Je glazen bol is gerepareerd?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar gelukkig word Ajax weer geen kampioen
Hij is absoluut niet serieus te nemen, zeg ik zelfs als Ajacied. :!).quote:Op zondag 18 januari 2009 16:07 schreef need2009 het volgende:
De commentator is maar licht voor ajax, pffff, leo leo toch, wat laat je kennen.
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 18 januari 2009 16:07 schreef need2009 het volgende:
De commentator is maar licht voor ajax, pffff, leo leo toch, wat laat je kennen.
Trio kun je het nu niet noemen neequote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef tha_dark het volgende:
Wat hebben we toch een wonderduo voorin
Die ziet zeker winterbanden onder de kar?quote:
Jezus wordt die onzin nou nog steeds verkondigt?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:07 schreef need2009 het volgende:
Ja, stel je voor zeg, want ze spelen zo waardeloos.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:09 schreef DeeBee het volgende:
Mendes da Silva.
Straks wordt 'ie weer voor het Nederlands elftal opgeroepen, met buddy de Zeeuw...
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
NEC NEC NEC NEC NEC... Kom op reserve Limburgers!
Beter dat Grün scoort... Sparta = Hollandquote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Ungeheuer het volgende:
Groningen loopt achteruit. Sparta ruikt bloed.
Met het verschil dat we in 2004 voorstonden met 2-1 en subliem speelden en we met 11 man speelden en nu met 10 man ternauwernood voorstaan.quote:
Nee gelukkig niequote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je ze daar ooit eens horen proaten?
ja stukken beter dan in de randstadquote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je ze daar ooit eens horen proaten?
Groningen had zoveel eerder moeten en kunnen scoren. Teveel kansen verprutst. Nu is Sparta terecht de bovenliggende partij.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Beter dat Grün scoort... Sparta = Holland
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:de conference league cup gewonnen.
[ afbeelding ]
verkeerde topicquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:de conference league cup gewonnen.
[ afbeelding ]
G E R E C H T I G H E I Dquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef DirkZz het volgende:de conference league cup gewonnen.
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ja stukken beter dan in de randstad
Hij wil graag dat de supporters van nec weer een liedje gaan zingenquote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef NoizEkick het volgende:
Wtf doet Steek?
Waarvoor?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Frasier het volgende:
En weer geen rood geven?
Ze krijgen ze allemaal nog . En Groningen of Heerenveen kan je beter nu hebben dan over 5 wedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Zwansen het volgende:
AZ heeft wel 4 makkelijke wedstrijden voor de boeg. Ajax krijgt het zwaarder met Groningen en Heerenveen.
zo'n fase krijgt AZ ook nog wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:12 schreef Zwansen het volgende:
AZ heeft wel 4 makkelijke wedstrijden voor de boeg. Ajax krijgt het zwaarder met Groningen en Heerenveen.
Nog 1 keer dan: Het is blessurequote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef leonnekes het volgende:
Vermeer loopt warm.
Blesure tijd zal we +5 / 6 minuten worden zo
Het is nog niet afgelopen hequote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Knappe overwinning van Ajax. Moet gezegd worden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Beter dat Grün scoort... Sparta = Holland
Houden we niet vol dit, we verdienen het overigens welquote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een wedstrijd
Wat een scheidsrechter
Waarom zeg je dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef Zwansen het volgende:
Knappe overwinning van Ajax. Moet gezegd worden.
Zelfde bij een doelpuntquote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme wat een teringmuziekje bij Volendam als er een wissel is
Maar ik zie AZ wel 12 punten pakken uit die 4 wedstrijden. Als Ajax dan punten laat liggen wordt er wel een gat gecreerd.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze krijgen ze allemaal nog . En Groningen of Heerenveen kan je beter nu hebben dan over 5 wedstrijden.
Ze maken het zichzelf weer belachelijk moeilijk...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Houden we niet vol dit, we verdienen het overigens wel
BZN? Piet Veerman? Jan Smit? Zijn hoerige zus? The Cats? Tol & Tol? Leo de luie loodgieter?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Dan mag PSV wel winnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ik zie AZ wel 12 punten pakken uit die 4 wedstrijden. Als Ajax dan punten laat liggen wordt er wel een gat gecreerd.
Maar gelukkig voor jullie is daarna PSV-AZ.
Nee, is Stekelenburg zn fout, kwam als een mongool in.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Cheiron het volgende:
Mag je gerust een kaart voor trekken hoor..
88ste minuut, Ajax, snappie?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat?Ze spelen nog?
Ik zweet mijn ballen uit mijn broekquote:Op zondag 18 januari 2009 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een wedstrijd
Wat een scheidsrechter
Ik zie AZ eerder winnen dan jullie hoor. Maar die wedstrijd mogen jullie gerust winnen van mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar ik zie AZ wel 12 punten pakken uit die 4 wedstrijden. Als Ajax dan punten laat liggen wordt er wel een gat gecreerd.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
BZN? Piet Veerman? Jan Smit? Zijn hoerige zus? The Cats? Tol & Tol? Leo de luie loodgieter?
Tja, kamperdorp hè.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Saekerhett het volgende:
Ja, en dan? Daar kwamen ze de eerste keer ook zonder kleerscheuren doorheen.quote:
Thuis verliest PSV nog steeds er weinig punten hoor...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie AZ eerder winnen dan jullie hoor. Maar die wedstrijd mogen jullie gerust winnen van mij.
PSV speelt iets beter, AZ iets minder dus wie weetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lees je uitspraak nog eens terug en snap hoe debiel die is.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:15 schreef Rots het volgende:
[..]
Nee, is Stekelenburg zn fout, kwam als een mongool in.
Omdat hij niet meer die eindtune van Sportzomer wil horen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Longmen het volgende:
Waarom heeft Cech eigenlijk zo'n raar helmpje op?
Komt door dat kut muziek van dat ene EK programmaquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Longmen het volgende:
Hij zat met zijn hoofd vast in Drogba.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Longmen het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef finsdefis het volgende:
Kutpubliek![]()
Fluiten terwijl iemand een wond op z'n hoofd heeft
Het zit diep he?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer eens
met een minimaal verschil winnen door een eigen doelpunt van de tegenstander
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer eens
OMG, als je dat niet weetquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Longmen het volgende:
Vergeet niet dat we dat ook nog eens met 10 man doen!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer eens
Damnquote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef JeroenV het volgende:
VIjf extra minuten
Huiliequote:Op zondag 18 januari 2009 16:16 schreef Fortitudo het volgende:
lucky ajax weer eens
bedraagd?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef leonnekes het volgende:
Extra tijd NEC-Ajax bedraagd 5 minuten
Ik ruik een spelfoutquote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef leonnekes het volgende:
Extra tijd NEC-Ajax bedraagd 5 minuten
quote:Verstrooid AZ vergeet goede shirts mee te nemen
AZ is de wedstrijd tegen FC Volendam begonnen in de shirts waarin men de warming-up heeft afgewerkt.
De Alkmaarders hadden namelijk de verkeerde shirts meegenomen, daar het rood van het normale tenue teveel leek op het oranje waarin Volendam zich hult.
Een medewerker van de formatie van Louis van Gaal is vervolgens terug naar Alkmaar gereden om de goede witte shirts op te halen, waarin AZ de tweede helft kan aanvangen.
Afgelopen seizoen had de club uit de Kaasstad de verkeerde sokken meegenomen voor het bekerduel tegen sc Cambuur.
Zeg ik dat?quote:
Ajax toch ook? Maar 3 punten minderquote:Op zondag 18 januari 2009 16:15 schreef Kriegel het volgende:
Ja, en dan? Daar kwamen ze de eerste keer ook zonder kleerscheuren doorheen.
Hou dan op met je lucky Ajaxquote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook een keer iets anders zeggen?
Het zit diep he?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen jullie ook een keer iets anders zeggen?
Bagger. Cvitanich is lekker in vorm.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Volgende week zonder Dario tegen Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |