Me haat jegens Israel is meer dan terechtquote:Op zondag 18 januari 2009 23:57 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je posts zijn doorspekt van haat en een hang naar geweld, hoef ik je gedachten niet voor te lezen, het is duidelijk wat jij oh zo graag zou willen.![]()
Hoe is het trouwens met je shop en je politieke carriere? Kwam onlangs toevallig je plan voor 2008 tegen en de doelstellingen waren niet misselijk.
In normale gevallen haat je geen land of volk maar het feit dat er geweld gebruikt wordt. Jij haat Israël, waarom? Is dat puur vanwege hun huidige optreden? Dat denk ik niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef Meki het volgende:
Me haat jegens Israel is meer dan terecht
Dus jij verklaart enkel omdat ik Israel haat dan ik Jihaad wil in Nederland
Dat zal een steun voor de rest van hun leven zijn: dat jij de moorden op kinderen en de aanvallen op burgers toejuicht.quote:
Absoluut wel, jij kan er wel om 1300 doden en 6.000 gewonden lachen, maar dat zegt enkel meer over jezelf.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:03 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
In normale gevallen haat je geen land of volk maar het feit dat er geweld gebruikt wordt. Jij haat Israël, waarom? Is dat puur vanwege hun huidige optreden? Dat denk ik niet.![]()
[..]
En jij hebt je plekje verdient met? Kom op jongen, ga aan je politieke carriere of je shop werken.
de man zoekt aandacht en probeert enkel te provoceren met zijn belachelijke uitspraken.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat zal een steun voor de rest van hun leven zijn: dat jij de moorden op kinderen en de aanvallen op burgers toejuicht.
En als het nou veiligheid in israel zou brengen, zou het uit hun oogpunt nog nuttig zijn geweest. Maar ook dat zal niet het geval zijn.
Oh ik haat palestijnen en vind het grappig dat er zoveel zijn dood gegaan, dat is nieuw voor me.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:05 schreef Meki het volgende:
Absoluut wel, jij kan er wel om 1300 doden en 6.000 gewonden lachen, maar dat zegt enkel meer over jezelf.
Jij haat Palestijnen en vindt het heel mooi om te zien hoe ze dood gaan.
Als jij je extremistische gedachtes nou ook eens ergens anders mee naar toe nam zijn we beiden tevreden.quote:nogmaals scheer je weg met je onzinnige bullshit
Nee. Die jongens hebben gewoon goed hun taak uitgevoerd. Ze zijn er om het land te beschermen tegen bedreigingen en dat houdt dus ook die bedreigingen actief aanvallen in.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef Robijn1961 het volgende:
voor nog effe olie op het vuur gooien
Dat zal best. Ze hebben hun werk gedaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Die jongens hebben gewoon goed hun taak uitgevoerd. Ze zijn er om het land te beschermen tegen bedreigingen en dat houdt dus ook die bedreigingen actief aanvallen in.
Jij maakt het nog botquote:Op maandag 19 januari 2009 00:09 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Oh ik haat palestijnen en vind het grappig dat er zoveel zijn dood gegaan, dat is nieuw voor me.![]()
[..]
Als jij je extremistische gedachtes nou ook eens ergens anders mee naar toe nam zijn we beiden tevreden.
Songtekst: Peter Blanker - "De olijke slachters"quote:
Ja, dat is waar en ze halen inderdaad de kastanjes uit het vuur voor de burgers. (Zoals Jack Nicholson in die ene film zo welsprekend weet uit te leggen.)quote:Op maandag 19 januari 2009 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nee. Die jongens hebben gewoon goed hun taak uitgevoerd. Ze zijn er om het land te beschermen tegen bedreigingen en dat houdt dus ook die bedreigingen actief aanvallen in.
Je hart zit vol haat schijnheiligerd. Je geeft niets om die doden, maar je wilt gewoon lekker tekeer gaan tegen Israel.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij maakt het nog bot
Je bent voor de bevolking van Gaza en je haat Israel dan ben je een extreminist
je bent geen extreminist als je als g0dz0r Palestijnense doden verheerlijkt en de Israelische normen steunt.
Nogmaals
aah weeer een ww2 referentiequote:Op maandag 19 januari 2009 00:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar en ze halen inderdaad de kastanjes uit het vuur voor de burgers. (Zoals Jack Nicholson in die ene film zo welsprekend weet uit te leggen.)
Alleen: ze hebben zich laten misleiden door hun superieuren en hebben vergeten zelf na te denken over de gevolgen van hun daden. Terwijl er wel dissidenten zijn in Israel. Dus "Wir haben es nicht gewusst", kunnen ze niet meer zeggen.
ronny moet niet zeuren met zijn pro israel toespraken .Je weet dat je dit kan verwachtenquote:Op zondag 18 januari 2009 23:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vandalisme in Nederland is niet erg bedoel je? Waarom niet eigenlijk?
[..]
Misleiding is er niet geweest. De redenen voor deze strijd waren gewoon duidelijk: de immer aanhoudende raketbeschietingen door Hamas. Dat kon gewoon niet langer genegeerd worden. Het was dan ook een zeer duidelijke reden om ten strijde te trekken, de soldaten wisten waarvoor ze gingen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:19 schreef Kees22 het volgende:
Ja, dat is waar en ze halen inderdaad de kastanjes uit het vuur voor de burgers. (Zoals Jack Nicholson in die ene film zo welsprekend weet uit te leggen.)
Alleen: ze hebben zich laten misleiden door hun superieuren en hebben vergeten zelf na te denken over de gevolgen van hun daden. Terwijl er wel dissidenten zijn in Israel. Dus "Wir haben es nicht gewusst", kunnen ze niet meer zeggen.
Nog een. Sargon die de leider hiervan is met doden verheerlijkt en duidelijk 100 % voor Israelische IDF. en hij beweert dat ik niks omgeef om de doden.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:22 schreef Sargon het volgende:
[..]
Je hart zit vol haat schijnheiligerd. Je geeft niets om die doden, maar je wilt gewoon lekker tekeer gaan tegen Israel.
Wat een vreselijk aangrijpend filmpje. Die anchor man die zo worstelt met zijn emoties!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:55 schreef Meki het volgende:
Video: Dr. Izz el-Deen Aboul Aish> werkt als gynacoloog in een Israelisch ziekenhuis, spreekt Hebreeuws, kwam vast te zitten in Gaza na de aanval, maar had regelmatig contact met de Israëlische televisie, om live verslag te doen van de situatie.
Enkele minuten voor de uitzending wed zijn huis gebombardeerd. Drie van zijn kinderen werden gedood, twee neven, en enkele andere familieleden raakten gewond. Hij was met 25 mensen in zijn huis. Bekijk deze video van de Israelische televisie, wanneer hij vlak daarna, middels mobiel, in de uitzending komt.
Op een video in het Hebreeuws en Arabisch zien we de arts na het bombardement in een ziekenhuis. Wanneer hij een korte verklaring aan de pers geeft, wordt hij agressief benaderd door twee Israelische vrouwen die bezwaren maken tegen zijn optreden. Een ervan schreeuwt dat ze een zoon heeft in het leger.
Hier een korte versie van de Britse televisie
Hij was met 25 mensen in zijn huis. Bekijk deze video van de Israelische televisie, wanneer hij vlak daarna, middels mobiel, in de uitzending
Op een video in het Hebreeuws en Arabisch zien we de arts na het bombardement in een ziekenhuis. Wanneer hij een korte verklaring aan de pers geeft, wordt hij agressief benaderd door twee Israelische vrouwen die bezwaren maken tegen zijn optreden. Een ervan schreeuwt dat ze een zoon heeft in het leger.
Hier een korte versie van de Britse televisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |