abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65165904
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:11 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

De Beuk .
En Davids . Whehe, die is toch zonder club
pi_65165923
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:11 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

De Beuk .
Ramt er twee in vanmiddag
pi_65165925
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:12 schreef Rumille het volgende:

[..]

En Davids . Whehe, die is toch zonder club
Huh?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 18 januari 2009 @ 12:13:50 #54
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65165930
- Wat doe je hier dan? -

[ Bericht 86% gewijzigd door RayMania op 18-01-2009 12:52:26 ]
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_65165934
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Huh?
  zondag 18 januari 2009 @ 12:14:43 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65165962
Ik moest wel lachen, Sokka .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_65165982
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:14 schreef Houniet het volgende:
Ik moest wel lachen, Sokka .
pi_65165989
Mijn Club
Koning.
  zondag 18 januari 2009 @ 12:23:08 #59
215011 Placenta
eating your placenta
pi_65166208
Heeft iemand al een stream?
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_65166279
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:23 schreef Placenta het volgende:
Heeft iemand al een stream?
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=28677&part=sports
pi_65166357
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:31 schreef Silaz het volgende:
Hopen dat het trainingskamp nog meer olie tussen de voorhoede heeft gegooit. Als die jongens voorin helemaal op elkaar zijn ingespeeld dan kunnen we denk ik heeeel wat leuks verwachten:D

Is Oleguer eigenlijk geblesseerd of wat? Zie hem niet bij de spelerslijst die meegaan
Ja, hij heeft rugklachten. Hoop toch dat hij nog een kans krijgt want hij is veel beter dan dat hij zich nu voordoet, op dit niveau sta je namelijk echt niet in de basis om CL te spelen.

Ik hoop echt dat Cvitanich scoort. Die gast is achterlijk trefzeker: op rij tegen NAC, de Graafschap, Ado en ook nog 1/2 tegen Stuttgart.
pi_65166452
Delorge in de basis bij Roda. Gun het hem wel. Heeft zich altijd als een echte pro gedragen, hoorde je nooit klagen en heeft nooit echt zichzelf kunnen laten zien. Logisch, want hij had nooit gekocht moeten worden. Leuke speler, maar echt niet goed genoeg voor Ajax.
quote:
Toby Alderweireld ziet de komst van verdediger Robbie Wielaert niet als een probleem. De jonge Belg ziet de komst van de B-international juist positief, zoals hij eigenlijk alles met een positieve inslag bekijkt.

Voor hij op zijn vijftiende de overstap maakte naar Amsterdam vielen er thuis de nodige woorden over zijn reis naar het buitenland. "Ik stond erg open voor Ajax. Ik zag het als een grote kans voor een jonge voetballer. Mijn ouders vonden het alleen niet zo leuk. Logisch, vanwege mijn leeftijd en de afstand vanuit België naar Amsterdam. Daar zijn wel de nodige dingen over gezegd."

Eenmaal in Amsterdam sloeg zijn mening echter om. "Het was moeilijk voor me om te aarden. Je bent opeens zover weg van de dingen die tot dan toe normaal waren. Gelukkig bleven mijn ouders en mijn broers Sven en Steve achter me staan. Daardoor kreeg ik net dat kleine zetje in de rug om te komen waar ik nu ben. Daarom heb ik op mijn linkerborst de namen van mijn broers laten tatoeëren; dichtbij mijn hart."

Regelmatig zit de verdediger nu bij de selectie van trainer Marco van Basten. Ook op de trainingen draait hij mee, maar dat is niet altijd even makkelijk, zo laat hij weten op het digitale thuis van zijn club. "Natuurlijk is het in het begin allemaal erg wennen. Tegen jongens als Luis Suarez en Miralem Sulejmani kun je je helemaal niets permitteren. Zij draaien zó snel en kort."

Een officieel duel speelde Alderweireld nog niet, maar daar maakt de Belg zich nog niet druk over. "Dat gaat zeker wel komen. Eigenlijk is het wel grappig dat ik in de oefenduels met Internazionale en VfB Stuttgart minuten heb gemaakt. Dat is Europese top en het geeft me vertrouwen dat de trainer mij tegen dergelijke tegenstanders opstelt." Dat de ploeg Robbie Wielaert haalde ziet hij ook niet als een nadeel voor zijn eigen kansen. "Ajax had iemand als Rob met al zijn ervaring nodig. Van zo'n voetballer kan ik veel leren."

Zondag zit hij opnieuw bij de achttienkoppige selectie. De doelstelling is volgens Alderweireld zoals die altijd hoort te zijn bij Ajax. "Ons doel tegen NEC is duidelijk: drie punten halen. Natuurlijk is NEC een lastige tegenstander en zijn er de laatste jaren veel punten gemorst in Nijmegen, maar ik vind dat Ajax iedere wedstrijd in moet gaan om te winnen. Met onze voorhoede en door het vertrek van Peter Wisgerhof bij NEC denk ik dat wij de lijn van voor de winterstop doorzetten." Bron: Ajax.nl / Voetbalprimeur
Ik heb zomaar het gevoel dat Alderweireld een hele grote gaat worden. Hoe kan het trouwens toch dat Belgie zoveel goede verdedigers heeft terwijl wij er zeer weinig hebben? Als Belgie nou eens niet onafhankelijk was geworden, dan hadden wij een superteam voor het WK.
pi_65166907
quote:
Suárez: "Ik moet weg bij Ajax"

zondag 18 januari, door dano1, Amsterdam, 12:39u, Soccernews

"Je kan maar één Luis Suárez in je team hebben." Dat zei Ron Jans vorig jaar over de rechtsbuiten. En misschien had de coach van FC Groningen daar ook wel gelijk in. "Van Klaas-Jan Huntelaar wordt verwacht dat hij het eerste vertrekt, maar ik denk dat Luis een net zo grote kans maakt."

Dat zei Ron Jans dus een maand of twee geleden. Suárez (foto) zelf vult aan: "Ik hoop het allerbeste voor Klaas-Jan. Hopelijk scoort hij aan de lopende band bij Real Madrid", vertelt de buitenspeler die geboren is in Uruguay. "Of hij net zoveel scoort als bij Ajax moeten we maar afwachten. Ik hoop het wel voor hem. Maar bij Ajax wist hij dat hij ballen van mij zou krijgen, of het in Madrid net zo makkelijk is, dat moeten we maar even afwachten."
Suárez heeft wel een droom: "Hopelijk speel ik ooit nog een keer samen met Huntelaar. Misschien wel bij Real Madrid." Suarez vindt zelf dat hij hogerop moet: "Hoe vervelend het ook is voor Ajax, als ik beter wil worden zal ik weg moeten bij Ajax. Waar mijn plafond ligt? Als ik me echt door wil ontwikkelen en echt beter wil worden zal ik moeten vertrekken uit Amsterdam. Ik twijfel er niet aan dat ik een hoger niveau aankan."
pi_65167017
Ik ben het wel met hem eens, maar ik denk dat nog een seizoen Ajax wel goed is voor zijn ontwikkeling. Zoals ik eerder al zei, gewoon in de zomer van 2010 voor de hoofdprijs verkopen. Zeker als we CL spelen heeft hij genoeg kans zich in de schijnwerpers te spelen.
pi_65167036
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wat een kuttitel.
Tuurlijk is het logisch dat-ie ooit hogerop gaat en wil, maar die titel suggereert alsof Suárez het zat is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 18 januari 2009 @ 12:51:43 #66
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_65167038
Als ik dat zo lees, is Luis Suarez echt wel weg bij Ajax na dit seizoen.
pi_65167071
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef thewishmaster het volgende:
Als ik dat zo lees, is Luis Suarez echt wel weg bij Ajax na dit seizoen.
Nee hoor. Ik denk niet dat de topclubs interesse in hem hebben, althans niet voor de prijs die Ajax gaat vragen voor hem. Edit: hij heeft overigens nog een contract tot 2012. In ieder geval wel Elia halen in de zomer.
pi_65167123
Nou heb je niet gezien wat voor mooie baas Suarez is? Het lijkt me sterk dat er geen topclubs interesse in hem hebben deze zomer.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 18 januari 2009 @ 12:54:01 #69
144262 thewishmaster
pi_65167128
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk niet dat de topclubs interesse in hem hebben, althans niet voor de prijs die Ajax gaat vragen voor hem.
Ik denk dat de top van Luis Suarez een stuk hoger ligt dan de top van Klaas Jan Huntelaar, dus ik zou niet weten waarom de topclubs geen +/- 20 miljoen voor hem over zouden hebben.
pi_65167156
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik denk niet dat de topclubs interesse in hem hebben, althans niet voor de prijs die Ajax gaat vragen voor hem.
Man City kan zo met 40 miljoen aankomen. Dus ik zeg als de transfermarkt in de zomer opengaat, gelijk Elia halen.
lollig
pi_65167168
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik denk dat de top van Luis Suarez een stuk hoger ligt dan de top van Klaas Jan Huntelaar, dus ik zou niet weten waarom de topclubs geen +/- 20 miljoen voor hem over zouden hebben.
En jij denkt dat Ajax hem gaat verkopen voor ongeveer 20 miljoen? Die jongen heeft een contract tot 2012 en is een enorm belangrijke schakel in het team. Ajax hoeft hem niet te verkopen.
pi_65167222
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

20miljoen hebben ze wel voor hem over misschien ja, maar ik denk toch dat Ajax meer gaat vragen dan dat. Nog 3,5 jaar een contract, geen druk om hem te verkopen, veruit onze beste speler...
  zondag 18 januari 2009 @ 12:57:15 #73
144262 thewishmaster
pi_65167242
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En jij denkt dat Ajax hem gaat verkopen voor ongeveer 20 miljoen? Die jongen heeft een contract tot 2012 en is een enorm belangrijke schakel in het team. Ajax hoeft hem niet te verkopen.
Laten we wel reeel blijven, welke speler die in de Nederlandse competitie speelt zal voor meer dan max. 25 miljoen Euro verkocht worden?
pi_65167270
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:57 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Laten we wel reeel blijven, welke speler die in de Nederlandse competitie speelt zal voor meer dan max. 25 miljoen Euro verkocht worden?
Suarez
lollig
  zondag 18 januari 2009 @ 12:58:59 #75
144262 thewishmaster
pi_65167302
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Suarez
En waar baseer je die bedragen op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo