idem.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Verschrikkelijk leren
Ik kwam mn gymnasium ook te makkelijk door, daar heb ik ook niet geleerd te leren
Daar lulde (als in praten) ik me naar het volgende jaar, helaas kan dat op het WO niet meer
En terechtquote:Op zondag 18 januari 2009 23:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik houd het voor gezien voor vandaag wat leren betreft.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:33 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga nog even guitar heroën
Dan slapen
Trusten
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Koppijn, slaapgebrek, algehele misère.
Slapen helpt tegen dat 2e en wellicht tegen het 1e.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Koppijn, slaapgebrek, algehele misère.
Jammer alleen dat het eerste de oplossing voor het tweede verhindertquote:Op zondag 18 januari 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Slapen helpt tegen dat 2e en wellicht tegen het 1e.
misschien helpt het psychologischquote:Op zondag 18 januari 2009 23:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga inderdaad eens een pilletje nemen. Dat die toch niet werken neem ik maar op dekoop toe.
Dan raak ik ook nog misselijk, doe maar niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:49 schreef gers het volgende:
als ik je een kusje geeft tim helpt dat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |