Pffff, ik versier eigenlijk niet meer via internet Tomasso, maare, ik vind je lekker.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:10 schreef Tomasso het volgende:
Love is in the air?
Thank you very muchquote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pffff, ik versier eigenlijk niet meer via internet Tomasso, maare, ik vind je lekker.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:22 schreef Koewam het volgende:
[..]
Pffff, ik versier eigenlijk niet meer via internet Tomasso, maare, ik vind je lekker.
Om visjes te vangen.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeeh een copter met een schepnet![]()
Buiten Rotterdam is er eigenlijk gewoon niets in dit land.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik moet trouwens nu voor stage een keer per week naar bruisend Bleiswijk, dan ga ik met de bus. Blijf het echt bizar vinden in wat voor dorpse toestanden je terecht komt wanneer je de Straatweg richting het noorden uitrijdt
Politie nog een keer bellen...? Die kunnen in het kadaster kijken van wie de woningen zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En nog steeds geen water. Wel met mevrouw van de winkel de hoofdkraan open getrokken (gelijk aan de hoofdkraan in een woning, maar dan een factor 15 groter, en een 10 cm dikke leiding er door), resultaat was een soort grote sprinkler in haar winkel. Toch maar weer dicht gedaan.
En we wachten nog...
irritante is dus, wij hebben dr geen drol mee te maken... het is iets van onze buren en hun onderburen, en onze buren moeten actie ondernemen maar die zijn nogal eehm inactief zeg maarquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Politie nog een keer bellen...? Die kunnen in het kadaster kijken van wie de woningen zijn.
Dan moet het plaatje in de OP aangepast wordenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
oh ik is G.Fawkes trouwens
Maar dan met mijn oude nick
quote:Op zondag 18 januari 2009 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tomasso moet er ook nog in![]()
Ik denk dat ik het plaatje in Zuid, Centrum & Noord en West ga opdelen ofzo...
Maakt mij niks uit hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Thank you very much. Helaas ben ik al bezet
Anders...
Ik wil het vragen aan LHO maar de vorige keer duurder het een maandquote:Op zondag 18 januari 2009 21:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan moet het plaatje in de OP aangepast worden
Hallo toen was ik 17 ja, dus relax a bitquote:
Roffa zonder water?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
jullie waren allemaal te lui om hem dicht te gooien en een nieuwe te openenendus was ik de lul.
zometeen ff ergens wat flessen water gaan scoren.
We verwachten dan ook eeuwige tegenprestaties.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nog steeds geen watergister wel gedouched bij Heiden en Ise, waarvoor eeuwige dank enzo
Kijk eens in je koelkastquote:Op maandag 19 januari 2009 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We verwachten dan ook eeuwige tegenprestaties.
De server van je hd?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
Moguh. Gister de server van mijn hd gecrasht. Ik ben ontroostbaar.
Moet je nagaan hoe aangeslagen ik ben. Ik kan niet eens meer normaal typenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De server van je hd?![]()
En door een autofout in je stuur was je uit de bocht gevlogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |