bedoelingquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat een knullige bedoeling allemaal. Super strak en wit podium/decor. En dan steeds mannetjes in het zwart die net te laat zich verstoppen...
Decorquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat een knullige bedoeling allemaal. Super strak en wit podium/decor. En dan steeds mannetjes in het zwart die net te laat zich verstoppen...
En hij solliciteerde meteen al naar een rol in de Obama biopicquote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Cee het volgende:
Wat staat die Jamie Foxx toch da man te wezen.
Ja?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
DecorDat is het Lincoln Memorial...
Wel gaaf om te zien
Geen beter podium om a la Michael Scott er een heerlijk ongemakkelijk speechmoment uit te gooien dan nu, en dan doet ie 't niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:02 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel mooi om te zien dat groot applaus bij namen als Jamie foxx, Tom Hanks, Jammer dat Steve niet nog even een grap er uit kon gooien
Alsof je naar een film zit te kijken inderdaad.quote:
Dat dus, of even een "That's What She Said" grap verwerken in de speech.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen beter podium om a la Michael Scott er een heerlijk ongemakkelijk speechmoment uit te gooien dan nu, en dan doet ie 't niet.
Maar, ik denk dat de meesten het ook niet zouden snappen.
Zat ik me net ook af te vragen ja. Es ff zoeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:06 schreef Cee het volgende:
Had Bush destijds ook zo'n concert? Is dit gebruikelijk? Ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden.
D'r kan nog altijd een gekke violist in die orkestbak zitten, a la The Joker in Dark Knight he.quote:
Ja!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
Obama op geilere is in de media is verschrikkelijk.
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:06 schreef Cee het volgende:
Had Bush destijds ook zo'n concert? Is dit gebruikelijk? Ik heb me er nooit zo mee bezig gehouden.
Ja perfect moment zou het geweest zijn toen Tom zei "When standing erect...". Damn, Michael Scott, daar gaat je moment.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat dus, of even een "That's What She Said" grap verwerken in de speech.
Omdat het nu nog kan. Over 4/8 jaar is iedereen hem misschien zat.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
Obama op geilen is in de media is verschrikkelijk. Laat eerst zien wat je kan. Waarom niet eerst regeren en dan feest? Eerst feest dan regeren dat is toch vaag.
voor bush:quote:Op zondag 18 januari 2009 21:08 schreef IQM het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit zijn ook van die beelden, waarbij ik denk: "Huh, was dat ooit met Bush ook zo?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |