Als Helmonder vind ik het wel jammer dat onze enige derby dood gaat. Verder vind ik Eindhoven maar prut.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef ganzenherder het volgende:
Wat van band hebben PSV supporters die in eindhoven wonen eigenlijk met fc Eindhoven? Boeit het jullie wat dat deze club straks wss nietmeer bestaat of maakt het jullie geen flikker uit en is Eindhoven een nietszeggend clubje voor jullie?
Zo'n 25 jaar geleden had FC Eindhoven anders meer supporters dan PSV.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat laatste dus. FC Eindhoven is het lachtertje van Eindhoven.
Amenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef noxious het volgende:
[..]
Zo'n 25 jaar geleden had FC Eindhoven anders meer supporters dan PSV.
Ik vind het diep triest, FC Eindhoven was toch wel eel club met een flinke geschiedenis en een typische volksclub. Ondanks de slechte resultaten had FCE toch best een speciaal plekje in m'n hart
Ja of Demouge.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom haalt psv niet Cisse van roda ? Leuke voetballer
ja gezellig........ allemaal "leuke voetballers"quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat wist men vantevoren toen men Reker binnenhaalde. Reker bemoeit zich overal mee. Het maakt hem niet uit of het gaat over het te gebruiken afwasmiddel in de kantine of de scouting. Reker duldt ook geen tegenspraak. Iedereen die het niet met hem eens is of een lijntje heeft met iemand die het niet met hem eens is wordt de club uitgewerkt. Vergeleken met de belevingswereld van Reker is Noord Korea een goed functionerende democratie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:13 schreef rubbereend het volgende:
Advocaat zegt het in een interview in VI precies goed. Als het over voetbal gaat moet Stevens de spreekbuis zijn maar we horen Reker daar verdacht veel over. Dat zit niet goed.
Dit moét een grap zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe oud ben jij? Twaalf?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
Dan kan Huubje eens goed in gesprek gaan met Kwalcido "Geef mij nu je angst ..." of Luizovic "Het is een nacht".
PSV heeft met o.a. Brechet, Koevermans, Lazovic, Zonneveld en co al wat van die "leuke voetballers".quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vergeleken met de belevingswereld van Reker is Noord Korea een goed functionerende democratie.
En NAC zal zich ook niet 1, 2, 3 gewonnen geven, want PSV is op dit moment gewoon een concurrent voor een plek bij de eerste drie. Hebben jullie trouwens nog wel geloof in de titel?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, zaterdag NAC, ben benieuwd.... Dit MOET gewoon een overwinning worden. Anders ga je het jezelf wel erg moeilijk maken om bij de eerste 4 te eindigen....
Nee, ik geloof er niks van dat PSV ineens wel een constante serie neer gaat zetten én dat zowel Ajax, AZ als Twente genoeg punten gaan laten liggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
Hebben jullie trouwens nog wel geloof in de titel?
We worden 4e...quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
En NAC zal zich ook niet 1, 2, 3 gewonnen geven, want PSV is op dit moment gewoon een concurrent voor een plek bij de eerste drie. Hebben jullie trouwens nog wel geloof in de titel?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
En NAC zal zich ook niet 1, 2, 3 gewonnen geven, want PSV is op dit moment gewoon een concurrent voor een plek bij de eerste drie. Hebben jullie trouwens nog wel geloof in de titel?
Teken ik voor, zo positief durf ik niet zonder meer te zijn.quote:
Ik denk dat we Heerenveen, NAC etc. wel achter ons laten. Maar denk niet dat we Ajax, AZ of Twente nog inhalen. Die eerste twee sowieso al niet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Teken ik voor, zo positief durf ik niet zonder meer te zijn.
Geloof ik ook niet in nee. Zoals ik het zie vechten we voor hoogstens plaats 4, alleen jammer dat je dan meteen in de kelder van de eredivisie punten laat liggen. Zo máák je gewoon van elk duel wat je speelt een finale. Zoals ik al zei, tegen NAC MOET gewonnen worden....quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik denk dat we Heerenveen, NAC etc. wel achter ons laten. Maar denk niet dat we Ajax, AZ of Twente nog inhalen. Die eerste twee sowieso al niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |