Echt?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt bij zijn schwalbe
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar ik Amoah zei, moet Boukhari zijn. Stop de tijd.
De witte Suarez?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
!!!11quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Was gewoon een overtreding heaurquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Heb je je eigen woordenboek niet bij de hand?
Want Suárez is een neger?quote:
Nee.quote:
Hij mag zijn schoenen nog niet eens zoenenquote:
Suarez is zwart jaquote:
De gebleekte broer van Farfánquote:
En Demouge scoort altijd en overal.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ssst. We zijn pas 40 min onderweg he
Nou ja, geen arier in elk gevalquote:
Hehe idd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Prik0 het volgende:
[..]
En Demouge scoort altijd en overal.
Nee "Iets minder mooi dan een paar maanden geleden, maar wel errug zakelijk"quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ counterclubjeO nee wacht, dat wordt bij AZ zakelijk voetbal genoemd
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ach, voorlopig werpt het meer vruchten af dan het spel dat Ajax Psv en Twente laten zienquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Ja, AZ staat echt een straatlengte voor op Ajax. In principe gewoon één wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voorlopig werpt het meer vruchten af dan het spel dat Ajax Psv en Twente laten zien
Volgens mij ging het daar niet om Captain Obviousquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, voorlopig werpt het meer vruchten af dan het spel dat Ajax Psv en Twente laten zien
"Ik ben blij dat Cyber2003 thuis zit"quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Wat zal Reker nu zeggen tegen zijn homies in de skybox?
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Prik0 het volgende:
Wat zal Reker nu zeggen tegen zijn homies in de skybox?
Één wedstrijd verliezen en Ajax winnen ja.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, AZ staat echt een straatlengte voor op Ajax. In principe gewoon één wedstrijd.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Net zoals jij, Dennis, samen met al die andere meelopers, ook wel Ajacieden genoemd?
[..]
Net zoals jij, Dennis, samen met al die andere meelopers, ook wel Ajacieden genoemd?
[..]
Ja, Dennis is ook echt een meeloperquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
Dennis is hoogstens een meerijder, geen meeloper.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef Cyber2003 het volgende:
[..]
True, maar door dit soort voetbal te spelen verspil je die voorsprong nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, AZ staat echt een straatlengte voor op Ajax. In principe gewoon één wedstrijd.
En hij noemt me nog een jood ookquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, Dennis is ook echt een meeloper.
Ik wist gewoon dat jij hem ging inkoppen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dennis is hoogstens een meerijder, geen meeloper.
Te laat.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dennis is hoogstens een meerijder, geen meeloper.
Totdat je een goede ploeg tegen komtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
True, maar door dit soort voetbal te spelen verspil je die voorsprong niet
Je speelde anders gister best bagger met die Jodenclub van je.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
En hij noemt me nog een jood ook
Hey, jij niet naar de wedstrijd? Lang geleden zeker?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is weer armoede troef
Hoe was de sfeer dinsdag?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord is weer armoede troef
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, Dennis is ook echt een meeloper.
Koppen? Hij? Dan had hij over de grond gemoetenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij hem ging inkoppen.
Kan je een keer kappen met dat gezeik van jou? Als iemand niet naar de wedstrijd gaat is dat zijn eigen keuze.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey, jij niet naar de wedstrijd? Lang geleden zeker?
Wat je zegtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Laat Barcelona maar snel beginnen.
Van dit armoede spel wordt je ook niet vrolijk...
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef RayMania het volgende:
Nou, Jorien, Mike, Cyberia en Denthemen in the house. Wat een gezelligheid gaat het hier worden!
quote:
Het is jorien... Die hoor je af te zeiken...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je een keer kappen met dat gezeik van jou? Als iemand niet naar de wedstrijd gaat is dat zijn eigen keuze.
Er is op dit moment geen club die AZ aan kan.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef sammeh het volgende:
[..]
Totdat je een goede ploeg tegen komt
Whehehe, hij stond op tafelquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Koppen? Hij? Dan had hij over de grond gemoeten
Eind april is het ergens jaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen club die AZ aan kan.
Ajax als enige misschien thuis. Ik denk ook dat het van die wedstrijd af gaat hangen. Volgens mij is dat wedstrijd 32?
Dat zou wel een leuk slot stuk van de competitie geven
Nee, gewoon kappen met z'n allen. Dat gezeik maakt het minder leuk in VBL. Dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is jorien... Die hoor je af te zeiken...
Als de drie punten in Amsterdam blijven welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax als enige misschien thuis. Ik denk ook dat het van die wedstrijd af gaat hangen. Volgens mij is dat wedstrijd 32?
AZ is zeker verslaanbaar. Ze spelenm nu al zoveel slechte wedstrijden. Dat houden ze niet vol tegen d elinkerrijtjes clubsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik herken hem echt niet meer terug.quote:
Kom op, ik mag zo'n opmerking toch maken tegen iemand die hier constant zit op te scheppen over dat hij zijn kaarten weer heeft verkocht?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, gewoon kappen met z'n allen. Dat gezeik maakt het minder leuk in VBL. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |