curlfeestjequote:
hahaquote:
Ik kom hier ook wel is langsquote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat doet een kwaliteits PUB user zoals jij hier?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat doet een kwaliteits PUB user zoals jij hier?
Dit klinkt echt zo gefrustreerdquote:Op zondag 18 januari 2009 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh serieus dat jullie die tietloze meid mooi vinden. Sorry maar daar kan ik echt niet bij.
Ja ookquote:
Of je accepteert gewoon dat zij een andere smaak heeft.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zo gefrustreerdalsof je het niet kunt hebben dat zij moeite doet voor haar figuur, en dat ook te zien is
!
True, true.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Met donker haar is ze veel leuker dan met blond.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Met donker haar is ze veel leuker dan met blond.
wtfquote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
http://joopjumpstyle.hyves.nl/
Ah, die Joop.
Natuurlijk accepteer ik dat zij een andere smaak heeft maar ze kan het nog wel normaal zeggenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Of je accepteert gewoon dat zij een andere smaak heeft.
Oh myquote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
http://joopjumpstyle.hyves.nl/
Ah, die Joop.
nationale hoerentest met stacyquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk accepteer ik dat zij een andere smaak heeft maar ze kan het nog wel normaal zeggen!
Zo post S_A altijd.quote:Lomp en onbehouwen.
Hoe weet jij nou dat ze moeite doet voor haar figuur? Bovendien kan ik het zeker wel hebben, ben blij dat ik er zelf niet zo uitzie.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zo gefrustreerdalsof je het niet kunt hebben dat zij moeite doet voor haar figuur, en dat ook te zien is
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |