Zou Michael Jackson ook nog komen?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:18 schreef cptmarco het volgende:
als goedmakertje heeft hij wel veel "witte" muziek uitgezocht...
''Holy cow, the Messiah has come''quote:
Die vrouw kan ik nog wel uitstaan, maar dat Joshgevalquote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
I'd hit it.
Die vrouw die nu zingt heeft trouwens in een aantal musicals gezeten. 't Is maar effe dat je 't weet. Ze speelde onder andere Aida.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Holy cow, the Messiah has come''
''Why haven't i got such a reception?''
''Is this concert for my goodbye?''
Ja, die Il Divo neppert.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die vrouw kan ik nog wel uitstaan, maar dat Joshgeval![]()
.
De zoveelste gristelijke 13 in een dozijn r&b zwartjanus toch? Zulke types kunnen voor elke partij ingezet worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Omdat hij lekker is, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
En waar is Harold dan, nu kunnen ze niet meer naar Guantanamo Bay.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:27 schreef IQM het volgende:
Kumar!
Josh Groban - Mi mancherai is het enige nummer wat ik erg kan waarderen van hemquote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Josh Gorgelban.
Ik krijg braakneigingen als ik zijn muziek hoor, als ik überhaupt een woord kan verstaan van wat hij zingt.
Die wijze woorden van die belangrijke mensen zijn wel belangrijk hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:28 schreef alors het volgende:
Is er nergens een programma? Wat er nog komt en in welke volgorde, want al die blabla praatjes interesseren me niks.
Ik zat even hetzelfde te denken! Hij ging opeens z'n eigen riedeltje pingelen!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:30 schreef henkde_j het volgende:
Ging hancock nu even gruwelijk de mist in met z'n orgeltje?
quote:
Witlof.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Ja hoor, tuurlijk Black Eyed Peas stukje ertussen. Where is the loooove.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |