Wow, jij bent echt te dom.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk jong, tis al goed met je uitlokkingsverhaal
Zeg dan gewoon gelijk dat je inderdaad vind dat Suarez geen doodschop verdient, dan ben je klaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt te dom.
Het ging in de context van het onderwerp.. het gedrag van Suarez. Met 'uitlokken' bedoel ik niks anders dan de realiteit in het voetbal dat zulke spelers meer kwaad bloed zetten idd. Dat zegt helemaal niets over of ik zelf vind dat zulke reacties dan normaal of goed te praten zijn. Ik ben het eigenlijk juist met jou eens maar je doet zo raar en hyper dat je dat niet eens doorhebt en alleen van je af loopt te schoppen als een klein kind met zn vingers in zn oren.... dus nogmaals; doe es normaal.
Nee hij was te snelquote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heeft Suarez schoppen gekregen dan? Viel toch wel mee.
Ik denk dat Bouaouzan daar toch wel anders over denkt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Davids was de hele wedstrijd op hem aan het inhakken.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Gewoon met ernstige hoofdwond/hersenschudding/schedelbreuk zo'n assist kunnen gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gabri wat een goaltje van hemOok hoe Suárez hem geeft
Moet je nagaan wat ie kan als ie fit isquote:Op zondag 18 januari 2009 17:52 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Gewoon met ernstige hoofdwond/hersenschudding/schedelbreuk zo'n assist kunnen geven
Gewoon als vanouds!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:58 schreef Palmboom313 het volgende:
Feyenoordwin wel even van willem 2
Dat noemen ze zakelijk tegenwoordigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef Espabilado het volgende:
Wat speelt AZ lelijk de laatste tijd, alsof het italianen zijn
De Graafschap ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:03 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord een goal ontnomen, bal was helemaal over de lijn.
Inderdaad, niet aan het troetelkindje van de media komen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja spelwijze vanAZ is echt verschrikkelijk tegenwoordig. Maar blijven volhouden dat zij het mooiste voetbal spelen
Inderdaad, slechte afronding ook steeds...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef neilpad het volgende:
Wat maken we het onszelf ook weer moeilijk...
goeie kuiten en lekker stabiel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Goeie speler die Toifonen (ofzo).²
Je sigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV maak gvd eens wat vaker kansen af.
Hij is gek op macaroni.quote:
AZ speelt idd ruk de laatste wedstrijden, eigenlijk wordt er in heel Nederland slecht gespeeld.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:05 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja spelwijze vanAZ is echt verschrikkelijk tegenwoordig. Maar blijven volhouden dat zij het mooiste voetbal spelen
Hij krijgt nog geen bal op goalquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Dzsudzsak schiet weer lekker scherp.
Dat is ook wel de miskoop van psv geweest hoor.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Dzsudzsak schiet weer lekker scherp.
Heeft nog niet heel veel laten zien hoor, ja een schwalbe (mega-joule)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Goeie speler die Toifonen (ofzo).²
Was vorig seizoen een prima speler hoor. Maar dit seizoen nog niks laten zien....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook wel de miskoop van psv geweest hoor.
Wat een tegenvaller die gast
Eerste seizoen was iedereen anders erg enthousiast en speelde hij zo goed dat het leek alsof 'hij al 10 jaar in Eindhoven speelt'quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook wel de miskoop van psv geweest hoor.
Wat een tegenvaller die gast
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Heeft nog niet heel veel laten zien hoor, ja een schwalbe (mega-joule)![]()
²
Ja dat geluk hebben ze uiteraard weer meequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:10 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
AZ speelt idd ruk de laatste wedstrijden, eigenlijk wordt er in heel Nederland slecht gespeeld.
Goals waren wel mooi, maar De Graafschap is er 1 ontnomen.
Net zoals jouw spelling.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef xFriendx het volgende:
maar die scheidsrechter heeft een klap van de molen gehad ofzow.
Of een zak geldquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:15 schreef xFriendx het volgende:
Bij die 1-1 van De Graafschap zat ik even van: KUT!!!!! NEEEEEE!!!! AZ, stel domkoppen!
Keurt die scheids em opeens af![]()
Ben blij dat AZ (nog) voor staat, maar die scheidsrechter heeft een klap van de molen gehad ofzow.
goed bezigquote:
Moet je NAC fan zijn om te juichen om een doelpunt van NAC tegen PSV wat een rivaal van je is?quote:
wachten beloondquote:
Alsof alle Ajacieden niet om de haverklap met witte zakdoekjes in het stadion zitten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
STEVENS MAAKT DE CLUB KAPOT!
Wat een triest bende zijn die PSV supporters toch. Kutkneuzen
Nu dus alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:
Afellay zal wel in de laatste vijf minuten scoren nadat de bal van richting wordt veranderd.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
"Stevens kom terug stevens kom terug"!!
1 punt? :Squote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:23 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, voor Ajax is een gelijkspel beter volgens mijGezien NAC maar 1 punt minder heeft dan Ajax. Aan de andere kant is dit wel leuk om te zien
Jij bent te triest.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Cyberia18 het volgende:
STEVENS MAAKT DE CLUB KAPOT!
Wat een triest bende zijn die PSV supporters toch. Kutkneuzen
Mwah, was wel een mooi doelpuntquote:
helaas...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:
Als Ajax morgen wint,
Jij hebt je lolbroek weer aan.quote:
Amoah speelt nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
Nee, nu wint NAC gewoon door een goal van Amoah.
Knnap, die is geblesseerd..quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
Waar ik Amoah zei, moet Boukhari zijn. Stop de tijd.quote:
Och gut de holmaatjes gaan elkaar verdedigen. Hoe liefquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar ik Amoah zei, moet Boukhari zijn. Stop de tijd.
Oké primaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.quote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zag mij fout1 punt minder dan PSV bedoelde ik
Ik hoop en verwacht het ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
Staat nergens 1-1quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Laat het maar 1-1 blijven, prima tussenstand
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
waar is die Toivonen eig? Gewisseld?
Wat doe jij hier dan als feyenoorder? Je club heeft een thuiswedstrijdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
RayMania![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die ajax gaster hier
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Och gut de holmaatjes gaan elkaar verdedigen. Hoe lief![]()
Kijk gewoon eerst eens naar je eigen clubbie. Als er een club is die constant met het witte zakdoekje zwaait en zijn eigen spelers uitfluit is het dat zooitje in Amsterdam wel.
Even naar de kleedkamer zijn haar doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Afellay speelt zelf ook errug goed natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Nou is het come on PSV, come on PSV!
![]()
Ibi zal wel denken. Waarom ben ik niet in de zomer vertrokken. Nu zit ik met deze kneuzen opgescheept en kunnen we de titel op ons buiken schrijven.
Zullen ze bij Ajax al wel 8 jaar denken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Nou is het come on PSV, come on PSV!
![]()
Ibi zal wel denken. Waarom ben ik niet in de zomer vertrokken. Nu zit ik met deze kneuzen opgescheept en kunnen we de titel op ons buiken schrijven.
Heb je je eigen woordenboek niet bij de hand?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan als feyenoorder? Je club heeft een thuiswedstrijd
[..]
![]()
Je bent zo schattig hé
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Even naar de kleedkamer zijn haar doen.
Geblesseerd geraakt bij zijn schwalbequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Echt?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt bij zijn schwalbe
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
De witte Suarez?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
!!!11quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Was gewoon een overtreding heaurquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Heb je je eigen woordenboek niet bij de hand?
Want Suárez is een neger?quote:
Nee.quote:
Hij mag zijn schoenen nog niet eens zoenenquote:
Suarez is zwart jaquote:
De gebleekte broer van Farfánquote:
En Demouge scoort altijd en overal.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ssst. We zijn pas 40 min onderweg he
Nou ja, geen arier in elk gevalquote:
Hehe idd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En Demouge scoort altijd en overal.
Nee "Iets minder mooi dan een paar maanden geleden, maar wel errug zakelijk"quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ counterclubjeO nee wacht, dat wordt bij AZ zakelijk voetbal genoemd
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ach, voorlopig werpt het meer vruchten af dan het spel dat Ajax Psv en Twente laten zienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja, AZ staat echt een straatlengte voor op Ajax. In principe gewoon één wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voorlopig werpt het meer vruchten af dan het spel dat Ajax Psv en Twente laten zien
Volgens mij ging het daar niet om Captain Obviousquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voorlopig werpt het meer vruchten af dan het spel dat Ajax Psv en Twente laten zien
"Ik ben blij dat Cyber2003 thuis zit"quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Wat zal Reker nu zeggen tegen zijn homies in de skybox?
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Wat zal Reker nu zeggen tegen zijn homies in de skybox?
Één wedstrijd verliezen en Ajax winnen ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, AZ staat echt een straatlengte voor op Ajax. In principe gewoon één wedstrijd.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Net zoals jij, Dennis, samen met al die andere meelopers, ook wel Ajacieden genoemd?
[..]
Net zoals jij, Dennis, samen met al die andere meelopers, ook wel Ajacieden genoemd?
[..]
Ja, Dennis is ook echt een meeloperquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Dennis is hoogstens een meerijder, geen meeloper.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
True, maar door dit soort voetbal te spelen verspil je die voorsprong nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, AZ staat echt een straatlengte voor op Ajax. In principe gewoon één wedstrijd.
En hij noemt me nog een jood ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, Dennis is ook echt een meeloper.
Ik wist gewoon dat jij hem ging inkoppen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dennis is hoogstens een meerijder, geen meeloper.
Te laat.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dennis is hoogstens een meerijder, geen meeloper.
Totdat je een goede ploeg tegen komtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar door dit soort voetbal te spelen verspil je die voorsprong niet
Je speelde anders gister best bagger met die Jodenclub van je.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hij noemt me nog een jood ook
Hey, jij niet naar de wedstrijd? Lang geleden zeker?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is weer armoede troef
Hoe was de sfeer dinsdag?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is weer armoede troef
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, Dennis is ook echt een meeloper.
Koppen? Hij? Dan had hij over de grond gemoetenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging inkoppen.
Kan je een keer kappen met dat gezeik van jou? Als iemand niet naar de wedstrijd gaat is dat zijn eigen keuze.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, jij niet naar de wedstrijd? Lang geleden zeker?
Wat je zegtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Laat Barcelona maar snel beginnen.
Van dit armoede spel wordt je ook niet vrolijk...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef RayMania het volgende:
Nou, Jorien, Mike, Cyberia en Denthemen in the house. Wat een gezelligheid gaat het hier worden!
quote:
Het is jorien... Die hoor je af te zeiken...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je een keer kappen met dat gezeik van jou? Als iemand niet naar de wedstrijd gaat is dat zijn eigen keuze.
Er is op dit moment geen club die AZ aan kan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef sammeh het volgende:
[..]
Totdat je een goede ploeg tegen komt
Whehehe, hij stond op tafelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Koppen? Hij? Dan had hij over de grond gemoeten
Eind april is het ergens jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen club die AZ aan kan.
Ajax als enige misschien thuis. Ik denk ook dat het van die wedstrijd af gaat hangen. Volgens mij is dat wedstrijd 32?
Dat zou wel een leuk slot stuk van de competitie geven
Nee, gewoon kappen met z'n allen. Dat gezeik maakt het minder leuk in VBL. Dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is jorien... Die hoor je af te zeiken...
Als de drie punten in Amsterdam blijven welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax als enige misschien thuis. Ik denk ook dat het van die wedstrijd af gaat hangen. Volgens mij is dat wedstrijd 32?
AZ is zeker verslaanbaar. Ze spelenm nu al zoveel slechte wedstrijden. Dat houden ze niet vol tegen d elinkerrijtjes clubsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik herken hem echt niet meer terug.quote:
Kom op, ik mag zo'n opmerking toch maken tegen iemand die hier constant zit op te scheppen over dat hij zijn kaarten weer heeft verkocht?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen met z'n allen. Dat gezeik maakt het minder leuk in VBL. Dus.
quote:
quote:22:00: Primera Division LIVE!
Verslag van de wedstrijd tussen Barcelona - Numancia. Met commentaar van Sierd de Vos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |