Groningen had zoveel eerder moeten en kunnen scoren. Teveel kansen verprutst. Nu is Sparta terecht de bovenliggende partij.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Beter dat Grün scoort... Sparta = Holland
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:de conference league cup gewonnen.
[ afbeelding ]
verkeerde topicquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:de conference league cup gewonnen.
[ afbeelding ]
G E R E C H T I G H E I Dquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:de conference league cup gewonnen.
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ja stukken beter dan in de randstad
Hij wil graag dat de supporters van nec weer een liedje gaan zingenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef NoizEkick het volgende:
Wtf doet Steek?
Waarvoor?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Frasier het volgende:
En weer geen rood geven?
Ze krijgen ze allemaal nog . En Groningen of Heerenveen kan je beter nu hebben dan over 5 wedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Zwansen het volgende:
AZ heeft wel 4 makkelijke wedstrijden voor de boeg. Ajax krijgt het zwaarder met Groningen en Heerenveen.
zo'n fase krijgt AZ ook nog wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Zwansen het volgende:
AZ heeft wel 4 makkelijke wedstrijden voor de boeg. Ajax krijgt het zwaarder met Groningen en Heerenveen.
Nog 1 keer dan: Het is blessurequote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef leonnekes het volgende:
Vermeer loopt warm.
Blesure tijd zal we +5 / 6 minuten worden zo
Het is nog niet afgelopen hequote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Knappe overwinning van Ajax. Moet gezegd worden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Beter dat Grün scoort... Sparta = Holland
Houden we niet vol dit, we verdienen het overigens welquote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een wedstrijd
Wat een scheidsrechter
Waarom zeg je dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Knappe overwinning van Ajax. Moet gezegd worden.
Zelfde bij een doelpuntquote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme wat een teringmuziekje bij Volendam als er een wissel is
Maar ik zie AZ wel 12 punten pakken uit die 4 wedstrijden. Als Ajax dan punten laat liggen wordt er wel een gat gecreerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze krijgen ze allemaal nog . En Groningen of Heerenveen kan je beter nu hebben dan over 5 wedstrijden.
Ze maken het zichzelf weer belachelijk moeilijk...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Houden we niet vol dit, we verdienen het overigens wel
BZN? Piet Veerman? Jan Smit? Zijn hoerige zus? The Cats? Tol & Tol? Leo de luie loodgieter?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Dan mag PSV wel winnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ik zie AZ wel 12 punten pakken uit die 4 wedstrijden. Als Ajax dan punten laat liggen wordt er wel een gat gecreerd.
Maar gelukkig voor jullie is daarna PSV-AZ.
Nee, is Stekelenburg zn fout, kwam als een mongool in.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Cheiron het volgende:
Mag je gerust een kaart voor trekken hoor..
88ste minuut, Ajax, snappie?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat?Ze spelen nog?
Ik zweet mijn ballen uit mijn broekquote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een wedstrijd
Wat een scheidsrechter
Ik zie AZ eerder winnen dan jullie hoor. Maar die wedstrijd mogen jullie gerust winnen van mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ik zie AZ wel 12 punten pakken uit die 4 wedstrijden. Als Ajax dan punten laat liggen wordt er wel een gat gecreerd.
Maar gelukkig voor jullie is daarna PSV-AZ.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
BZN? Piet Veerman? Jan Smit? Zijn hoerige zus? The Cats? Tol & Tol? Leo de luie loodgieter?
Tja, kamperdorp hè.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ja, en dan? Daar kwamen ze de eerste keer ook zonder kleerscheuren doorheen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |