 25 januari 2009 22:45 schreef Wifebeater het volgende:
Ik ben het rijden verleerd [ afbeelding ]
Nu weet ik hoe het voelt om Martie te zijn[/herintreder
]
Moet er weer wat avonden tegenaan gooien voordat ik me publiekelijk vertoon
wat een loserquote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
Geeen idee, maatje wilde niet afspreken.
Nu schijnt de zon hier ook, maar er zit nog wel ijs op de autoruitenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Toen ik wakker werd gister scheen de zon, toen ik klaar was om te rijden weg zon
Hij had al andere plannen.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat een loser![]()
volgende week dan maar
gewichtsbesparing FTWquote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb met behulp van voordeur mn rechter spiegel eraf gemod![]()
Goedemiddag
Mogguhquote:Op maandag 26 januari 2009 16:23 schreef ikookhier het volgende:
Ik heb met behulp van voordeur mn rechter spiegel eraf gemod![]()
Goedemiddag
Woon nog thuisquote:Op zondag 25 januari 2009 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jij bent bij pappa en mamma wezen eten?![]()
Of woon je uberhaupt nog thuis.![]()
Heb je de Kwaak streetfighter van bro al gezien?
Ayequote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quemoeten maar een paar stannah meetjes regelen dan
Groote verhalenquote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Woon nog thuisAls het goed is binnen een maand op mezelf, vandaag papieren ingeleverd ter goedkeuring
Tussendoor ook nog 2 maandjes op mezelf gewoond maar das een langer verhaal
Binnenkort @ opgelichtquote:Kawa streetfighter = (Loch Ness)2Iedereen heeft ervan gehoord, niemand heeft 'm ooit gezien
Op wat vage foto's na die niet te verifieren zijn
Dus 2009 doen we een Halal BBQ met alcoholvrij bier.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef Wifebeater het volgende:
Woon nog thuisAls het goed is binnen een maand op mezelf, vandaag papieren ingeleverd ter goedkeuring
![]()
quote:Tussendoor ook nog 2 maandjes op mezelf gewoond maar das een langer verhaal
quote:Kawa streetfighter = (Loch Ness)2Iedereen heeft ervan gehoord, niemand heeft 'm ooit gezien
Op wat vage foto's na die niet te verifieren zijn
![]()
Je had het geld ook opzij kunnen zetten voor een andere motor.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
MPP onderweg voor de GS, Laser Deeptone ook
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:59 schreef Worldbeater het volgende:
Je had het geld ook opzij kunnen zetten voor een andere motor.![]()
Protoquote:Op maandag 26 januari 2009 17:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of is dat onderdeel van grootlang verhaal
Neeh, Underkuffer in Nederlandquote:
Klinkt spannender dan het isquote:
Gelezenquote:Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Proto [ afbeelding ]
Neeh, dat staat er los van
Had het al eerder gepost, maar plannen zijn er nog alleen minstens jaartje uitgesteld
Weg sensatiequote:[..]
Neeh, Underkuffer in Nederland
Weet de exacte status niet, zal in de zomer wel op gereden worden denk ik
Boeit 'm niet zoveel, hij heeft nu ander vervoer wat voor woon-werk/school meer dan genoeg is
Ik was het weekend in A'dam, heb nog getwijfeld om de broeders te bellenquote:Op zondag 25 januari 2009 11:29 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Eeeeehzz mattie [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt vast nog wel een keer
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geeen idee, maatje wilde niet afspreken. En verder was het te laat en ik te moe om op te stappen.
Pekel was het derde excuus.![]()
Dus heb maar twee klusjes in huis gedaan.
Een spiegel scheef opgehangen, en een ventilator in de douche niet aangesloten, maar wel de lamp vernield, alles onder een dikke laag houtzaagsel gelegd etc. Wat een k-u-t weekend.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Sjeik hou je bij je olie Schoenmaker hou je bij je leest![]()
36 en ik weet nog steeds niet wat dat is.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:45 schreef rib-1 het volgende:
Sjeik hou je bij je olie Schoenmaker hou je bij je leest![]()
Ja,en je krijgt de hartelijke groeten van mquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
[..]
En? Liet hij je binnen?
Ik moet zeggen dat wat ik zojuist op het toilet heb geproduceerd mooier is dan datquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Picsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat wat ik zojuist op het toilet heb geproduceerd mooier is dan dat
Damn, die had ik niet verwachtquote:
Best knap als je dat op het toilet hebt gedaanquote:
Of de pennen naast het pennenbakjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Damn, die had ik niet verwachtAntieke surround systeem of dat hondje aan m'n lamp had ik eerder verwacht
quote:[..]
Best knap als je dat op het toilet hebt gedaan![]()
Bij 1 is het omdat de inkt anders eruit looptquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Of de pennen naast het pennenbakje
[..]
mooie roze anusquote:
De damp vliegt er vanafquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:49 schreef Cageon het volgende:
hij liep zomaar in eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie valter-moto bokjes (Voor + achter) van Cageon Sr. gekregen
Heb je een nieuwe foon/Camquote:
Heeft ie ook geredenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:49 schreef Cageon het volgende:
hij liep zomaar in eens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie valter-moto bokjes (Voor + achter) van Cageon Sr. gekregen
beiden in t zwart:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe foon/Cam->Welks
/Nerd
Ja, de straat op en neer toen die warm was.quote:
Specsquote:[..]Rechter flaptoppie
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja, de straat op en neer toen die warm was.
Verder niet... Komt wel weer als t weer iets beter is.
[..]
Specs
Ik had 512, min nog wat voor de videokaartquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:48 schreef Cageon het volgende:
nice specs, 4gb geheugen![]()
ik moet er eigenlijk ook wat bij prikken, heb maar 1gb nu
Beterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Andere laptop is al ruim 5 jaar oud... vind visual studio 2008 bijv al niet zo leuk meer om te draaien, ondanks geheugen uitbreiding
Adapter was van het weekend al overleden, dus was nu toch wel ongeveer tijd voor een nieuwe, ondanks dat er niet echt veel geld voor was eigenlijk
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Er spelen wel vaker kinderen in
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef rib-1 het volgende:
Hola
3 naakte poppetjes op het beeldscherm en tissues in de prullenmand
Proper manneke
[ afbeelding ]
[..]
Dat had ik al wel begrepen.... Je had ook beter een ander scherm kunnen kiezen, want op die laptop stond het installatie scherm van Vistaquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:26 schreef rib-1 het volgende:
Hola
3 naakte poppetjes op het beeldscherm en tissues in de prullenmand
Proper manneke
[ afbeelding ]
[..]
[..]
gezien de witte vlekken op de landkaart zal de doos wel leeg zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Achter de linker laptop staat de doos tissues
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef rib-1 het volgende:
Ik werd geïnspireerd door een plaatje van vroegâh
[ afbeelding ]
Niet helemaal, ligt wel een stofdoekjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Achter de linker laptop staat de doos tissues
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef rib-1 het volgende:
Ik werd geïnspireerd door een plaatje van vroegâh
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
gezien de witte vlekken op de landkaart zal de doos wel leeg zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Den Haag, Benelli = Italiaans, minder vermogen dan Moto Morini, net zo veel of meer updates.
Ik lees ook nog geregeld bij in het Aprilia Dorsoduro topic.
Ben wel even klaar met alles buiten Nippon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:12 schreef Worldbeater het volgende:
@OPM, ff geen mail bij de hand.Kijk is aan, wat zijn de plannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Den Haag, Benelli = Italiaans, minder vermogen dan Moto Morini, net zo veel of meer updates.
Ik lees ook nog geregeld bij in het Aprilia Dorsoduro topic.
Ben wel even klaar met alles buiten Nippon.![]()
![]()
![]()
![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
En je gaat vanavond al oefenen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een gigantische leerorgie.![]()
Maar ik was maffen.![]()
Grusse von Mosselquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een gigantische leerorgie.![]()
Maar ik was maffen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |