quote:Op zondag 18 januari 2009 22:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hier wordt de inhoud kleiner van hoor
[ afbeelding ]
Zelfde plannen, alleen is het minstens een jaartje uitgesteld voor de tweede pogingquote:Op zondag 18 januari 2009 22:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zijn dit dezelfde plannen als een tijd terug via de mail? Of komt er binnenkort een nieuwe mail![]()
History repeatsquote:Op zondag 18 januari 2009 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
WB heeft vanavond de TLR uit de garage gereden.![]()
Drie kwartier rijden is alleen drie kwartier poetsen.![]()
EN ketting smeren is bij deze motor een bijna onmogelijke klus.
Daarvoor niet bedankt Suzuki.
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Wifebeater het volgende:
Fipo!![]()
History repeatsVolgens mij kennen we dit verhaal al van je vorige TLR
Oplossing is dus ergens in ikookhier's logs te vinden
Die ik nog steeds niet ontvangen heb overigens
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op maandag 19 januari 2009 09:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]MogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat allemaal in je mapje "niet relevante info" op je bureau blad![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mogguh
Het staat allemaal in je mapje "niet relevante info" op je bureau blad
Studerenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:41 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Zelfde plannen, alleen is het minstens een jaartje uitgesteld voor de tweede pogingWat doe jij eik momenteel
Studeren, werken, koekebakken, straten vegen, thuis hangen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mogguh
Het staat allemaal in je mapje "niet relevante info" op je bureau blad
Olie verversen, dus dan moet je even opwarmen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef bvvt het volgende:
Dat ziet er uit als een draaiend achterwiel.......
295
quote:Op maandag 19 januari 2009 08:56 schreef Den_Haag het volgende:
Het zijn niet de saaiste rijders. En de auto's zijn toch wat anders dan standaardEen auto moet wel aardig scheuren daar wil het een beetje opschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zal idd vast wel leuk zijn met je maten.![]()
WB, kun je een keertje helpen met oliewissel en oliefilter?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Olie verversen, dus dan moet je even opwarmen.
[..]
Een auto moet wel aardig scheuren daar wil het een beetje opschieten.
Maar zal idd vast wel leuk zijn met je maten.
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
WB, kun je een keertje helpen met oliewissel en oliefilter?
Als ik het kan moet jij dat ook probleemloos kunnen.quote:
Veel mensen zetten alleen de carterplug veel te strak aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef stinkie het volgende:
Warm draaien, bout er af en laten uitdruipen. Oliefilter zit meestal iets achter die bout, glad rond geval, losdraaien, nieuwe erop en klaar. Bout terug, olie erin, klaar.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef stinkie het volgende:
morguh. bij kaakchirurg gehad. vandaag even zwelgen in zelfmedelijden
Wat heeft ie gedaan - en ook belangrijk - heeft hij het ook gevoeld?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:51 schreef stinkie het volgende:
morguh. bij kaakchirurg gehad. vandaag even zwelgen in zelfmedelijden
Dat is idd een lekker bochtje met de motor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:59 schreef Den_Haag het volgende:
Krijg trouwens steeds meer respect voor de afslag naar Barendrecht op de A29. Neem die bijna dagelijks voor mijn werk. Vandaag zag ik auto nummer 4 in 2 maanden die eruit was gevlogen. en als je de vangrails bekijkt en de berm gebeurd er nog een stuk meer.
als je supermoto rijdt wel. glad genoeg om goed te driftenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is idd een lekker bochtje met de motor.
Ik weet wel van een motor die daar ook de bocht is uitgevlogen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
als je supermoto rijdt wel. glad genoeg om goed te driften
Afslag naar de Ikea?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik weet wel van een motor die daar ook de bocht is uitgevlogen.
Mijn vader heeft wel eens gewaarschuwd voor dat stukje.
Maar dat is beide al jaren geleden, hoor het nu pas weer, en ik ga er altijd lekker doorheen.
Blijkbaar rij ik nog niet hard genoeg.
Die ook, maar ik bedoelde een rechtse doordraaier vanaf een stuk na de Brienenoord.quote:
Heb het over de bochten de snelweg af. Erg glad geworden de laatste maanden. eerst ging ik er ook met 140 door maar nu bij 110 begint het al te glijdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die ook, maar ik bedoelde een rechtse doordraaier vanaf een stuk na de Brienenoord.![]()
Oilchange is ok. Off course.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
zo, afstudeerstage geregeld
* Cageon gaat werken aan software voor een robot
Nurd-alert!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
En wat voor robot moet dat worden?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:02 schreef Cageon het volgende:
Nerddddddddddddddddddquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:02 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Nurd-alert! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit weekend 1e ritje met vriendin achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik al beantwoord.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:27 schreef Den_Haag het volgende:
wat moet ik eigenlijk allemaal halen voor oil change? filter en 4l olie? Bij louise of elder.
Helemaal naar Hardinxveld Giessendam.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit weekend 1e ritje met vriendin achterop![]()
Ik draai mijn hand niet om voor een 80 km hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb ik al beantwoord.![]()
10W50 volsyntheet van Castrol is 39,95 bij Polo-Morrad.de
Oliefilter en carterring eventueel bij de dealer halen.![]()
[..]
Helemaal naar Hardinxveld Giessendam.![]()
Zoek toch een ander MSN chickie. Zijn er vast wel meer die er intrappen.
Als je nou ff zondag gaat rijden kunnen we meeten en keuren.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik draai mijn hand niet om voor een 80 km hoorMaaruhm, ze is leuk
enz....
Ik moet karten in Oldenzaal...quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Fok!Fleeschkeuringlang geleden
![]()
Poserquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet karten in Oldenzaal...(2 uurs raceje
)
ga er niet bij zijn
op dat baby-baantje???quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik moet karten in Oldenzaal...(2 uurs raceje
)
ga er niet bij zijn
Dat bij die vriend duurt maar 1 minuut dusssz.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het weer schijnt nogal kut te worden heen ik moet haar ook smiddags al laten keuren door een vriend van mij
heb waarschijnlijk niet eens tijd dus
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Fok!Fleeschkeuringlang geleden
![]()
Hm, schijnt dat die karts 70 of 80 zouden rijden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op dat baby-baantje???elke bocht kan volgas
Ik word hier toch echt een beetje triest van.quote:Er zijn nogal wat vragen gesteld hier over starten met racen met een c-licentie, en hoe het zit als je een B-licentie hebt.
je moet er met een B licentie van uit gaan dat je niet mee kan doen helaas.
Zelfs als je een C licentie hebt of van plan bent om te halen en/of nieuw of relatief nieuw bent bij de ZAC moet je je hart vasthouden als je ZAC wedstrijden wilt rijden.
De KNMV heeft voor zover we hebben begrepen 4 organisaties toestemming gegeven om op te mogen leiden tot een C Licentie, en met de C Licentie zou je ZAC moeten kunnen rijden. Maar de ZAC kan maar 200 mensen op een racedag toelaten, terwijl er een veelvoud aan C-licenties worden aangevraagd door cursisten die een C-licentie opleiding hebben gevolgd. Dit gaat naar verwachting tot grote teleurstellingen leiden,oa omdat de circuits geen extra racedagen beschikbaar kunnen maken voor al die nieuwe (aspirant) racers, domweg omdat ze vol zitten.
Er komt binnenkort meer informatie hieromtrent op de website van DNRT motoren.
geen eigen karts? dan gaan ze 30 a 40 en kan alles vol gas.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hm, schijnt dat die karts 70 of 80 zouden rijden?
Maargoed, zal het zien en met dit weer (regenachtig/nat) is het toch een hele andere sport
toch maar weer op de weg gaan racenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik word hier toch echt een beetje triest van.
Wat moet ik dan met mijn magere budget kon ik de ZAC al amper rond krijgen.
Sponsors zoeken voor de CUP dan maar?
Ik had al shirtjes en petjes gedruktquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
nopequote:Op donderdag 22 januari 2009 07:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
toch maar weer op de weg gaan racen
Vrij rijden / circuit dagen kan wel gewoon, maar ik wil ervaring op doen in het rijden in competitie verband.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik had al shirtjes en petjes gedrukt![]()
Mag je nog wel 'trainen' enzo dan
Is dat incl. gratis banden service + banden naar keuzequote:Op donderdag 22 januari 2009 10:40 schreef Cageon het volgende:
KNMV c-cup (voor c-licentie houders) houd in:
2 x 15 mins trainen en 1x 7 rondjes racen voor het luttele bedrag van! 195 euro, ja dacht het dus ff niet he!(daarnaast kom ik ook niet in aanmerking met mijn <1000cc, maar het had een mogelijk alternatief kunnen zijn)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat incl. gratis banden service + banden naar keuze
Het is heerlijk weer iddquote:
idd, schaars geklede dames...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:47 schreef -XX- het volgende:
Heerlijk!
Het verlangen naar de zomer wordt met de dag meer.
shh das mooi #$%^*quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
Helaas zijn momenteel dagen van 9 uur op de uni meer regel dan uitzonderingquote:
quote:
Mwah, valt wel meequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:00 schreef Cageon het volgende:
dooie boel hier </postcount-opkrik-post>
Gôh toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:47 schreef bvvt het volgende:
Maare - Waar is Rib?
Hele topic nog niet gezien
Gôh toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:47 schreef bvvt het volgende:
Maare - Waar is Rib?
Hele topic nog niet gezien
Dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:11 schreef rib-2 het volgende:
Hola
[..]
Gôh toevallig![]()
* rib-2 is er weer weg van![]()
/tvp
mjeh ik ga gewoon inschrijven voor de ZAC (als mogelijk) en zie wel hoevaak ik kan rijden, alle keren dat ik niet kan racen zoek ik wel een circuitdag voor dan ofzo...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
shh das mooi #$%^*wat moet je dan idd wil je aan een competitie meedoen
2,5 uur in de file om een monitor onder garantie aan te bieden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:24 schreef bvvt het volgende:
Mwah, valt wel mee
iedereen is gewoon druk........
Holaquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:58 schreef rib-1 het volgende:
Hola
[..]
Gôh toevallig
* rib-1 is er weer weg van
/tvp
Goed man, ik dacht dat ik per ongeluk twee keer had gepostquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:11 schreef rib-2 het volgende:
Hola
[..]
Gôh toevallig![]()
* rib-2 is er weer weg van![]()
/tvp
Computers kunnen feilloos gemaakt worden maar dan was 1/3 deel van de Westerse wereld werkeloosquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2,5 uur in de file om een monitor onder garantie aan te bieden.
Zit ik er gewoon een heel jaar naast.![]()
Is dus al langer dan 36 maanden geleden gekocht.Time flies.
![]()
Nieuwe gekocht, wil ik er net van gaan genieten![]()
, is het LDTR bestand beschadigd, en alle tips (LDTR terugcopieren, fixboot, fixmbr) resulteren in alleen maar slechter werken.
![]()
Nu dus maar ff formateren dat ding boven.
Kut compjuters.
En moet eigenlijk slapen.![]()
Gewoon kei-goed presteren en zorgen dat je gevraagd wordt om ZAC te rijdenquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Lidl oliequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10W50 volsyntheet van Castrol is 39,95 bij Polo-Morrad.de
Oliefilter en carterring eventueel bij de dealer halen.![]()
Het is wel vreemd hoe "foutloos" een gebouw gemaakt kan worden. (alhoewel, de marges die in een gebouw zitten zijn slechts berekent en toegestaan dat het niet perfect is)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Computers kunnen feilloos gemaakt worden maar dan was 1/3 deel van de Westerse wereld werkeloos
al heette ik Rossi zou dat nog niet gebeuren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Gewoon kei-goed presteren en zorgen dat je gevraagd wordt om ZAC te rijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |