Goed hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 13:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Was wel snel met een topic.. (stiekem wel een beetje trots)
Nee hij vraagt juist wie het was... Diegene heeft zich nog niet gemeld (toch?)quote:
kiitos rakastaquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:35 schreef BasementDweller het volgende:
Heuye ik hek een pak spa en fruit... en doar staat op nie regstreeks uit t pak drinkuh.
Spa en Fruitquote:Op zondag 18 januari 2009 13:35 schreef BasementDweller het volgende:
Heuye ik hek een pak spa en fruit... en doar staat op nie regstreeks uit t pak drinkuh.
Waarom is het raar om thuis de radio aan te zetten?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:13 schreef Kerdaben het volgende:
Mensen die ergens anders dan op het werk radio luisteren(en mensen die vandaag werken: mensen die tijdens het werk op fok zitten
)
Eh, ja. Lief hè?quote:
quote:
Je klonk een beetje als een Volkskrant journalist.quote:
Je hebt het opgenomen zodat wij nietradiobeluisterende Fokkers er ook van kunnen genieten neem ik aan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik was het.Zie nietszeggende aanprijzingen op verpakkingen
![]()
Hallo fans.
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je klonk een beetje als een Volkskrant journalist.
Nee, maar het staat wel online op de site van 3fm als het goed is.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
Je hebt het opgenomen zodat wij nietradiobeluisterende Fokkers er ook van kunnen genieten neem ik aan?
Heb je een linkje alsjeblieft?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel online op de site van 3fm als het goed is.
quote:
quote:
Ik vind 't wel een vermakelijk stukje eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 januari 2009 09:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel online op de site van 3fm als het goed is.
Bedankt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een vermakelijk stukje eerlijk gezegd
In vergelijking met jullie wel ja.quote:
Dank je wel. Federer-fan, de Obama van Fok!.quote:Maar hij is wel welbespraakt zo op de radio![]()
Is een garpje neem ik aan?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Dude, het is allang afgelopen, in welke tijdzone leven jullie in chuusnaam
Je leest gewoon je eigen topic voorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dank je wel. Federer-fan, de Obama van Fok!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |