abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 23:10:54 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65229072
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:07 schreef koemleit het volgende:

[..]

prijzen pakken in nederland stelt voor "die gasten" geen fuck voor...
Lees je de rest van mijn posts ook? Het is een combinatie van factoren. En vooral de aantrekkingskracht van de competie en het beschikbare geld heeft PSV tegen zich.
pi_65231300
Voor alle subtoppers en toppers (spelers bedoel ik) geldt: prestige en geld.

PSV kan een klein beetje prestige bieden (aardig recent verleden, mooi Engels stadion) maar veel te weinig geld. Face it, wij moeten het doen met de Toivonens van nu, beter kunnen we gewoon niet krijgen of we moeten een klapper maken met een miskend of jong talent.

En als je dan Manchester City ziet, die maken het gewoon kapot.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_65232364
Owen?

Sorry maar dan ben je nog beter af met Lazovic of Koef. Vergane glorie die jongen, al jaren.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:33:36 #204
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65236899
Gelijk Bah.
Vraag me af waar de passie is gebleven.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_65252034
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:33 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gelijk Bah.
Vraag me af waar de passie kwaliteit is gebleven.
Patat Friet
pi_65253079
Eigenlijk ook wel vreemd dat Zonneveld beschikbaar is voor verhuur terwijl Stevens aangeeft hem liever bij de selectie te houden. Als je dan ook al zegt dat je geen vervanger haalt maak je het je trainer natuurlijk ook niet makkelijker
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65253328
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Owen?

Sorry maar dan ben je nog beter af met Lazovic of Koef. Vergane glorie die jongen, al jaren.
Wederom maak je jezelf belachlijk, die vergane glorie maakte volgens mij in de laatste 12 premiership wedstrijden 8 of 9 goals dan kun je er toch nog wel wat van.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:29:24 #208
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_65256664
PSV
pi_65256686
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:59 schreef superjood het volgende:

[..]

Wederom maak je jezelf belachlijk, die vergane glorie maakte volgens mij in de laatste 12 premiership wedstrijden 8 of 9 goals dan kun je er toch nog wel wat van.
Poe hey, i'm impressed. Hij weet het net weer te vinden na al die jaren een en al blessureleed. Het is de Arjen Robben van Engeland.

Zoals gezegd, zijn beste tijd heeft hij allang gehad. Meest lachwekkende van alles is dat ie een absurde salaris eist.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:42:59 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65259479
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Poe hey, i'm impressed. Hij weet het net weer te vinden na al die jaren een en al blessureleed. Het is de Arjen Robben van Engeland.

Zoals gezegd, zijn beste tijd heeft hij allang gehad. Meest lachwekkende van alles is dat ie een absurde salaris eist.
Ja want Robben zou jij ook niet in de selectie willen hebben...

pi_65259720
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja want Robben zou jij ook niet in de selectie willen hebben...

Had er bij moeten zetten dat Robben daarentegen nog wel een fantastische voetballer is inderdaad. My bad.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:52:26 #212
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65259908
Disziplin muss sein!

Excuus voor de eventuele taalfouten in de titel. Ondanks dat Nederland een Duitse provincie is, is mijn kennis van het Duits niet geweldig.

Waarom deze titel? Het omschrijft mijns inziens de coachingfilosofie van Huub Stevens. Is daar iets mis mee?

Nou ... je kunt naar mijn idee nooit spreken van goed of fout. Wel van gewenst of ongewenst. Of iets gewenst of ongewenst is, hangt af van de situatie. Die wordt gekenmerkt door doel, middelen en omstandigheden.

Gezien de situatie waarin het Eindhovense gezelschap, dat zichzelf voetbalploeg noemt, zich bevindt is de dictatoriale benadering van Führer Stevens ongewenst.

Een ploeg die niet draait, vol met onzekere wannabe-voetballertjes, moet je niet voortdurend stijf schelden. Ga eens een dagje paintballen Oh nee, dat bleek in het geval Gertjan Verbeek een slecht voorteken. Nou, een karaokeavond met liedjes van Guus Meeuwis dan?

Dan kan Huubje eens goed in gesprek gaan met Kwalcido "Geef mij nu je angst ..." of Luizovic "Het is een nacht".

De frustratie van Huub is echter wel te begrijpen. Je zal toch 2 maal daags, 5 dagen per week moeten werken met dit soort kneusjes. En dan ook nog bijna dagelijks domme vragen van allerlei hoernalisten op je afgevuurd krijgen.

Tijd voor een grote schoonmaak in Eindhoven. Het elftal voor volgend seizoen? Gomes, Douglas, Marcellis, Braafheid, Alex, Van Bommel, Engelaar, Theo Jansen, Afellay, Demouge en Koevermans.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 20 januari 2009 @ 21:03:48 #213
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_65260433
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Disziplin muss sein!

Excuus voor de eventuele taalfouten in de titel. Ondanks dat Nederland een Duitse provincie is, is mijn kennis van het Duits niet geweldig.

Waarom deze titel? Het omschrijft mijns inziens de coachingfilosofie van Huub Stevens. Is daar iets mis mee?

Nou ... je kunt naar mijn idee nooit spreken van goed of fout. Wel van gewenst of ongewenst. Of iets gewenst of ongewenst is, hangt af van de situatie. Die wordt gekenmerkt door doel, middelen en omstandigheden.

Gezien de situatie waarin het Eindhovense gezelschap, dat zichzelf voetbalploeg noemt, zich bevindt is de dictatoriale benadering van Führer Stevens ongewenst.

Een ploeg die niet draait, vol met onzekere wannabe-voetballertjes, moet je niet voortdurend stijf schelden. Ga eens een dagje paintballen Oh nee, dat bleek in het geval Gertjan Verbeek een slecht voorteken. Nou, een karaokeavond met liedjes van Guus Meeuwis dan?

Dan kan Huubje eens goed in gesprek gaan met Kwalcido "Geef mij nu je angst ..." of Luizovic "Het is een nacht".
Hier stopte ik eerst met lezen... tot ik dit zag:
quote:
Het elftal voor volgend seizoen? Gomes, Douglas, Marcellis, Braafheid, Alex, Van Bommel, Engelaar, Theo Jansen, Afellay, Demouge en Koevermans.

En dan heb ik het niet eens over Engelaar, Gomes, Alex en van Bommel (as if).

[ Bericht 1% gewijzigd door noxious op 20-01-2009 21:14:00 ]
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_65260496
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Tijd voor een grote schoonmaak in Eindhoven. Het elftal voor volgend seizoen? Gomes, Douglas, Marcellis, Braafheid, Alex, Van Bommel, Engelaar, Theo Jansen, Afellay, Demouge en Koevermans.
Demouge, Jansen
En de goede spelers uit deze opstelling komen nooit
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2009 @ 02:13:47 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65270597
Advocaat zegt het in een interview in VI precies goed. Als het over voetbal gaat moet Stevens de spreekbuis zijn maar we horen Reker daar verdacht veel over. Dat zit niet goed.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 januari 2009 @ 02:15:13 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65270605
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:05 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Demouge, Jansen
En de goede spelers uit deze opstelling komen nooit
En Alex komt echt niet!

Leiwakabessy zou ik wel een redelijke optie vinden voor de linksback positie.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:00:47 #217
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65271488
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
Advocaat zegt het in een interview in VI precies goed. Als het over voetbal gaat moet Stevens de spreekbuis zijn maar we horen Reker daar verdacht veel over. Dat zit niet goed.
Dat is het hele probleem met Reker. Hij denkt dat hij naar AD ook nog technisch directeur is, trainer, spelersbegeleider, scout en makelaar. Het zou me niets verbazen als hij zich zelfs bemoeit met hoe de lijnen gekrijt worden in het stadion....

Maar dat is een probleem dat al meteen vanaf het begin duidelijk was, hij bemoeit zich met alles en staat altijd over elk onderwerp op de voorgrond om zijn mening te verkondigen, terwijl er andere, meer geschikte personen zijn binnen PSV die zouden moeten reageren. Waar is bijvoorbeeld onze persvoorlichter Salazar heen? Die heb ik sinds Reker aan de macht is nooit meer zien verschijnen voor de camera, terwijl dat in principe toch wel zijn functie is...
pi_65280168
quote:
VI: FC Utrecht wil Jonathan Reis
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft FC Utrecht zich gemeld om Jonathan Reis te huren van PSV. Ook Braziliaanse clubs zouden interesse hebben, maar PSV wil hem liever aan een Nederlandse club verhuren.
Laat hem maar lekker snel naar Utreg gaan, ze hebben daar volgens mij geen fatsoenlijke spits en hij zal er wel een kans krijgen. Ik ben iig benieuwd wat hij eigenlijk kan. Heb hem ooit aan het werk gezien op de Otten Cup, toen was hij wel goed maarja dat was Achenteh ook toen...
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:39:27 #219
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_65286074
Brechet liet zich trouwens ook weer simpel voorbij lopen bij de tegengoal. Met die jongen lijkt het toch ook nooit iets te gaan worden.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_65286239
Cisse heeft niet meer zo'n gemakkelijke middag gehad sinds hij leeftijdsgenootjes voorbij liep aan de Ivoriaanse kust.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65286257
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef neilpad het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker snel naar Utreg gaan, ze hebben daar volgens mij geen fatsoenlijke spits en hij zal er wel een kans krijgen. Ik ben iig benieuwd wat hij eigenlijk kan. Heb hem ooit aan het werk gezien op de Otten Cup, toen was hij wel goed maarja dat was Achenteh ook toen...
Interesse is dus alweer over blijkbaar.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_65286283
De 'kleine broer' verliest z'n profclublicentie. Toch sneu.
pi_65287568
Wat van band hebben PSV supporters die in eindhoven wonen eigenlijk met fc Eindhoven? Boeit het jullie wat dat deze club straks wss nietmeer bestaat of maakt het jullie geen flikker uit en is Eindhoven een nietszeggend clubje voor jullie?
Patat Friet
pi_65287804
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Wat van band hebben PSV supporters die in eindhoven wonen eigenlijk met fc Eindhoven? Boeit het jullie wat dat deze club straks wss nietmeer bestaat of maakt het jullie geen flikker uit en is Eindhoven een nietszeggend clubje voor jullie?
Dat laatste dus. FC Eindhoven is het lachtertje van Eindhoven.
pi_65288533
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:00 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem met Reker. Hij denkt dat hij naar AD ook nog technisch directeur is, trainer, spelersbegeleider, scout en makelaar. Het zou me niets verbazen als hij zich zelfs bemoeit met hoe de lijnen gekrijt worden in het stadion....

Maar dat is een probleem dat al meteen vanaf het begin duidelijk was, hij bemoeit zich met alles en staat altijd over elk onderwerp op de voorgrond om zijn mening te verkondigen, terwijl er andere, meer geschikte personen zijn binnen PSV die zouden moeten reageren. Waar is bijvoorbeeld onze [b]persvoorlichter Salazar heen? Die heb ik sinds Reker aan de macht is nooit meer zien verschijnen voor de camera, terwijl dat in principe toch wel zijn functie is...[/b]
Die is nog uit het tijdperk Hiddink, moet nog even de club uitgewerkt worden, dan is de transformatie compleet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')