Fuck ja, je hebt gelijk. Ik wist dat het iets moest zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet The Mummy? Daar herken ik 'm van.
Dit seizoen is ook nog niet voorbij he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
Was dit nou de "a game-changing twist that will (hopefully) launch the show into season 3"?
Weet ik, maar ik kon me zo niet iets bedenken wat nog meer qua game-changing zou kunnen gebeuren...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dit seizoen is ook nog niet voorbij he.
Precies, op die video-boodschap zei hij ook "Something must have happened to me, probably something bad." of iets dergelijks. Niet expliciet dat'ie dood is, dus dat zal wel niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:18 schreef Professional het volgende:
En wie zegt dat Orion nu dood is, ik betwijfel het eigenlijk.
De laatste tijd is het een beetje doodgebloed....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef planethugo het volgende:
inmiddels op de helft van S2, t is allemaal weer erg vermakelijk
alleen dat liefdesgedoe herhaalt zich wel erg vaak. Altijd weer die dingen met sarah, dat heb ik nu wel gezien
Als hij nu niet dood is, dan vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Precies, op die video-boodschap zei hij ook "Something must have happened to me, probably something bad." of iets dergelijks. Niet expliciet dat'ie dood is, dus dat zal wel niet.
Ik zou het ook wel een klein zwaktebod vinden, maar ik denk nog steeds dat Orion de vader van Chuck zal zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als hij nu niet dood is, dan vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor.
Verder een spannend en leuk seizoen.
Idd. En het uiteraard overleefd heeft. Dat is logisch.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel een klein zwaktebod vinden, maar ik denk nog steeds dat Orion de vader van Chuck zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |