Haha, waar is dat gebeurd precies?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is ook binnen 7 minuten er door gedrukt, dus ja, echt inbreng hadden we ergens ook niet.
Ik heb wel trek in een CBOquote:
Nee, de drempel in de StageSC was te hoog ofzo, omdat dat niet voor niet-stagiairs was oidquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom?
De titel was echt belangrijk?
Euhm, ik zal even kijken voor je, het was in een stage SC topic ergens achteraanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, waar is dat gebeurd precies?
Stage SC # 762 Met de slet en de 7 neukertjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, waar is dat gebeurd precies?
bullshit, ik heb nooit stage gelopen en kom hier ook al tijden...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, de drempel in de StageSC was te hoog ofzo, omdat dat niet voor niet-stagiairs was oid![]()
Ze zochten gewoon een reden om StageSC te sluiten, niks meer, niks minder. Maar dat zal wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bullshit, ik heb nooit stage gelopen en kom hier ook al tijden...
Het is ook je reinste onzin.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zochten gewoon een reden om StageSC te sluiten, niks meer, niks minder. Maar dat zal wel niet zo zijn
Dat doen mods wel vaker. Als de SC niet meer loopt, dan gaan ze een andere reeks sluiten om de SC vervolgens weer te laten lopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bullshit, ik heb nooit stage gelopen en kom hier ook al tijden...
Nee dat niet, nieuwe Mac is best mooi, alles nieuw. En je kan jezelf zien in de vloerquote:
macquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee dat niet, nieuwe Mac is best mooi, alles nieuw. En je kan jezelf zien in de vloer.
Hé, ik niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen mods wel vaker. Als de SC niet meer loopt, dan gaan ze een andere reeks sluiten om de SC vervolgens weer te laten lopen
En jij vindt het natuurlijk heerlijk om jezelf te kunnen zienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee dat niet, nieuwe Mac is best mooi, alles nieuw. En je kan jezelf zien in de vloer.
Die salades zijn heer en meesterquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mac
ik ga daar nooit meer heen
kuttent.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
En jij vindt het natuurlijk heerlijk om jezelf te kunnen zien
Dat weet ik niet, maar het is nogal een discussie bij sommige reeksenquote:
Glow is al een tijdje aan het zeuren, en Renesite is net nieuw, dus erg objectief is het allemaal niet besloten zeg maarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef eer-ik het volgende:
Het ging al 7xx topics prima, nu is het opeens een probleem.
quote:Ik wil dit graag eerst in de groep gooien: kijken of we er wat mee kunnen. Nodeloos hier modden en smilieposts indammen gaat hem gewoon niet worden (met alle respect). Jullie tegen mij in het harnas jagen is al helemaal niet mijn insteek.
Argument dat aangedragen werd was:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat doen mods wel vaker. Als de SC niet meer loopt, dan gaan ze een andere reeks sluiten om de SC vervolgens weer te laten lopen
jezelf zienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En jij vindt het natuurlijk heerlijk om jezelf te kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |