De mooiste en beste blijft die van Hendrix @ Woodstockquote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb nooit meer zo'n mooie versie van the star spangled banner gehoord als zoals Gart Brooks die zong bij Superbowl 27
toenetquote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand op MSN toenet: 'Iss dit liedje nie van Madonna?'
Zo issie geborenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef henkde_j het volgende:
Of kan hij zich zonder gitaar geen houding geven
Damn. En bij de inauguratie verwachten ze zeker 2 miljoen mensenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Meer dan 500,000 mensen, Forrest Gump is er niets bij.
Nogmaals, die stond er een half uurtje geleden.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Bier.en.schieten het volgende:
[..]
Meer dan 500,000 mensen, Forrest Gump is er niets bij.
Ze zingen bijna allemaal alsof ze last van constipatie hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:44 schreef Cee het volgende:
Je zal daar maar staan. Dan pis je toch in je broek van opwinding.
Veel Amerikanen zien dat ook echt als een legendarische gebeurtenis.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn. En bij de inauguratie verwachten ze zeker 2 miljoen mensen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo issie geboren. Z'n moeder revalideert nog steeds.
En ik vind zijn muziek ook goed. Ja, I like country, blow me.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef evert het volgende:
heb het normaal niet zo op garth brooks maar ik snap wel dat ie groot is in amerika. het is wel een geboren entertainer
Ik hoorde dat er in totaal bijna 5 mln mensen naar Washington trekken voor dit alles.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn. En bij de inauguratie verwachten ze zeker 2 miljoen mensen.
Nog ff drie kwartier volhoudenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn, ik wilde nog op tijd naar bed gaan maar nu Garth dit feestje op gang heeft gebracht blijf ik nog wel even op voor dit onvervalst stukje happygoluckygoUSAgo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |