Waarom was jij er niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hoorde gaybar, wat is er jongens?
Ik was op de Amsteldijk...quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid Ha-ha's, ja.
Viel wel mee eigenlijkquote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehe, dankje. Wat heb je gisteren gedaan? Omdat je om vijf uur thuis was, ga ik er vanuit dat het gezellig was en dat jij dronken was.
FAAL!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Viel wel mee eigenlijk![]()
Broodje shoarma gehaald en even naar Scheveningen geweest.
Maar dat was het eigenlijk wel zo'n beetjeIk was namelijk van 21.00 - 23.30 in slaap gevallen.
Misschien kon je daarom niet slapen?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dat was het eigenlijk wel zo'n beetjeIk was namelijk van 21.00 - 23.30 in slaap gevallen.
Boeiend, leren doe je binnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedemorgen
Wordt weer een leerdag
Wat een kutweer alleen, niet echt opbeurend
Nou, ik kon wel slapen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien kon je daarom niet slapen?
Waarvoor? Of weet je dat nietquote:Op zondag 18 januari 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een note gekregen van Adelante
Nu moet ik hem ook haten.
De toekomst ga ik ook tegemoet.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:03 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel
Ook nog een groepsopdracht met anderen die er geen drol voor willen doen.
Haha, maar toch even weggeweest. Ik zou blijven liggen, denk ik.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is ook niet altijd even leuk.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De toekomst ga ik ook tegemoet.
Ooit heb ik in een groepje gezeten waarin iedereen superveel wilde doen![]()
Dat is ook niet alles.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef McFearless het volgende:
Leren.
Ik ga over een uurtje zuipen en Ajax kijken.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
Waarvoor nou?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:03 schreef Juicyhil het volgende:
Gewoon een fipo maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |