abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2009 @ 12:20:26 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_65618959
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:59 schreef livelink het volgende:
Het is voor mij geen schoenmaat die bij die lengte past (ik ben zelf 1.56 met schoenmaat 36).

Het lijkt me zo gek als je kinderen ineens langer zijn dan je zelf bent en dat gaat bij mij natuurlijk redelijk vlot gebeuren. Dat je ineens tegen je kind op moet kijken.
Of dat je ineens je sloffen/crocs/schoenen kwijt bent en je dochter er op ziet lopen das ook best wel maf eigenlijk.

Als Cas een jaar of 7 is gaan ze zijn groei ook in de gaten houden, niet omdat hij zo lang is, maar omdat hij juist zo klein is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65619812
Stout, bij de H&M hebben ze mannensokken die er niet zo gruwelijk oudemannetjesachtig uitzien. Een tijdje terug in elk geval: rood of geel met zwarte blokjes is wat ik me nog voor de geest kan halen, maar ze hadden meer leuke soorten. En ik weet niet of er waar je vandaan komt een Newyorker (www.newyorker.de voor een store locator) zit, maar ook daar hebben ze hippe mannensokken die voor jongens ook goed kunnen . Succes ermee in elk geval!
  maandag 2 februari 2009 @ 14:08:26 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65655443
Ik bracht vanochtend Katja op school en zag dat ze zich had opgegeven voor een playbackshow, samen met een vriendinnetje. Ik wist daar niks van en ben daar ook absoluut geen voorstander van. Ik heb haar werkelijk waar nog nooit op een dansje of zelfs maar interesse in een playback-act kunnen betrappen en nou heeft ze woensdag al een voorronde. Ze hebben niet geoefend, alleen maar zichzelf opgegeven.
Dus ik gaf al aan dat ze zich van die lijst af moesten halen, omdat je zoiets alleen maar moet doen als je het serieus doet. Nee, ze gingen nog wel oefenen en papa had het goed gevonden

Dus ik net J. gebeld en die vindt het allemaal leuk en grappig en fantastisch en ik moet me daar niet druk over maken. Ik maak me daar dus wel druk over. Ik vind niet alles wat mijn kinderen doen per definitie leuk, goed en fantastisch. Enige realiteitszin wil ik ze wel meegeven. Dat wordt woensdag natuurlijk een drama.

Nou ja, ik bemoei me er gewoon maar niet mee, maar het zit me gewoon niet lekker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2009 @ 14:13:02 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65655575
Ja, als ze niet geoefend hebben wordt het natuurlijk niks... 't Is ook niet leuk om haar haar neus te laten stoten, daar is ze nog te klein voor (als ze nou een puber was ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 14:24:52 #155
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65655954
luca heeft nieuwe schoenen
ja ik weet dat dit komkommernieuws is voor iedereen, maar hij draagt ze ook uit zichzelf
ik mag alleen de oude nog steeds niet weggooien, maar hij mag ze van mij ook absoluut niet meer aan. hij heeft ze twee jaar gedragen en de vellen hangen er zowat bij.
(en het vorige paar zag er exact zo uit en heeftie ook zo'n 2 jaar gedragen, ik kan ze droooomen )
ik had al een paar nieuwe voor hem gekocht, maar die weigerde hij na twee keer te dragen en trok doodleuk die ouwe krengen weer aan
maar met deze is hij helemaal in love het zijn sckechers, en zoooo stoer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 februari 2009 @ 14:29:18 #156
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65656082
wat fijn dat Luca deze schoenen wel aanwilt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2009 @ 14:32:36 #157
13151 crew  Rewimo
pi_65656175
Gelukkig dat je schoenen voor hem hebt gevonden Hier is het altijd meer een kwestie van hoe lang duurt het voor hij eruit is gegroeid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 februari 2009 @ 20:26:48 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65669613
Goede verjaardag voor Liam... Gaaf.

Lengtes zijn we hier niet zo in thuis. Fleur zit netjes op de middenlijn of net er iets onder, maar volgt hem goed. Maar kan me voorstellen dat je als ouder je graag wilt weten hoe of wat als het afwijkt.

LB, goed dat je naar de HA bent geweest. Hopelijk is het niets, maar uitsluiten is wel zo prettig.

Luca, nieuwe schoenen die je ook zelf mooi vind. Super

Hier net het 10 minuten gesprek gehad. Vlag en wimpel verhaal. Cito met alleen maar de hoogste score en het rapport alleen maar plussen. Qua ontwikkelen precies op niveau of net er boven. Liep glimmend de deur weer uit. Verder nog even over de toekomst gesproken. Tot aan de grote vakantie wordt er niet gesplitst en wordt het uiteindelijk een klas van 34 kindjes (groep 1 en 2 en de instromers voor groep 1). De juffen hopen wel dat ze nog een stagiaire kunnen vinden om wat meer te kunnen splitsen op momenten door de dag heen. Het liefst zouden ze splitsen, maar dat gaat niet ivm personeel. Ze merken -net als de ouders- dat het niet echt super is voor de kinderen. Gelukkig is Fleur dus niet de enige die er last van heeft.

De juf merkte wel op dat Fleur wat meer zelfvertrouwen mag krijgen en ietsje minder perfectionistisch (kind van d'r moeder). Want ze weet het allemaal 'donders' goed, maar twijfelt nog regelmatig en is zo af en toe behoorlijk ongeduldig met zichzelf omdat het niet gaat zoals zij het wilt. Op school letten ze er al goed op dus, want 'fouten maken mag' en 'je kan het, probeer maar' krijgt ze vaak te horen.

Verder zal groep 3 straks een pure groep 3 zijn. Dus geen combi-klas. Het wordt dan een klein klasje met een meerderheid van meiden dus als er wat jongens uit de huidige groep 3 zouden blijven zitten dan zou het alleen maar bevordelijk zijn.

Dus al met al een goed gesprek met positieve berichten.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2009 @ 20:56:29 #159
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:16:42 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65712060
Ook hier vanavond 10 minuten met de juf gezeten.
En ook glimmend de deur uit gelopen.
Juf had echt zin in dit gesprek, want ze vond het zo leuk om te zien dat Léon zo hard vooruitging. Ze had het afgelopen half jaar geanalyseerd en zag hoe hij zich ontwikkeld had tot een sociaal, leergierig kind dat prettig in de omgang was.
Hij was in het begin nogal angstig om nieuwe dingen te leren, maar hij liet juf nu duidelijk toe om hem daarbij te helpen en gaat daardoor met sprongen vooruit.
Leren vond hij eerst eng (en daar weten we echt alles van ) en nu vindt hij het een uitdaging.

De dinosaurus-weken waren voor hem helemaal top geweest. Daar had de juf Léon op zijn best gezien en daar was hij duidelijk uitgestegen boven de rest. Het is ook belachelijk wat dat jochie van 4,5 weet van dino's. Kinderen vroegen hem van alles over dinosaurussen en dan vertelde hij wat hij wist van die dino. Maar hij was wel bescheiden vond ze, want hij zou nooit zomaar in de kring zijn vinger opsteken om te vertellen wat hij allemaal wist.
We waren er wel samen over eens dat Léon ook moest leren zich ook te interesseren voor andere dingen, want hij is wel erg gefocussed op dino's. Maar het blijft echt zijn ding.
Hij moet alleen begrijpen dat niet de hele wereld draait om dino's en dat andere kinderen andere dingen ook leuk vinden. En dus niet altijd 'dinootje' willen spelen.

Moeite met concentratie had hij alleen als ze in de kring zaten en het onderwerp hem niet zo boeide.

Juf merkte wel dat hij beter aansluiting vond bij de iets oudere kinderen. Maar dat had dus ook te maken met het feit dat hij verder was dan zijn leeftijdsgenootjes, zei ze.

Toch wel een beetje een glim-momentje weer. Niet buitensporig intelligent, maar wel clever. Hij ligt goed in de groep, heeft vrienden, hij ontwikkelt zich, heeft het naar zijn zin. Kortom het gaat goed met ons Léonnetje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:21:21 #161
37150 livelink
pi_65712355
Fijn, Dutchie
Dat zijn allemaal goede berichten . Wat leuk dat Léon zo enthousiast is over dinosaurussen!

En Chacama ook al zo'n positief gesprek. Leuk om te lezen.
pi_65712549
Heerlijk Dutch

Wij hebben vrijdag een 10-minutengesprek met de juffrouw. Ben benieuwd hoe zij Morris ziet.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:26:59 #163
37150 livelink
pi_65712701
Had je nog met die muzieklerares gesproken, Snoopy?
pi_65712861
Eigenlijk niet . Ik heb telefonisch opgezegd. Ik moest op een gegeven moment terugdenken aan een liedje dat ze zong als je niet snel genoeg in de kring kwam staan, dan was je dom
Mijn vriend wilde al helemaal niet meer dat hij er heen ging en alles bij elkaar was ik er ook wel klaar mee.
Ze hebben niet eens naar de reden gevraagd van opzeggen. Ik kreeg alleen te horen dat ik dat schriftelijk moest doen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:37:47 #165
37150 livelink
pi_65713299
Dat klinkt wel naar, ja. Een liedje zingen dat je dom bent
Ik kan me voorstellen dat je dan opzegt. Job is nog steeds erg enthousiast. Hij is ook echt into the music. Dus ik denk dat hij wel verder gaat.
pi_65713545
Ik vind het eigenlijk ook best heel jammer Livelink. Morris vindt muziek ook zo leuk. En er is eigenlijk niks anders te vinden voor zijn leeftijd in Amsterdam.
Donderdag begint hij met kleuterjudo. Dat zijn 10 lessen en het wordt georganiseerd door een aantal scholen in de buurt. Ik ben heel benieuwd hoe hij dat vindt.

Leuk dat Job zo enthousiast is
pi_65714322
snoopy, dat klinkt ook leuk, die kleuterjudo! ik denk eigenlijk nooit aan van die kortere projecten, terwijl 't natuurlijk best kan. goed om die optie dus ook eens mee te nemen. wel erg jammer van de muziekles, maar die dingen die je noemt pleiten ook echt niet voor ze. ik kan me goed voorstellen dat je het dus toch maar stopgezet hebt. hoe vond Morris het dat het stopte?

livelink, leuk dat Job er zo'n lol in heeft! wat is 't precies voor iets?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:59:47 #168
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65714405
Livelink, ik zou Katja niet ontmoedigen. Laat het lekker gaan, het is toch een hele leuke belevenis, zo'n playbackshow waar je met je vriendinnetje aan meedoet? Het zijn kinderen he, dat hoeft toch ook allemaal niet perfect? Volgens mij zullen ze er gewoon heel veel lol in hebben!
pi_65714596
oja, dat verhaal van katja. ik vind 't juist ook wel heel erg leuk dat ze zich voor zoiets opgeven! komt vast goed hoor.

dutchie & chacama, fijn die positieve geluiden vanuit school!!! en Léon met z'n dino's. zo'n vriendje heeft Piet ook. toen die hier een keer was en ik op het lumineuze idee kwam om een kleurplaat voor ze op te zoeken op internet om het laatste halfuurtje door te komen vroeg hij om een kleurplaat van een .... ik weet de naam natuurlijk niet meer, een zeer zeldzame dino-soort in elk geval, want geen kleurplaat van te bekennen hoor!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:13:28 #170
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_65715031
Bij de action zijn er nu dino's voor weinig
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 4 februari 2009 @ 06:36:52 #171
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65720104
Dutch, wat fijn dat Leon het zo goed doet op school! En die dino liefde, ik vind het vooral hel grappig, die moeilijke woorden uit zijn mond.
Ik had gisteren ook 10 minutengesprek op school. Ze went goed, en doet goed mee. Kletst en speelt met andere kinderen en durft dingen te zeggen in de kring. Ik ben heel trots op haar.
Thuis gaat het alleen stukken minder. Ze piept en zeurt, luistert niet en daagt uit. Ik vind het heel moeilijk om daar me om te gaan en verlies daardoor echt mijn geduld. Het stapelt zich op, nu was ze weer om 6 uur wakker en dan begint ze met roepen en zeuren in bed. Terwijl ze normaal gewoon stil is tot de wekker gaat en dan naar me toe komt. Echt heel, heel moeilijk vind ik het. Ik kan me wel voorstellen dat het de nieuwe situatie is, luisteren op school de hele dag, soms naar de BSO. Al die nieuwe situaties. Ik hoop dat het snel overwaait.
Ze is trouwens wel heel erg lief voor Lena. Heel behulpzaam en knuffelig. Daar geniet ik wel heel erg van.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lishe op 04-02-2009 06:42:06 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 07:17:18 #172
13151 crew  Rewimo
pi_65720287
't Is een faaaaaaaaaaase. Lishe Als ze eenmaal goed gewend is, gaat het over

Fleur en Léon Fijn dat het zo goed gaat!
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:25:18 #173
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_65720340
Leah, dit ga ik maar niet vertellen aan Léon.

Lishe, gister vroeg de juf of Léon na school thuis moest ontladen. Omdat hij echt zijn best deed en met alles mee wilde doen incl. moeilijke werkjes. Ze kon zich voorstellen dat hij dan thuis wel eens een dip had, ontploffing of juist in elkaar 'zakte'. Bij Léon uit zich dat in vermoeidheid (godzijdank ) en zit hij af en toe do-middag half slapend zijn broodje te eten. Dan houdt mijn moeder hem gewoon thuis.
Misschien is dit Luukes manier van ontladen. Al kan je beter een moe kind hebben denk ik.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:28:23 #174
37150 livelink
pi_65720364
We zullen het vandaag zien, hoe het gaat. Katja heeft verder niet meer geoefend met haar vriendinnetje. Ze hebben inmiddels wel besloten welk liedje het is geworden. Ze gaan met zijn 2en Oya-le-le van K3 doen.

Katja heeft zich vanochtend speciaal aangekleed als K3 (jurk over broek en vestje erover).

Nou ja, ik blijf het er niet zo mee eens zijn, maar ben overruled in deze
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:56:11 #175
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65720540
Lishe, hier zijn ze ook weer om 5.30 - 6.00 uur wakker. Echt zo bah.
Sterkte jullie ook ermee!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 07:56:54 #176
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65720546
och livelink, later gaan ze wel ergere dingen doen waar je het niet mee eens bent
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:44:47 #177
13151 crew  Rewimo
pi_65722450
Wie weet is het hartstikke leuk, livelink Zo nee, dan kun je haar vanmiddag lekker platknuffelen en zo ja, dan kun je haar vanmiddag lekker platknuffelen
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:47:33 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65722531
Ach, het is geen Idols natuurlijk Livelink. Ik vind het harstikke knap dat ze dat zomaar durft zo optreden!
Het gaat vast meevallen! Ik vind die spontane optredens veel leuker dan de (vaak door ouders) ingestudeerde pasjes enzo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:28:05 #179
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65735851
Hoe ging het Livelink? Ik vind het stoer van haar!
Fijn, die herkenning. Ik hou me ook maar voor dat het een fase is. Dutch, het voelt ook als ontladen, even dat ingehouden eruit. Nouja, het komt vast goed.

Sugar, jij ook succes. Blegh.
pi_65736226
Wat fijn al die tien minuten gesprekken... wat kun je trots en blij zijn he !
Hier krijgen ze morgen hun rapport ! Spannend !!

En LIvelink...hoe ging het ?
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:21:34 #181
37150 livelink
pi_65741655
Tja, ik ben net thuis. Ze zijn niet door de voorrondes heengekomen , maar volgens Katja was dat niet terecht. Ze heeft nog weinig realiteitszin op dat punt. Het vriendinnetje van Katja was wel erg overstuur. Durfde eerst niet op te treden en barstte vervolgens in huilen uit toen de jury bepaalde dat ze niet door mochten. Dus een half drama is het wel geworden en ik ben toch nog steeds van mening dat we het eigenlijk hadden moeten afblazen, maar ja.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:31:12 #182
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65741995
Dat is ook moeilijk Livelink, om daarmee om te gaan voor die meiden. Gelukkig wel aan de ene kant dat ze nog makkelijk hun emotie tonen. Dan is het er meteen uit.

En de wet van Fok ging hier in huis op. Postte ik vanochtend over het woeste gebroed, vanavond had ik het liefste meisje van de wereld. Heeeeel fijn, ik heb bijgetankt voor de volgende lading boze uren.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:00:15 #183
37150 livelink
pi_65743068
Lekker Lishe, even een heerlijk rustige avond. Een korte dag op school, dat helpt ook altijd wel om ze weer een beetje beter in het gareel te krijgen, is mijn ervaring.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:07:28 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65743311
Sneu dat het voor Katja en vriendinnetje wel wat tegenviel.

Lishe, fijn! Hopelijk blijft het even zo!

Ik heb inderdaad gewisseld van werkdag per direct. Ik werk nu niet meer op woensdag, waardoor Maria dus niet meer op woensdag én de andere juf heeft én nog laaaaaaaang BSO. Dat was echt wel een pittige dag. En met het oog op clubjes en kinderfeestjes sowieso geen handige dag. Dus nu werk ik op ma, do, vrij. Kon gelukkig snel geregeld worden met de BSO.
Ik denk dat Maria ballet of zoiets wel heel leuk vindt, dat lijkt haar ook wel wat. Maar eigenlijk heeft ze geen idee. Misschien maar eens gaan kijken. Hier is bij een sportschool al streetdance voor 3-6jarigen. Iemand daar ervaring mee bij die kleintjes?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:23:46 #185
37150 livelink
pi_65744010
Wat fijn dat je zo makkelijk kon regelen op je werk en op de BSO, Sugar. Dat getuigt van een wonderbaarlijke flexibiliteit op alle fronten

Ik heb geen ervaring met streetdance. Het klinkt wel heel leuk. Je mag waarschijnlijk wel een keer een proefles meedraaien.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:29:44 #186
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65744290
Goede berichten allemaal. Mooi!

Sugar en Lishe sterkte met jullie vroege vogels. Hier doet Maud alleen maar met jullie mee. maar gelukkig maar vanaf 6.00. Ook nog vroeg, maar redelijk te behappen naast me in bed.

Ok. Livelink... een levensles erbij voor Katja dus .

Lishe fijn dat je even mag genieten van een gezellige meid.

Sugar. Fleur vind dansen ook geweldig. Streetdance ging goed, maar zijn er afgelopen schooljaar al mee gestopt. Het is allemaal te veel. Ze mist het niet (vraagt er niet naar) en verder merk ik dat het zo goed is. Ze is bij de oppas en sporadisch gaat ze spelen, maar ook daar zegt ze vaak nee op. Ze heeft genoeg aan school alleen. Straks wel zwemles. Dat is iets dat moet, maar wat ze ook graag wil. Ik zou zeggen als jij denkt dat Maria het erbij kunt hebben absoluut DOEN. Het is zo heerlijk om te zien hoe ze genieten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:44:53 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65744889
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:21 schreef livelink het volgende:
Tja, ik ben net thuis. Ze zijn niet door de voorrondes heengekomen , maar volgens Katja was dat niet terecht. Ze heeft nog weinig realiteitszin op dat punt. Het vriendinnetje van Katja was wel erg overstuur. Durfde eerst niet op te treden en barstte vervolgens in huilen uit toen de jury bepaalde dat ze niet door mochten. Dus een half drama is het wel geworden en ik ben toch nog steeds van mening dat we het eigenlijk hadden moeten afblazen, maar ja.
Maar misschien snapt ze nu een eventuele volgende keer dat het niet echt lukt zonder te oefenen?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:18:25 #188
37150 livelink
pi_65748489
Zolang ze er van overtuigd is dat ze het heel goed heeft gedaan en onterecht niet door is, ben ik bang dat ze er weinig van geleerd heeft. Hoe kom ik aan een dochter met zo'n zelfvertrouwen
pi_65748959
ha Livelink, ik vind het toch wel grappig hoor. Ik zou willen dat ik dat gedurfd had op die leeftijd.
Ik was echt zooooooo verlegen
pi_65749218
beter zo dan andersom livelink!
pi_65749852
Livelink ze hoeft er toch niet perse iets van te leren?

Suug lekkere dagen, ik werk ze hetzelfde. Ik was ook zo blij dat ik toen de woensdag ineens vrij kon krijgen ipv de dinsdag. Inderdaad kinderfeestjes dat soort dingen zijn vaak op woensdag.

Mijn ervaring is dat sportclubjes al snel verplichtingen zijn (ook voor jezelf) en voor die kleintjes met een hele week school en bso al snel veel is. Die van mij zitten op zwemles op de zondag en dat is echt zat.
De woensdag willen ze vaak lekker thuis hangen en niksen. Dus een krat barbies over de vloer, of knutselen, tv kijken, boekjes lezen, dat soort dingen. In het begin nodigde ze nog wel eens vriendinnetjes uit maar zelfs dat is midner aan het worden. Een hele week lange dagen tussen de kinderen is soms toch wel veel.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_65749935
maar zijn ze op vrijdagmiddag niet vrij bij jullie, sugar? hier wel nl. en verjaardagsfeestjes zijn hier dan juist ook vaak dan.
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:52:12 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65749972
Sugar, Saskia heeft een 'cursus' Kidzzdance gedaan. Ze vond het helemaal geweldig
Het was speciaal voor kleuters, 8 lessen (bleek ook lang genoeg) en de laatste les een 'voorstelling'. Het was hier ook nog georganiseerd door het 'brede school netwerk' en speciaal voor onze wijk. Van de 15 kinderen kende ze er dus al een stuk of 8 van school.

Ze zou graag nog een keer willen (en ik las laatst ergens dat deze tweede helft van het schooljaar er nog een keer zo'n cursus zou komen, dus dan mag ze wel weer)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:20:14 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65756181
Bix, hier zijn ze om de week helemaal vrij op vrijdag en de andere week is het een gewone volledige schooldag. Woensdagmiddag dus wel altijd vrij.

Ik denk wel dat jullie 'gelijk' hebben met dat het al snel genoeg of te veel is. Ik ga nog maar eens kijken hoe het nu gaat, met deze weekindeling. Dinsdag speelde hier een vriendinnetje, gisteren weer (lange middag), vandaag bso en vrijdag heeft ze een kinderfeestje na school. Dus alleen maandagmiddag was ze hier rustug thuis met oma en Storm. Veel ja!
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:32:42 #195
37150 livelink
pi_65777211
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:49 schreef jessie het volgende:
Livelink ze hoeft er toch niet perse iets van te leren?

Oef, dat is voor mij toch wel een zwakke plek. Ik heb hele sterke calvinistische trekjes, moet ik zeggen. " Wie niet werkt, zal ook niet eten", dat soort principes. En dus druist het ook echt voor mij tegen alles in dat ze zich wel opgeeft, maar vervolgens niet oefent. En vind ik inderdaad dat ze dus moet leren dat dat niet werkt.

Gelukkig voor mijn kinderen is mijn vriend ongeveer het tegenovergestelde wat dat betreft. Het stomme is dat dat bij mijn ouders precies zo was. Mijn vader calvinist in hart en nieren en mijn moeder een vrolijke flierefluiter, die lekker deed wat ze leuk vond en dingen als huishouden en zo compleet niet interessant vond. En wat kon ik me als kind ergeren aan mijn vader en wat was het fijn dat mijn moeder zo'n lekker tegenwicht gaf. En nu doe ik precies hetzelfde als mijn vader vroeger en was mijn vader het gewoon met J. eens wat betreft de playbackshow
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:48:34 #196
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65782255
Oh Livelink, ik moet wel lachen om je posts hierover hoor

Wij zien ballet van Jolie helemaal niet als verplichting of te veel. Allebei niet. Maar Jolie vindt het dan ook erg leuk en kijkt er elke week naar uit.

Voor de rest heeft ze het de laatste tijd echt helemaal niet naar d'r zin nog steeds met alles. Ze voelt zich rot. We zijn er alletwee verdrietig van. Bah.
  Licht Ontvlambaar donderdag 5 februari 2009 @ 22:08:46 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_65783075
Jolietje

Isa gaat toch nog steeds gelijk met haar op LB, op veel vlakken Ze zit op turnen op zaterdag en kan daar echt naar uitkijken Maar ze zit niet helemaal lekker in haar velletje en heeft moeite met het overblijven. En ook dat het nog steeds niet zolang licht is, ze wil graag veel naar buiten en dat gaat zo moeilijk nu... Maar al met al is het zo'n heerlijk kind, vrolijk, een sterk eigen willetje, heel attent
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_65783216
LB, las ik nou ergens dat je met haar naar de dokter was geweest? Is daar nog iets uitgekomen?

donderdag 5 februari 2009 @ 22:36:12 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65784075

We zouden haar bloed laten prikken maar momenteel is naar school gaan al zo moeilijk dat ik het nog even afwacht. Ze zit echt in een rottig cirkeltje. Want niet lekker in d'r vel kan ze maar zo moeilijk omgaan met de pittige karakters van haar vriendinnetjes in de klas. Het maakt haar verdrietig. 'Ik durf niet meer met die en die te spelen. Maar met wie moet ik dan spelen, mama? Hoe moet dat nou?' Tja, ik weet het ook niet. Draag andere namen aan, vertel dat het wel goedkomt, dat ze niks hoeft waar ze nu even niets voor voelt. Maar ze voelt zich een beetje buiten het groepje liggen nu en is verdrietig. Het zal wel beter gaan straks weer en ze heeft ook wel fijn op school. Maar ze ziet er zo tegenop en is gewoon zo snel moe dat het net te veel is om zich te verbijten. Tegelijkertijd heeft is ze echt heus wel dat heerlijke lieve kind, mijn dochter.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:48:00 #200
37150 livelink
pi_65784488
Moeilijk blijft het, Luchtbel en Sjeen. Je kunt eigenlijk zo weinig doen. Je kinderen zijn ineens gedeeltelijk buiten je invloedssfeer als het om school gaat. En dat met die vriendinnetjes, ook zo lastig. Ik heb de antwoorden niet, helaas, maar herken het wel. Binnenkort weer een weekje vakantie, dan kunnen ze even bijtanken van school.

Vorig jaar met Job leefde ik echt van vakantie naar vakantie wat dat betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')