Fuck ja, je hebt gelijk. Ik wist dat het iets moest zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet The Mummy? Daar herken ik 'm van.
Dit seizoen is ook nog niet voorbij he.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
Was dit nou de "a game-changing twist that will (hopefully) launch the show into season 3"?
Weet ik, maar ik kon me zo niet iets bedenken wat nog meer qua game-changing zou kunnen gebeuren...quote:foto Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dit seizoen is ook nog niet voorbij he.
Precies, op die video-boodschap zei hij ook "Something must have happened to me, probably something bad." of iets dergelijks. Niet expliciet dat'ie dood is, dus dat zal wel niet.quote:foto Op woensdag 25 maart 2009 10:18 schreef Professional het volgende:
En wie zegt dat Orion nu dood is, ik betwijfel het eigenlijk.
De laatste tijd is het een beetje doodgebloed....quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef planethugo het volgende:
inmiddels op de helft van S2, t is allemaal weer erg vermakelijk
alleen dat liefdesgedoe herhaalt zich wel erg vaak. Altijd weer die dingen met sarah, dat heb ik nu wel gezien
Als hij nu niet dood is, dan vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Precies, op die video-boodschap zei hij ook "Something must have happened to me, probably something bad." of iets dergelijks. Niet expliciet dat'ie dood is, dus dat zal wel niet.
Ik zou het ook wel een klein zwaktebod vinden, maar ik denk nog steeds dat Orion de vader van Chuck zal zijnquote:foto Op maandag 30 maart 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als hij nu niet dood is, dan vind ik het wel een beetje tegenvallen hoor.
Verder een spannend en leuk seizoen.
Idd. En het uiteraard overleefd heeft. Dat is logisch.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel een klein zwaktebod vinden, maar ik denk nog steeds dat Orion de vader van Chuck zal zijn
Rachel Bilson MOET terugquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:48 schreef planethugo het volgende:
inmiddels op de helft van S2, t is allemaal weer erg vermakelijk
alleen dat liefdesgedoe herhaalt zich wel erg vaak. Altijd weer die dingen met sarah, dat heb ik nu wel gezien
Schaam jequote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef Sc0tTy het volgende:
kan met niet eens herrineren dat zij in een ep heeft gespeelt
Idd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:28 schreef FastFox91 het volgende:
Ben wel benieuwd wie de vader is.
Idd vaak gave muziek.quote:foto Op dinsdag 31 maart 2009 16:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
En natuurlijk moet net de aflevering afgelopen zijn als zijn "zogenaamde" vader, de deur open doet..
Overigens vind ik dat ze in Chuck best vaak leuke muziek gebruiken, goed uitgezocht en passend bij het moment. Wat me vaak nog wel even op Google en Youtube doet speuren naar de gebruikte muziek..
Laatste nummer bijvoorbeeld zoals toen bijna de aflevering was afgelopen, is wel leuk voor achtergrond geluid...
Inderdaad, ik verwachtte echt zo'n flash-reactie bij het openen van de deur, maar gelukkig niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:06 schreef Cairon het volgende:
ik ben al lang blij dat hij niet flashte toen hij zijn pa zag... want dat zou extreem lame zijn geweest.
Ik verwacht nog steeds dat dit gaat gebeuren indien er en seizoen 3 komt, dat het dan omgekeerd is en ze een echte relatie hebben welke ze geheim moeten ouden voor de CIA.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:03 schreef Thetallguy het volgende:
En omdat de deur open ging natuurlijk wel weer een potentieel kus-moment gemist
kan het me echt niet herrinerenquote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je
Ze werkte in die broodjeszaak![]()
Zet dat laatste dan ook in een spoilerquote:foto Op woensdag 1 april 2009 07:09 schreef Askbak het volgende:
SPOILER-LINK: promo voor de volgende afleveringSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
mss heeft dat er een klein beetje mee te makenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat ze niet meer meedoet...quote:Op woensdag 1 april 2009 01:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[ afbeelding ] hier nog foto van d'r in d'r stripper pakkie
Louquote:foto Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schaam je
Ze werkte in die broodjeszaak![]()
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.duckydoestv.com/wp-content/uploads/2007/11/bilson_chuck.j[img]http://blogs.mysanantonio.com/weblogs/potato/111907chuck400.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Je moet wel van indie houden ja.quote:foto Op vrijdag 3 april 2009 11:05 schreef Mirel het volgende:
Die muziek doet me dus echt niks. Of moet ik een serieuze indielover zijn om het interessant te vinden? De muziek bij grappige momentjes is wel leuk maar voor de rest interesseert het me vrij weinig.
Bij GA en PP heb ik heel For Emma, Forever Ago al voorbij horen komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:42 schreef Seam het volgende:
Bon Iver als slotmuziek![]()
Josh heeft toch zo'n goede smaak
GA en PP ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:22 schreef Numbie het volgende:
[..]
Bij GA en PP heb ik heel For Emma, Forever Ago al voorbij horen komen![]()
Vond het ook een goede aflevering! Wat afwisselender met meer verhaallijntjes dan normaal.
Grey's Anatomy en Private Practise, waarbij eigenlijk het enigste verschil is dat de één zich in een zonniger omgeving afspeelt dan de anderequote:
Oke, maar die shows ga ik dus nooit kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:21 schreef Numbie het volgende:
[..]
Grey's Anatomy en Private Practise, waarbij eigenlijk het enigste verschil is dat de één zich in een zonniger omgeving afspeelt dan de andere
quote:foto Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Numbie het volgende:
![]()
"Tv.com Ten shows in Danger" Met op #1 ...![]()
http://www.tv.com/story/13568.html?tag=topslot;button;
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:02 schreef Numbie het volgende:![]()
Nietquote:Op zaterdag 4 april 2009 @ 14:02 schreef Numbie het volgende:![]()
quote:foto Op woensdag 11 maart 2009 00:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk de papa van Chuck...
Dat was echt eenquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:53 schreef Sc0tTy het volgende:
Btw wat ik vreemd von, is dat Ellie opeens een stuk minder boos is op Awesome, ik herriner me nog iets van de vorrige ep dat het huwelijk bijna niet door ging, mis ik nou wat ?
Ellie, had idd wel een punt daar. Maar goed, ondertussen werkt ie stiekem voor de CIA, das toch ook tof..quote:Op woensdag 8 april 2009 17:31 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het sneu voor Chuck dat hij nu nog steeds bij de Buy More werkt, alleen als dat niet zo was zou de serie een stuk minder leuk zijn.
Goede keuzequote:Op woensdag 8 april 2009 18:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt me leuk, ik ga hem komende dagen eens bekijken, deze serie
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:foto Op woensdag 8 april 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop