Inderdaad genieten jaquote:Op zondag 18 januari 2009 01:54 schreef Montagui het volgende:
Maar as je hoognodig moet, en je kan.....das toch lekkurrrr
Uiteraardquote:Op zondag 18 januari 2009 01:51 schreef PrinceLu het volgende:
Jezus, je bent toch wel naar de wc gegaan he?
Kankerlekkerquote:Op zondag 18 januari 2009 01:54 schreef Montagui het volgende:
Maar as je hoognodig moet, en je kan.....das toch lekkurrrr
You sirquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:02 schreef HE_DEVILLL het volgende:
weetje ik ben nu toch echt heel benieuwd hoe je je tong hebt verbrand
of is dat weer een ander verhaaltje
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:15 schreef reetveter het volgende:
Maar, waar zijn nou de pics van mrs. Hoogstaande?
Jaquote:
Echt hèquote:Op zondag 18 januari 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
Urineren is trouwens inderdaad echt heeeeeeeerlijk als je nodig moet.
Met je faalhumorquote:Op zondag 18 januari 2009 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
Tong is niet verbrand hoor, ik had hem nog gevraagd.
Heb je psychologische druk toegepast waardoor zij zich gedwongen voelde zich te verontschuldigen?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Ze verontschuldigde zich
En terecht
Dat ik de ketting van 220 euro die ik voor dr gekocht had voor valentijn weer terug zou brengenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je psychologische druk toegepast waardoor zij zich gedwongen voelde zich te verontschuldigen?
Daar ze daarin traptequote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ik de ketting van 220 euro die ik voor dr gekocht had voor valentijn weer terug zou brengen
Je hebt je vrijgekocht!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat ik de ketting van 220 euro die ik voor dr gekocht had voor valentijn weer terug zou brengen
Dat heb ik ook wel voor dr overquote:Op zondag 18 januari 2009 14:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Daar ze daarin trapteMaar nu moet je wel een ketting kopen van 220 euro
Die status had ik al bereiktquote:Op zondag 18 januari 2009 15:27 schreef hoerezooi het volgende:
gewoon wachten totdat je zo gruwelijk nodig moet dat je al pijnlijke krampen begint te voelen en je niet eens meer rechtoplopend kan lopen![]()
Maar als je dan eenmaal loskan voelt et wel goedquote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die status had ik al bereikt
De eerste druppel kwam al bijna om de hoek kijken welke boxer ik die dag droeg
Zoals stond in de OP jaquote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar als je dan eenmaal loskan voelt et wel goed
Je moet ook niet in je eigen bek pissen!!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Klacht: Pissen tijdens ruzie
Subklacht: Tong verbrand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |