abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65497633
heb het toch nog vandaag aangekaart bij de juf. Morgaine is dan zo wijs dat ze zegt dat ze haar geslachtsdeel niet laat zien maar als hij het bij een makkelijker kind probeert en die wel broek naar beneden trekt heb je de poppen aan het dansen. Lijkt me niet echt de bedoeling. Kan me de nieuwsgierigheid nog wel voorstellen, zeker omdat jongens en meisjes nou eenmaal anders zijn maar het lijkt me niet de bedoeling dat ze zelf op ontdekkingstocht gaan, doen ze maar als ze rond de 16 zijn.
pi_65498725
nou ja, de poppen aan 't dansen, het hoeft natuurlijk niet meteen een drama te zijn. en: wat zei de juf ervan?
pi_65500024
Heb jij zelf nooit doktertje gespeeld faja? Volgens mij doen alle kinderen dat (wel eens) en dat kan al op jonge leeftijd beginnen. Als het niet onder dwang gebeurt, en het ene kind niet veel ouder is dan het andere, kun je er volgens mij beter luchtig mee om gaan ipv er iets heel groots van te maken.
Even aankaarten bij de juf zodat ze weet wat er is voorgevallen, en je dochter voorlichten over hoe en wat maar dat heb je denk ik al goed gedaan omdat ze zelf kon zeggen dat ze dat niet wilde
Saartje
pi_65500892
ik heb er ook geen groot drama van gemaakt maar slechts even aangekaart en gevraagd of ze in de gaten wil houden dat er niet straks een stel kleuters met hun broek of rok op de enkels in de klas staan. En ik bedoel met poppen aan het dansen dat het net een stel papegaaien zijn en als de een ziet wat de ander doet, doen ze het straks allemaal en dan heb je misschien wel een stel boze ouders in de klas staan. En of ik ooit doktertje heb gespeelt, geen idee....vast wel. Ze zijn 4 en 5 die kleuters dus zien er het kwade niet van in maar als ze voor iedere willekeurige die het vraagt een broek omlaag trekken doen ze het net zo makkelijk bij een volwassene die misschien wel kwaad in de zin heeft.
pi_65500928
oh en de juf ging het in de gaten houden en heeft de betrokkene nog even apart genomen om uit te leggen dat het niet de bedoeling is om op die manier te spelen. Vervolgens heeft ze ze allebei met andere laten spelen vandaag.
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:02:29 #106
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65523278
Heerlijk die fietstips!
Wilyan fietst trouwens ook nog zoveel mogelijk met helm op.

Vandaag D-day! (of Z-day of A-day wat je maar wilt)
Vanmiddag om 16.00uur mag Wilyan afzwemmen voor A!
* Noli. zo eerst maar even kijken gaat of de accu's van de camera wel vol genoeg zijn. *

.

Whaaaaaaaaaaah.. *stiekem plaatsvervangend nerveus is* zoonlief niet, die word er tot nu toe niet echt warm of koud van. (gelukkig)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 29 januari 2009 @ 12:34:52 #107
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65524554
Noli wat spannend!!! Heel veel plezier vanmiddag en Wilyan heel veel plezier en succes!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 januari 2009 @ 12:36:11 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65524610
Wilyan, stoer hoor, succes! En mama ook, met nagelbijten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65545736
ohhh ik had veel meer zenuwen dan het kind......terwijl ik wist dat ze feitellijk al geslaagd waren
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 januari 2009 @ 21:38:38 #110
13151 crew  Rewimo
pi_65545991
En, en, en??? Noli???
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 29 januari 2009 @ 21:46:54 #111
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_65546332
Oeh spannend inderdaad en Noli is hij geslaagt?
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:00:17 #112
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65549639
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar man wat een zit zeg.. Er zwommen 66(!) kinderen in één keer af voor A.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:37:51 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65551223
Oh hemel, 66 kindjes
Maar Wilyan heeft het wel mooi gehaald. Weer een mijlpaal achter de rug!

Wij hebben vandaag de nabespreking gehad van onze laatste opname van de video home training. Hoewel ik altijd het gevoel had dat het zinvol was, was ik de laatste tijd weer een beetje mijn zelfvertrouwen kwijtgeraakt vanwege de klachten op school over Job.
Maar nu liet ze beelden zien van de eerste opname en van de laatste opname en het verschil was zo overduidelijk. Een aantal tips hadden we ons eigenlijk al helemaal eigen gemaakt, zonder dat we ons daar bewust van waren. Als je het dan ineens ziet is dat wel fijn. Maatschappelijk werk zag geen reden meer om verder te gaan, wat hen betreft was het klaar en met een heel goed resultaat. Dat gaf mijn zelfvertrouwen wel weer even een oppepper moet ik zeggen. En ik ben stiekem ook wel blij dat het klaar is. Het heeft ons toch wel heel veel tijd en energie gekost, maar het resultaat telt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65551939
Wilyan, gefeliciteerd!

Livelink wat fijn dat 't nu afgerond is, en dat je er (toch) zoveel van geleerd hebt! nu lekker genieten van de tijd die je overhoudt. is er trouwens nog steeds gedoe op school nu of is dat ook weer wat gesust?
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2009 @ 07:53:23 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65555286
gefeliciteerd wilyan

lange zit? wat moeten ze dan allemaal doen voor A ?

luca mag waarschijnlijk in maart proefzwemmen voor A
pi_65555314
ff van een site gejat :

GEKLEED ZWEMMEN

1.1 Van een startblok of 1 -meter springplank te water gaan met een voetsprong voorwaarts (helemaal onder water gaan), na het boven komen aansluitend
1.2 15 seconden watertrappen met gebruik van armen en benen, gevolgd door
1.3 12,5 meter schoolslag, onder een lijn door duiken, ½ draai om de lengte-as en
1.4 12,5 meter rugslag (armen mogen actief worden gebruikt), proef afronden met
1.5 zelfstandig (eventueel via trapje) uit het water op de kant klimmen.

IN BADKLEDING

2.1 Van de kant of startblok te water gaan met een sprong (een kopsprong heeft de voorkeur), direct gevolgd door (zonder boven te komen)
2.2 onder water oriënteren en onder water zwemmen door een gat in een verticaal in het water hangend zeil dat zich op 3 meter van de (start-)kant bevindt, na het boven komen
2.3 50 meter schoolslag, proef afmaken met
2.4 50 meter enkelvoudige rugslag (armen passief).

3.1 Naar keuze te water gaan van de kant met kopsprong of in het water afzetten van de wand, direct gevolgd door
3.2 10 seconden uitdrijven op de borst, aansluitend enkele meters schoolslag, waarna
3.3 5 seconden drijven op de borst, waarna enkele meters schoolslag.

4.1 Afzetten van de wand en 10 seconden uitdrijven op de rug, waarna
4.2 enkele meters enkelvoudige rugslag, daarna 10 seconden drijven op de rug, proef afmaken met enkele meters enkelvoudige rugslag.

5.1 Van de kant of startblok te water gaan met een sprong (een kopsprong heeft de voorkeur), aansluitend 8 meter beginners-borstcrawl.

6.1 In het water, afzetten van de wand, aansluitend 8 meter beginners-rugcrawl.

7.1 Van de kant te water gaan met een sprong naar keuze, gevolgd door
7.2 60 Seconden watertrappen met gebruik van armen en benen, waarin tevens 2 keer, al watertrappend, een hele draai om de lengte-as voor komt.
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2009 @ 08:07:33 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65555396
dat is idd een hele waslijst
wat is een kopsprong?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:53:52 #118
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65555988
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:07 schreef lady-wrb het volgende:
dat is idd een hele waslijst
wat is een kopsprong?
duiken denk ik. Tenminste, hier moesten ze een steekduik doen voor de borstcrawl. En een steekduik is plat duiken. (zit er echt heel auw uit vind ik)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_65556123
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

duiken denk ik. Tenminste, hier moesten ze een steekduik doen voor de borstcrawl. En een steekduik is plat duiken. (zit er echt heel auw uit vind ik)

met je hoofd het water in dus niet met je voeten als eerste Duiken..maar de meeste springen plat op hun buik erin ( AUW)
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2009 @ 09:09:17 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65556271
ah, dan was dat wat ik zag vanochtend
(t was de maandelijkse kijkdag bij zwemles)
ziet er idd heel pijnlijk uit
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:21:54 #121
144006 chacama
Ondernemend!
pi_65558073
Jeetje wat een lijst. Wat super goed zeg.... Ik hou mijn hart vast. Fleur wordt volgende maand opgeroepen voor zwemles. Ik vond dat ze zich al redelijk kon redden (met bandjes aan wel te verstaan) maar als ik die waslijst zie, dan zijn we voor mijn gevoel wel een jaar of 1,5 verder voordat ze afzwemt. Was het vroeger ook zo moeilijk, ik kan het me niet herrineren.

Livelink, wat zal dat een fijn gevoel geven. Super.

Maandag hebben we het 10-minuten gesprek. Ben benieuwd wat er uit gaat komen. En of er duidelijkheid is over hoe nu verder met de grote klas en geen extra stagiare hulp meer.
pi_65558418
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:21 schreef chacama het volgende:
Jeetje wat een lijst. Wat super goed zeg.... Ik hou mijn hart vast. Fleur wordt volgende maand opgeroepen voor zwemles. Ik vond dat ze zich al redelijk kon redden (met bandjes aan wel te verstaan) maar als ik die waslijst zie, dan zijn we voor mijn gevoel wel een jaar of 1,5 verder voordat ze afzwemt. Was het vroeger ook zo moeilijk, ik kan het me niet herrineren.

.
nee, wij moesten ongeveer dit : Dit zijn de eisen vanaf 1985, maar zelf heb ik rond 1979 mijn diploma's behaald

Gekleed te water gaan met een sprong naar keuze en aansluitend 25 meter zwemmen met een slag naar keuze
Te watergaan met een sprong naar keuze en aansluitend 75 meter zwemmen met een borstslag naar keuze gevolgd door 50 meter zwemmen met een rugslag naar keuze
Te water gaan met een sprong naar keuze en aansluitend 1 minuut watertrappen. De armen mogen onder water worden meebewogen

dus minder dan ze nu moeten
pi_65558502
en voor b kwam er nog 7 meter onderwater zwemmen bij en watertrappelen 1 minuut met je vingers boven water
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:18:50 #124
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65564279
Wat Stout zegt idd. Dat moest ie allemaal doen.
Dat het zo lang duurde was eigenlijk alleen omdat er zo verschrikkelijk veel kinderen tegelijk af moesten zwemmen.

Punt 2.2, 2.3 en 2.4 deden ze achter elkaar. Tenminste eerst door het gat zwemmen, dan verder op de buik, volgende baantje op de rug, weer een baantje op de buik, dan het laatste baantje weer op de rug en dan mochten ze er uit klimmen. Nou is dat normaal gesproken ook niet zo'n probleem maar met 66 inderen zat diegene die het eerste er in was gesprongen al 20 minuten te wachten op de kant eer de laatste klaar was.
En zo word het afzwemmen best een lange zit.
Maar dat is ook niet normaal daar hoor dat er zoveel tegelijk afzwemmen.

Zal later even kijken of er wat foto's gelukt zijn. (ben nu niet thuis)
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:33:18 #125
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65564717
En die kopsprong is idd een soort duiken ja.
Bij A mogen ze gehurkt zitten en dan voorover kieperend erin duiken. "Hier" mogen ze juist niet springen omdat ze dan idd op hun buik óp het water terecht komen en dan veel meer moeite hebben om naar beneden te komen en door het gat te zwemmen.
Later leren ze als het goed is pas om uit stand weg te duiken.
Maxi, Midi & Mini
pi_65564839
dat leren ze bij B...tenminste sommigen. Vorige week met het afzwemmen van merijn heb ik toch duiken gezien *oef*
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:40:57 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65595363
Wat fijn Livelink, dat je toch nog zo veel aan die training hebt gehad. Succes, he.

Ik schreef het een paar weken terug al maar toen dacht ik dat het een hangfase was ofzo. Maar Jolietje voelt zich helemaal niet zo lekker de laatste tijd. Ze zie er ook niet goed uit, met kringen onder de ogen. De juf vond het ook beter om een keer met haar naar de dokter te gaan want ze hangt en huilt veel in de klas. En blijft in een hoekje staan of bij de juf zitten in plaats van te gaan spelen. Als de kinderen vragen of ze komt spelen zegt ze dat ze moe is. Het is best rot en sneu ook. Ze heeft ook momenten waarop ze ineens spierwit ziet en dan pijn in d'r buik heeft. Ik dacht eerst echt dat ze moe was en ook dat ze misschien om aandacht vroeg. Maar ze is gewoon niet goed in orde. De huisarts wil d'r bloed laten controleren op een paar standaard dingen. Maar liet de keuze bij mij. We gaan het toch maar doen denk ik, ook al is het niet zo leuk voor haar natuurlijk. Dit is ook niet leuk en het maakt een heel verdrietig meisje van haar. Misschien is er niets en zal ze binnenkort vanzelf opknappen maar dat is dan alleen maar fijn. Gelukkig was er gisteren kijkles bij ballet en voelde ze zich toen wel goed. Want toen zag ik weer dat ze er echt nog wel in zit. Hopelijk knapt ze echt gauw op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2009 @ 15:10:40 #128
13151 crew  Rewimo
pi_65595993
Dat is naar LB, misschien een beetje bloedarmoede of zo? Hopelijk valt het mee.
pi_65596184
Ik zou inderdaad ff laten prikken, oke het is niet leuk maar je weet dan in elk geval wel dat het geen enge dingen zijn. HIer krijgen ze in de winter ook regelmatig een beker ferro roosvice, gewoon om ff ijzer bij te tanken (advies van de KA ivm groei)

Vandaag nieuwe schoenen voor Merijn gekocht, zijn oude waren weer te klein. . Hij heeft nu leuke gattino's. Heel stoer, lekker met klittenband en waren maar liefst 80 euro afgeprijsd... nog maar 9,95 !! Meneer heeft alweer maat 40 *slik* Hij is pas negen, waar gaat dit heen. De mw in de winkel viel nog net niet om van dr kruk
Heeft iemand nog een leuk adresje voor kindersokken maat 40 We zoeken iets dat wat minder oud eruit ziet... maar ook niet al te prijzig.. Maandag in elk geval maar eens even op de markt neuzen wat ze daar hebben, de Wibra en Zeeman hadden in elk geval niets wat leuk was.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:40:46 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65596607
Misschien damessokken? Lijkt me dat die vaker wat vrolijker zijn.
Jeetje, maat 40!

En Jolietje, hopelijk ben je snel weer helemaal je lekkere zelfje! Succes ermee, lieve Luchtbel.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:44:41 #131
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65596710
Ik weet je smaak niet, maar aangezien er nog altijd volwassen kerels rondlopen met Mickey Mouse zijn dat soort sokken er vast in Merijns maat. Zelf koop ik voor Wouter altijd sokken bij de Hema, in effen kleuren. De damessokken maat 39-42 zijn ook handig, dan heb je rode en felblauwe en zo. (Wouter heeft maat 41 met z'n 10 jaar, dus ik heb ook een flapvoetje in huis ).
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:46:32 #132
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65596760
Ik zou dat bloedonderzoek ook laten doen hoor Luchtbel, ook al is dat natuurlijk rot, om geprikt te moeten worden. Maar dan weet je wel ineens een stuk meer (wat ze in ieder geval niet heeft maar hopelijk ook wat ze wél heeft).
  zaterdag 31 januari 2009 @ 15:54:49 #133
37150 livelink
pi_65596992
Maat 40 , waar gaat dat eindigen, vraag je je af. Is hij ook al zo lang?

Luchtbel, wat moeilijk dat Jolie even wat minder lekker gaat. Het zou me overigens niet eens zoveel verbazen als het nog een nawee is van die griep in de kerstvakantie in combinatie van de vermoeidheid van het naar school gaan en zo. Maar ik zou ook wel even laten testen, ja.

Bixister, na de kerstvakantie zijn we niet meer gebeld door school en verder horen we ook weinig. Geen bericht, goed bericht denk ik maar. En Job gaat nog steeds wel elke dag blijmoedig naar school, dus in die zin gaat het ook goed. Vorig schooljaar was elke dag een drama wat dat betreft. Het gaat over de hele linie duidelijk beter, maar zijn gedrag op school blijft wel een aandachtspunt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 januari 2009 @ 16:39:59 #134
13151 crew  Rewimo
pi_65598328
Stout, misschien bij de Action? Hier haal ik altijd veel van dat soort dingen bij de Duitse Aldi. Die hebben heel vaak kinderspullen Christan heeft ook al maat 38 trouwens
pi_65598476
Mijn 8-jarige heeft nog steeds maat 33 Maat 40 en 41, ik kan me daar nog helemaal niets bij voorstellen
Saartje
pi_65598755
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 15:54 schreef livelink het volgende:
Maat 40 , waar gaat dat eindigen, vraag je je af. Is hij ook al zo lang?
Hij is nu 1,50... in zijn klas niet eens de grootste ! Maar die jongens hebben lange vaders en moeders en mijn mannen alleen een lange vader.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:59:24 #137
37150 livelink
pi_65598874
Het is voor mij geen schoenmaat die bij die lengte past (ik ben zelf 1.56 met schoenmaat 36).

Het lijkt me zo gek als je kinderen ineens langer zijn dan je zelf bent en dat gaat bij mij natuurlijk redelijk vlot gebeuren. Dat je ineens tegen je kind op moet kijken.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:01:02 #138
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65598920
Livelink, ik denk dat zelf ook wel. Nadinges van griep en winter en een klas vol snotterige kinderen enzovoorts. Maar toch. Ze is er wel ook moe bij en ik ken haar niet zo. Dit kleurtje past gewoon niet bij haar en toch ziet ze er 90% van de tijd zo uit. Bah. Maar het hele weekend alles afgezegd en gewoon rustig aan thuis. Misschien is dat ook even goed. Ik wil inderdaad weten of ze geen bloedarmoede heeft, ik heb zelf een te laag hb dus we eten altijd al ijzerrijke dingen.

En die jongens met die grote voeten zijn ze ook al lang?
pi_65599172
Ahh Jolie zo bleekjes ja Maar snel bloed laten prikken, dan hebje tenminste zekerheid!
Saartje
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:24:47 #140
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65599584
Jolie ziet inderdaad witjes.
Wouter is inderdaad ook erg lang. Afgelopen donderdag ben ik even met hem naar de huisarts gegaan voor een verwijzing naar het ziekenhuis. Daar zal bekeken worden hoe lang hij ongeveer gaat worden. Volgend jaar (als Sterre 10 is) zal zij ook een verwijzing krijgen voor het ziekenhuis. Voor meisjes nog belangrijker om in de gaten te houden dan jongens. Dat een jongen extreem lang wordt is altijd nog minder erg dan een meid die langer wordt dan 2 meter.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:28:28 #141
37150 livelink
pi_65599693
Hoe lang zijn ze dan ongeveer, Spuuglokje. Ik heb nog niet echt een gevoel voor welke lengte bij welke leeftijd hoort.

Hier zijn de zorgen andersom. Zowel Job als Katja zijn wat klein voor hun leeftijd en dan geldt dus weer dat dat voor Job als een groter probleem wordt gezien dan voor Katja.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 31-01-2009 18:59:39 ]
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:33:58 #142
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65599837
Wouter was een half jaar geleden 1.61 meter, toen was ie een paar maanden 10. Sterre, dat weet ik eigenlijk niet precies, ze heeft een klas overgeslagen en is nu een van de groteren in haar klas. Tristan is de jongste van zijn klas en is tegelijkertijd de grootste van de klas. Alledrie hebben ze zo'n beetje dezelfde groeicurve aangehouden toen ze klein waren (boven de bovenste curvelijn).
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:37:05 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65599927
Maar wil je de groei dan ook laten stoppen Spuug? Ik heb een vriendin waar ze daar ook bang voor waren. Uiteindelijk is ze "maar" 186 geworden, maar valt ze tegenwoordig helemaal niet op. Zelf ben ik 1.80 en vind dat net 5 cm tekort En meisjes hebben eerder hun spurtt dan jongens, die stoppen ook eerder met groeien. De dames in de klas van mijn oudste zijn meestal al rond mijn lengte.

Mijn jongens zullen naar alle verwachting rond de twee meter uitkomen. Behalve middelste, die nu al groot is. Daar verwachten ze van dat hij ruim boven de twee meter uit gaat komen. Nou ja, we zien het wel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:23:45 #144
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65603205
Debuurvrouw, het moet wel heel erg uit de hand lopen willen we de groei van onze zoons laten afremmen. Ik wil gewoon weten hoe lang ze ongeveer worden, dat scheelt piekerwerk erover. Bij jongens is de methode ook niet zo 'handig' als bij meisjes. Bij jongens moet er aan de groeischijven geknutseld worden (en heb je ook eerder rare verhoudingen in het lichaam als resultaat: lang bovenlijf, korte benen), bij meisjes is het een kwestie van ze vervroegd ongesteld laten worden door middel van hormonen toedienen. Nou ben ik niet van de noodgrepen als het niet echt echt echt noodzakelijk is. Zelf ben ik 1.86 en daar ben ik hartstikke blij mee, dus het moet wel echt extreem worden willen we de boel gaan afremmen (als Sterre bijvoorbeeld 2.10 dreigt te worden). Maar het belangrijkste van die onderzoeken vind ik dus dat we niet meer hoeven te speculeren, dat we weten hoe lang ze ongeveer gaan worden.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:25:18 #145
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65603241
Ik ben trouwens vroeger ook in de gaten gehouden in het ziekenhuis, en zij voorspelden dat ik tussen de 1.82 en 1.87 zou worden. Mijn ouders hebben mij zelf laten beslissen of ik er iets aan wou doen. Maar dat wilde ik dus niet.
  Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 19:43:42 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65603907
Wat een dilemma Spuug. Jullie zijn allebei lang, dus je kinderen worden dat natuurlijk ook. Ik kan me goed voorstellen dat je gewoon wilt weten wat je te wachten staat.
Jolietje ziet inderdaad erg wit LB, bloedprikken en daarmee dingen uitsluiten is misschien wel verstandig. Is ze ook erg aan het groeien soms?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:52:38 #147
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_65604258
Dat valt wel mee op het moment volgens mij Lois. Ze heeft juist in september/ oktober weer zo'n periode gehad maar ik geloof dat het nu niet zo is. Ik weet het niet zo goed. Ze maakt zo'n periode van verandering door, qua bouw en figuur enzo. Dat zie ik wel maar de lengte in weet ik niet zo goed.

Ze heeft overigens ook wel d'r leuke en spontane momenten, nog steeds. Gelukkig! Ze is erg zorgzaam de laatste tijd en maakte vanmorgen mijn ontbijt terwijl ik in de badkamer was. ZDat is één van haar lievelingsdingen om te doen alleen vandaag was ze wel erg creatief. Twee deubbel boterhammen met gebraden gehakt en kaas en pesto en een beker Optimel stonden voor me klaar Ik eet eigenlijk geen vlees en nooit vier boterhammen en ik moest een uur later sporten maar dat terzijde.

En Spuuglokje, ik zou daar ook naar laten kijken hoor. Is gewoon fijn om te weten en rekening mee te kunnen houden denk ik.
pi_65605179
Hier zijn de mannen ook bekeken, ze worden lang maar niet extreems. Merijn naar schatting ergens tussen de 1.95-2.05 en Timo tussen de 1.90-2.00 Eigenlijk voor mannen mooie lengtes. We moeten met Merijn terug als hij voor zijn 11e 1.70 is (en dat is dus nog 20 cm in 1 3/4 jaar, gaat ie niet halen hoop ik)
  zondag 1 februari 2009 @ 11:53:18 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_65618269
gisteren hebben we Liam's verjaardag gevierd met zijn vriendjes het is de ballorig geworden en het was harstikke leuk! ik had een verjaardagfeestje besteld, met eten erbij, onbeperkte limonade, zakjes snoep bij het weg gaan, hij mocht zijn hand op een muur zetten en kreeg nog een cadeautje. helemaal goed! Alle kindjes weer veilig thuis afgezet (3 stuks, zijn beste vrienden) en iedereen happy
stormy waters...
sailin'
pi_65618375
Klinkt als een prima feestje ! Ballorig is ook leuk

ik ga ff in de sneeuw lopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')