Dat moest ik vandaag ook doenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo lekker 10 uur achter elkaar geleerd
Ik heb het niet gehaald hoor. Ik heb wel in 4 uur tijd meer begrepen dan in 12 weken les van mijn leraar.quote:
Dat je dat gelooftquote:
Omgquote:Op zondag 18 januari 2009 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
Klaarkomen door het zien van tieten.![]()
![]()
1quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omg
Wel een briljant stukje in American Pie 2 (geloof ik)
's ochtends?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:12 schreef reetveter het volgende:
Morgen om kwart over 6 mijn toets, maar ik denk niet dat ik ga
Ik ookquote:
Echt?quote:
Klinkt positiefquote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook
Daarom ook nog geen één tentamen voldoende gehaald
Hoogste was een 4,5
Van de zes toetsen die ik al gemaakt heb
Ik heb vorige examenweek van de 5 er 1 gehaaldquote:Op zondag 18 januari 2009 23:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook
Daarom ook nog geen één tentamen voldoende gehaald
Hoogste was een 4,5
Van de zes toetsen die ik al gemaakt heb
Vrijdag nummer 7quote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb vorige examenweek van de 5 er 1 gehaald
quote:
Ik ook! Mazzel!quote:
Mwahquote:
Tja, ik kom van het MBO en doe nu HBO...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah
Ik kom van HBO af en doe nu WO
Op HBO was alles te makkelijk, daarom leerde ik nooit. Maar nu moet ik ineens wel leren, alleen dat zit nog niet in mn systeem
Verschrikkelijk lerenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, ik kom van het MBO en doe nu HBO...![]()
Ik weet ook niet wat leren is.
Ik houd het voor gezien voor vandaag wat leren betreft.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Verschrikkelijk leren
Ik kwam mn gymnasium ook te makkelijk door, daar heb ik ook niet geleerd te leren
Daar lulde (als in praten) ik me naar het volgende jaar, helaas kan dat op het WO niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |