Och gut de holmaatjes gaan elkaar verdedigen. Hoe liefquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar ik Amoah zei, moet Boukhari zijn. Stop de tijd.
Oké primaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar ik Amoah zei, moet Boukhari zijn. Stop de tijd.
Klopt inderdaad.quote:
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zag mij fout1 punt minder dan PSV bedoelde ik
Ik hoop en verwacht het ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef RayMania het volgende:
Nee, nu wint NAC gewoon door een goal van Amoah.
Staat nergens 1-1quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef venomsnake het volgende:
Laat het maar 1-1 blijven, prima tussenstand
Jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
waar is die Toivonen eig? Gewisseld?
Wat doe jij hier dan als feyenoorder? Je club heeft een thuiswedstrijdquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
RayMania![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die ajax gaster hier
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Och gut de holmaatjes gaan elkaar verdedigen. Hoe lief![]()
Kijk gewoon eerst eens naar je eigen clubbie. Als er een club is die constant met het witte zakdoekje zwaait en zijn eigen spelers uitfluit is het dat zooitje in Amsterdam wel.
Even naar de kleedkamer zijn haar doen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
Afellay speelt zelf ook errug goed natuurlijkquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Nou is het come on PSV, come on PSV!
![]()
Ibi zal wel denken. Waarom ben ik niet in de zomer vertrokken. Nu zit ik met deze kneuzen opgescheept en kunnen we de titel op ons buiken schrijven.
Zullen ze bij Ajax al wel 8 jaar denken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Nou is het come on PSV, come on PSV!
![]()
Ibi zal wel denken. Waarom ben ik niet in de zomer vertrokken. Nu zit ik met deze kneuzen opgescheept en kunnen we de titel op ons buiken schrijven.
Heb je je eigen woordenboek niet bij de hand?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan als feyenoorder? Je club heeft een thuiswedstrijd
[..]
![]()
Je bent zo schattig hé
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Even naar de kleedkamer zijn haar doen.
Geblesseerd geraakt bij zijn schwalbequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:27 schreef venomsnake het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |